Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
1 2 > >|
11.04.2010 08:10 - Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2341470
ladinbin
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
Mám 2,2Hdi, motor má najeto 110 000km. Auto je kupované nové v ČR, v záruce byl měněn motor, vše zapsáno v servisce i velkém TP. Syn má stejné auto, které má najeto více. Když srovnám oba motory, jemu jede krásně odspodu, motor je výrazně pružnější, má nižší spotřebu. Pal. počítač mi nic nehlásí. Váha vzduchu je očistěná. Napadlo mne podívat se na EGR ventil , hadičky a vše kolem něho. Nenašel jsem tady jak na demontហEGR. Je-li to problém.Přiznám se, že ani nevím, kde EGR u mojí C5 je. Má s tím někdo zkušenost?

11.04.2010 09:54 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2341473
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,

na tvojom mieste by som pred nahodnym demontovanim EGR skontroloval ine veci, idealne ist na diagnostiku a skontrolovat tlak paliva, cinnost vstrekovacov a podobne. Dalej skontroluj napriklad lanko plynu. Kolegovia od HDI urcite doplnia este dalsie veci.

11.04.2010 11:44 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2341479
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Otazka je FAP, ak mas 110t km a nebol rieseny - mas svoj problem identifikovany.
.link.

EGR je vzadu za motorom a dost nepristupny
.link.
tu ho vidis, zospodu su 2 sroby.

Plynove lanko - ak sa ti to nechce pozerat fyzicky (treba dat von filter vzduchu) da sa zajst na diagnostiku a skontrolovat ci ide na 100%, ak tak ho treba nastavit (doporucujem aj premazat)

ps. na EGR neni moc co cistit, ak prestane chodit, ma to svoj dovod (pridrety, hrdza a pod) a je ho treba vymenit

07.02.2012 10:23 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2448542
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Kluci nemáte někdo v profilu jak se demontuje EGR ventil na 1.6 Hdi. Včera jsem trochu zabral na křižovatce a hned hláška depolution a auto chcíplo a svítí oranžový kotlík na palubce. Auto jede,ale nesmím přidat plyn nad 2200ot. Nevím jestli se zasekl. Děkuji za rady a foto

07.02.2012 10:25 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2448543
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a to odkial vies ze je to EGR?
a tiez tu sa pojednava o EGR na 2.2 98kw

a do tretice, to co popisujes mi pride ako problem s naftou a jej tlakom

07.02.2012 10:44 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2448545
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No je pravda,že jsem nebyl na diagnostice. Ale v manuálu pod tímto symbolem co mi svítí na palubce je napsana funkce systemu znečišténí emise

07.02.2012 15:31 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2448593
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jezisi ... to ani nejdem komentovat

ANTIPOLLUTION FAULT / DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY je vseobecna zavada na motore, hocico ti vybehne takto, to ze ti svieti este aj kontrolka motora je len oznam ze zavada je vacsieho rangu ....

zajdi prosim ta za niekym kto nezdiela tieto teorie a ma fakt predstavu o tom co robi, skor ako si to rozmrvis uplne a ako som povedal, to najskor bude problem tlaku ... v to najlepsom pripade len filter

11.10.2015 20:25 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2872933
Dada2086
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 36

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem, mám C5 II 2,2HDi 98kW a hlásí to Antipollution system faulty - na diagnostice mi řekli, že to je chyba recyklace spalin = EGR ventilu a taky poškození regulátoru času ohřevu. Nemám ponětí, co s tím, v diskuzi jsem nic nenašel. Auto se chová pořád stejně - jezdí, není nijak lenivejší ani víc nekouří, jen po každém startu to hodí chybu na displeji a svítí symbol motoru.
Víte někdo co s tím? Vyměnit EGR? Případně co je ten regulátor ohřevu???
Díky za rady. Pěkný večer.

11.10.2015 20:46 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2872976
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no chce to vediet co konkretne tomu je a potom sa da riesit, poskusat

24.10.2015 07:52 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877331
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj chlapy, mam takovy problem, nastal mi vcera rano jel jsem a najednou auto bylo bez vykonu, slapal jsem na plyn a nic, kdyz jsem vyradil auto se nechalo vytocit max do 2500 ot. chcipl jsem motor nastartoval znovu, chviku dobry a pak to zase spadlo jako by do nouzaku, ale nic to nepise zadnou hlasku ani lexiia nic. ale kdyz koukam na live data, tak je egr otevreny na 95% ( kdyz je bez vykonu ) a nehybe se hodnota, ale kdyz jsem jel domu zpet po dalnici a auto jsem drzel pod plnym plynem, tak to do nouzaku nespadlo ani jednou. EGR jsem zkusil zaslepit plechem u bybasu a auto porad dela ten popsany problem. Myslite, ze je problem v egr? Nebo je v haji i turbo, predem dekuju za rady odborniku

24.10.2015 08:08 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877332
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Danipet napsal(a):
Ahoj chlapy, mam takovy problem, nastal mi vcera rano jel jsem a najednou auto bylo bez vykonu, slapal jsem na plyn a nic, kdyz jsem vyradil auto se nechalo vytocit max do 2500 ot. chcipl jsem motor nastartoval znovu, chviku dobry a pak to zase spadlo jako by do nouzaku, ale nic to nepise zadnou hlasku ani lexiia nic. ale kdyz koukam na live data, tak je egr otevreny na 95% ( kdyz je bez vykonu ) a nehybe se hodnota, ale kdyz jsem jel domu zpet po dalnici a auto jsem drzel pod plnym plynem, tak to do nouzaku nespadlo ani jednou. EGR jsem zkusil zaslepit plechem u bybasu a auto porad dela ten popsany problem. Myslite, ze je problem v egr? Nebo je v haji i turbo, predem dekuju za rady odborniku


Na diagnostiku k někomu kdo s ní umí a ví co kde hledat.

24.10.2015 12:09 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877356
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Samozřejmě diagnostika, jak píše Jarda, ale taková váha vzduchu dokáže natropit také hezkou neplechu.

24.10.2015 13:34 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877372
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
mno huli to jak fabrika jruza: muze to byt zaseknuta regulace naklapeni lopatek?? Dekuju chlapy za rady

24.10.2015 14:09 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877374
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Danipet napsal(a):
mno huli to jak fabrika jruza: muze to byt zaseknuta regulace naklapeni lopatek?? Dekuju chlapy za rady


A jak to mám vědět? Kolik dává turbo pod otáčkama? (turbo na 2.2 je otevřené naplno a v otáčkách je snižován výkon) a nemá naklapěné lopatky ale šoupě, Jak to jede - v nouzi nebo normálně?, Podtlak funguje? , Hadice od turba jsou OK ? Vstřiky jsou OK ? FAP tam asi není co ? Kdo ho odstranil a jak? EGR to asi není ale není problém ho zaslepit (trubku na sání - jako jistotu!!!)

Můj názor : mᚠprasklou hadici od turba.

Přílohy:
hadice 2.2HDI.jpg ( 370826b ) -
podtlaky 2.2HDI.jpg ( 401844b ) -

24.10.2015 14:15 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877382
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Jruze: Filtr tam je, zaclo to hulit az vcera a huli to jen , kdyz nejde vytocit do otacek, EGR jsem zaslepil vcera zadna zmena, proste porad to pada do nouzaku, pokud to je funkcni tak turbo dle diag tlaci normalne, kdyz spadne do nouzaku ma jen atmos. tlak. Co je zajimave, ze do prace jsem musel snad 30x vypinat a zapinat klicek, kdyz jsem jel z prace po dalnici a drzel jsem plyn skoro na podlaze auto jelo celou dobu uplne normale a ani jednou do nouzaku nespadlo.

24.10.2015 14:43 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877393
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Danipet napsal(a):
Jruze: Filtr tam je, zaclo to hulit az vcera a huli to jen , kdyz nejde vytocit do otacek, EGR jsem zaslepil vcera zadna zmena, proste porad to pada do nouzaku, pokud to je funkcni tak turbo dle diag tlaci normalne, kdyz spadne do nouzaku ma jen atmos. tlak. Co je zajimave, ze do prace jsem musel snad 30x vypinat a zapinat klicek, kdyz jsem jel z prace po dalnici a drzel jsem plyn skoro na podlaze auto jelo celou dobu uplne normale a ani jednou do nouzaku nespadlo.


Bez diag nedovedu.

24.10.2015 16:00 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877419
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Pokud opravdu jde do nouzáku, tak by mělo být něco alespoň v chybovém logu, když už ne na displeji.
A pokud se mᚠjak kouknout na tlak turba, měl bys mít možnost prohlédnout i ten log.
Pokud tam nic není, asi to nebude nouzový režim motoru, ale jen nedostatek výkonu díky závadě (třeba nějak se zasekávající regulace turba).

24.10.2015 16:23 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877424
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
TomasT: nn, zadna zavada auto o tom proste nevi, jen ztrati vykon nevytocim vic jak 2500tis a strasne pri tom kouri a nechce se ji vubec do otacek. Zitra mrknu na hadice jestli jsou ok co mi posilal jruza, tak to omrknu.

24.10.2015 16:25 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877425
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Pokud opravdu jde do nouzáku, tak by mělo být něco alespoň v chybovém logu, když už ne na displeji.
A pokud se mᚠjak kouknout na tlak turba, měl bys mít možnost prohlédnout i ten log.
Pokud tam nic není, asi to nebude nouzový režim motoru, ale jen nedostatek výkonu díky závadě (třeba nějak se zasekávající regulace turba).


Už jsem psal že turbo 2.2HDI je otevřeno v základní poloze naplno.Diag není čtečka , ale pomůcka a dá se vyčíst údaje a z údajů co je špatně - pokud s tím neumí nemá cenu radit - nejde to - to jako přes online kanál a radit online - to asi ano (že by přes skype nebo tak něco - oprava online na dálku?) kdyby se seklo přivřené nepojede to ani než to spadne do nouze!!! znovu: podtlaky a hadice od turba , pokud toto bude OK tak tlak paliva , vstřiky.

24.10.2015 19:58 - Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW) 2877481
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Jruze: Mno tlak paliva je ok, vstriky dle diag ( vim, ze to neni smerodatne ) ale korekce do +1,3, hlavne motor jde sametove nemlati nic, takze si nemyslim, ze by byl problem tam. Ano priznavam, ledacos v diag vyctu, ale nejsem dokonaly a jsou veci, ktery jsem neresil... a vim, ze nejsem profik jako jsi ty jardo nebo jumep proto se ptam Vas zkusenejsich ikdyz vim na dalku neporadite a ani nemusite se delit o sve zkusenosti! I za to malo Vam dekuji, ze me smerujete na co se mam podivat a jeste jednou diky.

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator