Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Turbo 1.6 HDi / C5 II
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 > >|
09.03.2011 11:23 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376808
J.Reno
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
tak jsem koukal na starý turbo.Pokud je ventil přitažen lopatky jsou vykloněny směrem k vnějšku,pokud se povolí,lopatky se nasměrujou k vrtulce.

09.03.2011 11:48 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376813
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
J.Reno napsal(a):
tak jsem koukal na starý turbo.Pokud je ventil přitažen lopatky jsou vykloněny směrem k vnějšku,pokud se povolí,lopatky se nasměrujou k vrtulce.

Vyzkoušíš snadno - odpoj z turba podtlakovou hadičku k regulaci lopatek (bude to bez podtlaku) a párkrát prošlápni plyn - pokud půjde snadno do otáček a uslyšíš svištět turbínu, je to jak říkal Jumep (ale u mě na 1.6 to tak určitě není), pokud to bude lenivé a turbo bude tiché, je to jak jsem psal já.
Ale raději počítej s tím, že se ti možná rozsvítí kontrolka motoru (mě se v tom rozbitém stavu občas rozsvítila) - pak chvilku (u mě několik kratších cest) trvá než zase zhasne.

09.03.2011 13:15 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376821
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked to pretocis a natlaci vysoky tlak padne do nudzaku, po zhasnuti a zapojeni to treba prebehnut

09.03.2011 14:40 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376827
J.Reno
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Tak podle turbaře je to prý takto-při nízkých otáčkách je ventil přitažen,lopatky natočený směrem od vrtulky(vzniká rýchlý tok spalin)turbo tlačí max.vzduchu,při zvyšujících se otáčkách ventil povoluje,lopatky se přiklánějí(otvírají) a vzniká pomalý tok spalin.Teď už jen zjistit,v kolika otáčkách by se ten ventil měl začít povolovat,jelikož se mi zdá,že to prostě reguluje blbě.Půjdu zkusit el.ventil a čidlo tlaku.

09.03.2011 14:43 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376829
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ono to reguluje na zaklade tlaku v sani ...
jeho nezaujimaju otacky, ale tlak ktory pri tych otackach ma byt, tym sa ho snazi zregulovat

edit: tj. moze byt max otvorene alebo max zatvorene a kolisat v tomto rezime .... (to ked sa mu nedari naregulovat alebo sa otacky mierne menia)

09.03.2011 15:15 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376835
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
J.Reno napsal(a):
Teď už jen zjistit,v kolika otáčkách by se ten ventil měl začít povolovat,jelikož se mi zdá,že to prostě reguluje blbě.Půjdu zkusit el.ventil a čidlo tlaku.

A můžu se jen nesměle zeptat? Jakou závadu/problém vlastně řešíš? Auto pořádně nejede? Cuká? Píše chyby? cáká olej do sání?
Nebo se ti prostě jen na pohled zdá, že to povoluje podtlak nějak pomalu?
Pokud jen to poslední, tak možná řešíš závadu která neexistuje
Zda je to OK nebo ne poznᚠdiagnostikou - porovnáním předpokládaného a skutečného tlaku za turbem v různých otáčkách a zátěži. Pokud bude tohle OK, tak je regulace v pořádku a vůbec nezáleží, kdy a jak se ventil pohybuje.

09.03.2011 15:19 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376837
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo a tiez na stolici turbovej zistis ci je problem v tom ze turbo je zodrate a preto ho "dlhsie" nechava otvorene

ako napisal TomasT - tiez neries kym to nic nerobi ... lebo nahodu nejakym zasahom to zacne robit nieco co nema

09.03.2011 16:06 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376845
J.Reno
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
přijde mi,že je hlučnější ve vyšších otáčkách oproti starýmu.Nikde nic děravýho,maže to jak má,ale je hlučný.

09.03.2011 16:40 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376848
tomix
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 232
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

09.03.2011 20:07 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376869
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
To je nějaké STRAŠNĚ levné ne? 8400 kč i s DPH?

09.03.2011 20:08 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376870
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
cina ... zo vsetkymi vyhodami aj nevyhodami

10.03.2011 19:02 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2376967
tomix
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 232
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
To je nějaké STRAŠNĚ levné ne? 8400 kč i s DPH?



to neni nove ale repas a Cina : ale asi ne

13.03.2011 21:39 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377836
J.Reno
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, tak tu zas otravuju, ale zarazila mne jedna věc.Turbo který jsem koupil má označení 753420-5005S (GT15V) ale původní turbo mělo označení a na to jsem narazil i na jiných zahraničních stránkách 753420-5005S(GT1544V). Není v těch turbech rozdíl???! Třeba kvůli FAPu?

13.03.2011 21:42 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377838
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
druhovyroba a znacenie nerobi rozdiel fap/bez fapu

13.03.2011 21:47 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377840
J.Reno
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
aha,takže je prostě "universální" aby pasovalo tam i tam. Mě jen napadlo že když to tak čtu na jiných forech,že jim ty turba kleknou třeba 3 za sebou,jestli by to nemohlo být tím,že pro FAP je prostě turbo trochu víc odolnější.

13.03.2011 21:48 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377841
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ne, tu sa skor jedna o to ci precistili sanie a vyfuk a to cerpadlo ako sme pisali

13.03.2011 21:50 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377844
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
GT15V je celá série, viz např .link.

14.03.2011 07:28 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2377920
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No ono tohle dává trošku míň než by mnělo (než jsou předepsané hodnoty),ale jinak chodí .

05.08.2011 18:04 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2404756
olin12
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Asi před pěti měsíci jsem psal o svých problémech s turbem vydření středu turba. Koupil jsem turbo nové ( originál Garett ), které odešlo po 1500 km ( opět vydřený střed ). Po diskuzi na fóru jsem sítko odstranil a další turbo funguje bez problémů cca 17 000 km za stejných podmínek ( pouze bez sítka ).

05.08.2011 18:15 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2404757
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ono nejde len vymenit turbo, ma sa davat dole aj vana a kontrolovat sanie
to sitko tam ma nejaky vyznam, si nevyriesil podstatu problemu, len nejake nasledky

vid priloha co vsetko sa ma spravit

a men olej kazdych 15000 nie, 20000 a pouzivaj kvalitny olej, inak si to odpises aj bez sitka (odstranenie sitka ako priciny je prvotriedne bastlenie)

Přílohy:
turbo_16hdi.pdf ( 378103b ) -

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator