Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problematika a funkce EGR
1 2 3 4 ... 10 > >|
12.01.2012 00:29 - Problematika a funkce EGR 2439855
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti diskuze ...

11.01.2012 22:29 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439782
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Tak je vyřešeno: motor cukal, nejvíc při malém zatížení. Nakonec nebyly špatné vstřiky, moje noční můra, ale blbnul EGR. Na diag ze začátku nebylo nic, vyběhl až po delší době. Před cca 40tis km byl nový Tak jsem ho vyčistil, ale pořád trochu zadrhává-podle mě je na odchodu ten elektromagnet uvnitř. No a pro jistotu jsem EGR na přírubě zaslepil. Diag závadu nehlásí a auto jede o poznání líp. Řekl bych že i líp než původně s funkčním ERG... No a emise mě netrápí, při té 5l spotřebě jich zase tolik nebude

Tak to je dobra zprava!
A to je tvoje C5 II 1,6HDi nebo ta ze zacatku 2,0HDi 100kw?
Pokud je to 2,0HDi:
Ma to FAP?
Kolik jsi uz s tim najel?
Kde presne jsi to zaslepil? Rikaji, ze chyba vyskoci asi az po 80-100km.

11.01.2012 22:45 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439798
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Nee, je to 1,6. FAP má (než ho taky kuchnu, tomu by to vadit nemělo, protože při regeneraci se EGR uzavírá. Podle mě musí ERG i zvyšovat kouřivost, když tam ty plyny několikrát kolují. Takže pro FAP by to mělo být jenom dobře.
Zatím jsem najel necelých 100km, ale projel jsem všechny režimy, několik studených startů, i 40km cesta s teplým motorem... Chybová hláška zatím nikde. Jen samá pozitiva Motor krásně tahá od volnoběhu (v možnostech 1,6 a dvouhmoty), žádná turbodíra, zvukově v pohodě (předtím se jakoby dusil, akorát dunění a nic).

edit: EGR je přišroubovaný k hlavě přes plechové těsnění. Tak to těsnění jsem vystřihl z plechu nové, akorát bez díry

11.01.2012 22:46 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439800
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
musí ERG i zvyšovat kouřivost, když tam ty plyny několikrát kolují.

tak toto je statna picovina a viac sa k tomu nebudem ani vyjadrovat ... uz mi dochadzaju slusne slova

11.01.2012 22:50 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439801
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
???
Kouř vzniká čím? Špatným spalováním. A kdy je spalování horší, když jde do válce 100% čistého vzduchu, nebo 80% spalin?
Ještě z předchozího nafáku, taky bloklý EGR a dělalo to za mnou pěknou kouřovou clonu, jako kouřivosti rozhodně neprospíval

11.01.2012 22:52 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439803
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Někde si přečti, jaký význam má EGR a potom polemizuj. To co píšeš fakt nestojí za komentář.

11.01.2012 22:57 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439806
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Však přiznávám, emise, NOx

11.01.2012 22:59 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439809
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
auto so zlym EGRkom ma vyssiu korivost ako auto bez EGR (dokonca namerane priamo na emisnej)

11.01.2012 23:01 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439811
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Auto bez EGR je co? Komůrkovej nafák z roku 80?
eidt: No vždy to je ale ono, bez EGR (EGR zavřený) = menší kouřivost

11.01.2012 23:03 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439812
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, auto s odpojenym EGR

2.0RHZ
odpojeny podtlak z EGR mal za nasledok zvysenie emisii a dymivosti (odpojenim podtlaku ho nechas natrvalo zavrety)

inak je divne ze ti to auto nezahlasilo chybu mnozstva nasavaneho vzduchu

a EGR pri PSA / C5

na volnobeh je otvoreny a je s nim znizeny asi o 40% prietok nasavaneho vzduchu
ak sa stupi na plyn / je poziadavka na zvysenie otacok, zavre sa a po dosiahnuti konstantnych otacok sa zasa otvori

11.01.2012 23:07 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439815
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to mi vysvětli, jak je to možné. Co jsem četl, tak EGR zaslepujou u všech značek a taky samá pozitiva.

Diag se divím, ona si žije dost svým životem. Vadný EGR taky nehlásila x tisíc km, hlavně že při nedostatku vody v ostřikovačích hned svítí SERVICE a vyřvává...

Funguje to u všeho stejně. Prostě otevřený je jenom když nepotřebuješ výkon. Což u 1,6 stejně prakticky nenastává

11.01.2012 23:12 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439819
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
sama pozitiva?
hm, ano ... nezanasa sa sanie a spatny ventil, ktory sa nevie zavret ked treba v podstate znizi ucinnost turba a nasava to vyfukove plyny miesto vzduchu atd, preto to blbne a nejde

EGR je cisto emisna zalezitost, na znizenie NOx a dymivosti

11.01.2012 23:17 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439823
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
... hlavně že při nedostatku vody v ostřikovačích hned svítí SERVICE a vyřvává...

A co ti brání přelepit nápis SERVICE neprůhlednou izolepou? Tak jako ten EGR. Opravuješ nebo bastlíš? Odstraňuješ příčinu a nebo následek? Opečovávᚠsi auto, aby ti sloužilo a nebo ho jen udržuješ v chodu, aby nezdechlo před prodejem důvěřivýmu troubovi, kterej se nevyzná?

11.01.2012 23:24 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439827
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
sama pozitiva?
hm, ano ... nezanasa sa sanie a spatny ventil, ktory sa nevie zavret ked treba v podstate znizi ucinnost turba a nasava to vyfukove plyny miesto vzduchu atd, preto to blbne a nejde

EGR je cisto emisna zalezitost, na znizenie NOx a dymivosti


I hloupější C5I mi na silvestra nahlásila chybu(sice ne nouzák) - naprasklá hadička podtlaku u EGR.Ještě dodatek jela jak prorvaná,ale né proto že nechodil EGR ale proto že nedostatečný podtlak nedokázal regulovat turbo,které dávalo víc,ale ne tolik aby šel do nouzáku.

11.01.2012 23:24 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439828
jardas
Město: Kostomlaty p/Mil, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 72

99 Poslat soukromou zprávu
tak jak to je s tím zaslepeným EGR u tý 1,6 HDi ? bude na mě řvát problém emisí nebo ne ? Taky mi začíná blbnout... kdyby tam aspoň nechali klasickej ovládanej podtlakem, kterej se vyčistí a jedem dál, ne oni tam musel dám elektrickej s kopírováním polohy...

u všech auto co jsem jsem měl, jsem ho taky zaslepil a na emisích v pohodě (legálně), jenom ten bláznivej passat z roku 2003 na mě hned řval "Emise, motor do dílny"

11.01.2012 23:27 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439830
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak mas fap, nic nezaslepuj, bude sa omnoho viac zanasat
to kopirovanie polohy je tam prave preto aby vedel motor o tom ze je otvoreny a zatvoreny

11.01.2012 23:28 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439831
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Ne, při prodeji to klidně přiznám. Jako u předchozího auta. A pokud v té době budu i bez FAPU, taky to přiznám. Já když jsem vybíral auto, tak požadavek byl taky bez FAPu (no nepovedlo se).
Protože pro důvěřivýho troubu je důležitý, že ho nečeká x tisícová investice.

A přesně tak, auto opečovávám, aby mi sloužilo. Jako plnit nějaký Euro17 je sice pěkný, ale přínos v tom žádnej nevidím. Viz německé zelené zóny, kde je znečištění pořád stejný i když tam můžou jen se zelenou plaketou.

11.01.2012 23:33 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439835
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
I hloupější C5I mi na silvestra nahlásila chybu(sice ne nouzák) - naprasklá hadička podtlaku u EGR.Ještě dodatek jela jak prorvaná,ale né proto že nechodil EGR ale proto že nedostatečný podtlak nedokázal regulovat turbo,které dávalo víc,ale ne tolik aby šel do nouzáku.

Fakt Chybu nepíše displej ani diag. A soft mám původní, žádnej čip nebo tak něco.

jardas: Zanášení FAPu půjde snadno zjistit podle km mezi regeneracemi, ale nevěřím tomu. Stejně jako podle některých se mi měla o litr zvednout spotřeba, auto v podstatě nemělo topit (protože přes chladič spalin nic nejde)...

edit: Aby bylo jasno, tak spotřeba šla dolů (možná tedy na úroveň s funkčním EGR, ale oproti nefunkčímu je níž) a topí to úplně stejně.

11.01.2012 23:34 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439836
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já si myslím že na to do takovích 10000km (podle stavu v jakém se nachází fap teď)příjde sám a diag mu naznačí jako příčinu nefunkční EGR.Ale podle mne by mu to mělo hlásit ten EGR hned.Ten chladič více méně funguje jako předehřev topení u studeného auta- potom už to nepoznáš.

11.01.2012 23:37 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2439839
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
otazka je aku verziu softu ECU ma
auto z 2005 malo verziu 2.xx a upgrade bol nejaka 5.xx, uz si to nepamatam ... takze blbnuci egr mohol byt v pre neho limitnych hraniciach ok a to ze mu teraz nehlasi chybu po tom co ho zablendoval, verim ze tam toho bude viac co to celkovo ignoruje

topeni, ma to vplyv na rychlost ohriatia, mozno ju nezbadas, pri RHR to poznat bolo a potom je hlavna funkcia toho vymeniku ochladzovat vyfukove plyny

1 2 3 4 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator