Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 > >|
23.10.2012 15:42 - Re: LPG a C5 2514927
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Tak teď jsem z toho trošku vedle sebe(ač nejsem benziňák a plynař)-jak docílíš vyššího napětí na cívkách při jízdě na LPG?Čím reguluješ napětí při přechodu z LPG na benzín a opačně?


LPG vyžaduje pro ionizaci směsi a tím umožnění přeskoku jiskry vyšší zapalovací napětí než benzin.
Pro benzin je potřebné "přeskokové" napětí cca 14 kV,
za stejných podmínek ale při provozu na plyn je potřebné napětí pro spolehlivé zapálení směsi asi 16 - 18 kV.

Nic tam nereguluješ. Napětí na svíčce roste až do takové míry, než přeskočí jiskra, to je standardní funkce zapalovací cívky před zážehem na každém autě. Kam až má vyrůst aby jiskra přeskočila je dáno vlastnostmi směsi (viz benzin / LPG, chudá / bohatá) a mezerou na elektrodě svíčky.

Pokud je cívka špatná, napětí nedokáže vyrůst do potřebné výše, aby jiskra přeskočila.

Při provozu na LPG se tedy dříve poznají odcházející zapalovací cívky. Co stačí pro benzin nestačí už pro LPG....

23.10.2012 16:24 - Re: LPG a C5 2514933
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
Můžeš to mít nastavené na přepínání při nižších stupních než 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjížděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápeš?


Nemám nastaveny nižší teploty, ještě jsem si to pro jistotu ověřila v servise, páč LPG už mam 5 let a fákt si nepamatuju, co jsem s nimi řešila.... takže to stále neřeší můj problém, chápeš?
Až zase na vysočíně začnou mrazy, tak bych nerada zase zamrzala.


btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise už stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámoš taky nejsem

23.10.2012 18:53 - Re: LPG a C5 2514966
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11792

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
LPG vyžaduje pro ionizaci směsi a tím umožnění přeskoku jiskry vyšší zapalovací napětí než benzin.
Pro benzin je potřebné "přeskokové" napětí cca 14 kV,
za stejných podmínek ale při provozu na plyn je potřebné napětí pro spolehlivé zapálení směsi asi 16 - 18 kV.

Nic tam nereguluješ. Napětí na svíčce roste až do takové míry, než přeskočí jiskra, to je standardní funkce zapalovací cívky před zážehem na každém autě. Kam až má vyrůst aby jiskra přeskočila je dáno vlastnostmi směsi (viz benzin / LPG, chudá / bohatá) a mezerou na elektrodě svíčky.

Pokud je cívka špatná, napětí nedokáže vyrůst do potřebné výše, aby jiskra přeskočila.

Při provozu na LPG se tedy dříve poznají odcházející zapalovací cívky. Co stačí pro benzin nestačí už pro LPG....


No měl jsem za to že zapalování ovládá počítač motoru (počítač LPG jen dávkování) alespoň tak to bývalo u BRC co jsem měl v autě já.To že je LPG náročnější na jiskru a že na benzín jede OK a na LPG už to začne zlobit s tím souhlasím , ale počítač podle mne nezvýší (neprodlouží ,,nabíjení" cívek) napětí podle mne ani neví že jedeš na LPG.Pravda jezdil jsem na LPG (BRC řízený počítačem se dvěma lamdami)


24.10.2012 00:27 - Re: LPG a C5 2515077
Vladimír
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Nějak se nemůžu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strašné zkušenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hlášky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běží jen cukavě na 5 válců, pak už to úplně přestalo jezdit na plyn):

Nejnovější vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně už od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromáždili další 3 lidi poníženě čekající, přemýšlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, že si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a vše jsem mu odpustil. Řekl, že mi závadu způsobil špatný plyn, že ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! Že jsem tam byl přednedávnem a že je to v rámci záruky !

Opakuji, co s tím autem pořád bylo:

Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Malešicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestože to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vždy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytištěné navíc předával mechanikovi, ale vždy se mne znovu ptali. Postupem času už mi dávali zřetelně najevo, že jsem zřejmě notorický stěžovatel. Tak jsem začal chodit do celkem všemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřešit. Měnili mi už svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. Že by ti dali pocítit, že jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i když objektivně musím říci, že je to ještě jakžtakž v mezích slušnosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní už tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky všechny nové, po instalaci plynu mi všechny odešly a musel jsem tam postupně nechat dát nové.

Takže teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkušenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?

24.10.2012 09:31 - Re: LPG a C5 2515091
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslim si ze chyba nebude v aute... Jazdi vela C5 s LPG bez problemov, neviem preco akurat tvoja by nemohla. Ked to namontuje niekto co tomu nehovi je to hotove nestastie. Staci si preluskat internet.
Ked to mas v zaruke, co keby ti to vymontovali v Automanii??? Spytaj sa v HL propan ci by to bolo riesenie a daj si to spravit k nim. Aj privetivejsi budu
Skus sa spytat aj tu: .link.
Ozaj, stale nevieme co mas za system

24.10.2012 11:49 - Re: LPG a C5 2515104
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise už stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámoš taky nejsem

podívej se na šikovný poláky, toto funguje tak, že je sonda dál od výfuku a nesbírá volné kyslíkové molekuly... auto si myslí, že kat. funguje bez problému i když tam není

určeno jen pro druhou lambda sondu - tu za katem!
.link.

něco k tomu na jiném fóru
.link.

24.10.2012 11:54 - Re: LPG a C5 2515107
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Vladimír napsal(a):
Dík za odpověď a reakci. Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Malešicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestože to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vždy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytištěné navíc předával mechanikovi, ale vždy se mne znovu ptali. Postupem času už mi dávali zřetelně najevo, že jsem zřejmě notorický stěžovatel. Tak jsem začal chodit do celkem všemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřešit. Měnili mi už svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. Že by ti dali pocítit, že jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i když objektivně musím říci, že je to ještě jakžtakž v mezích slušnosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní už tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky všechny nové, po instalaci plynu mi všechny odešly a musel jsem tam postupně nechat dát nové.


Můžu se ti na to podívat přes diag. Pokud to bude opravdu tím katem, tak můžeš zkusit navlíknout na ty druhé lambda sondy to co jsem posílal o příspěvek výše.

24.10.2012 12:10 - Re: LPG a C5 2515108
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11792

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
Můžu se ti na to podívat přes diag. Pokud to bude opravdu tím katem, tak můžeš zkusit navlíknout na ty druhé lambda sondy to co jsem posílal o příspěvek výše.


Jestli je ta labda KO bude to hlásit stejně a pokud je OK tak ji můžeš přidrátovat k výfuku drátem a otvor zaslepit(vyjde to nastejno) a modlit se na emisích a poklepat si na rameno jaký si čuně. Dál to raději komentovat nebudu.

24.10.2012 13:07 - Re: LPG a C5 2515111
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Darja: btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise už stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámoš taky nejsem
No, Darjo, možná Ti to při jízdě nedochází, ale mrkni někdy v 8h. na TV 24 jak to v Praze vypadá. Až tam budete všichni Traboši a Varáci bez katů a Fapů, tak už Prágl nebude.

24.10.2012 14:44 - Re: LPG a C5 2515117
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Jestli je ta labda KO bude to hlásit stejně a pokud je OK tak ji můžeš přidrátovat k výfuku drátem a otvor zaslepit(vyjde to nastejno) a modlit se na emisích a poklepat si na rameno jaký si čuně. Dál to raději komentovat nebudu.


To je už po druhý za krátkou dobu Jardo, cos tu vypustil pěkné nesmysly. Radši to smaž.....

24.10.2012 16:23 - Re: LPG a C5 2515122
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
C5stepan napsal(a):
No, Darjo, možná Ti to při jízdě nedochází, ale mrkni někdy v 8h. na TV 24 jak to v Praze vypadá. Až tam budete všichni Traboši a Varáci bez katů a Fapů, tak už Prágl nebude.


Dej mi 28 tisíc (č.ú. pošlu v SZ) a koupím si nový katy... Mě to dochází, ale zas nejsem tak prachatá, abych vyhodila 28 tisíc za to, že mi z vejfuku budou lítat voňavý čmoudíky a kolem mě budou moct tančit grípísáci a páchat květinové orgie nad mým Euro 3.
Radši bych 3x čistila na dílně FAP a dolejvala aditivum, než kupovala katy.

Sice v Citroën autorizáku mi řekli "jó, to máte z toho LPG".. já na to "jó to mam z toho, že mám najeto 220tisíc"... tak koukali a šli se podívat na tacháč

P.S. Když se bavíme o ekologii, můžu zájemcům poslat fotky z expedice na UA. Když uvidíte, že na odpočívadle jsou montážní rampy, kde si Ukáčko vypustí olej na zem, na zem zahodí filtr, naleje novej a odjede.. (než mi to najk smaže za OT)

24.10.2012 16:25 - Re: LPG a C5 2515123
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
podívej se na šikovný poláky, toto funguje tak, že je sonda dál od výfuku a nesbírá volné kyslíkové molekuly... auto si myslí, že kat. funguje bez problému i když tam není

určeno jen pro druhou lambda sondu - tu za katem!
.link.

něco k tomu na jiném fóru
.link.


prostuduju toto udělátko... Sice nerada zasahuju do toho, protože si říkám, že řízení poměru AF je celkem důležité, ale když to bude k prdu, dám vedět, že úspěch se nekonal

24.10.2012 18:03 - Re: LPG a C5 2515138
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11792

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
To je už po druhý za krátkou dobu Jardo, cos tu vypustil pěkné nesmysly. Radši to smaž.....


A kterej ? pouč mne
--------------------------------------------------------------------
A nic - zrovna zítra mne jeden takovej problém čeká tak a jdu do toho jako zkušenej mazák.(rád se nechám poučit- podle mne lamda měří to co přes ní projde - pokud ji dᚠmimo což se tím udělátkem stane tak nic neměří /přední řídí bohatos směs a zadní vyhodnocuje stav katu/- pokud je KO tak hlásí chybu a to a je kde chce , ale opět zopakuji nejsem benziňák i když mám za sebou x uspěšně odhalených závad na těchto motorech se kterými si jiní nevěděli rady)

31.10.2012 12:57 - Re: LPG a C5 2516641
Vladimír
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Vladimír napsal(a):
Nějak se nemůžu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strašné zkušenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hlášky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běží jen cukavě na 5 válců, pak už to úplně přestalo jezdit na plyn): Nejnovější vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně už od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromáždili další 3 lidi poníženě čekající, přemýšlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, že si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a vše jsem mu odpustil. Řekl, že mi závadu způsobil špatný plyn, že ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! Že jsem tam byl přednedávnem a že je to v rámci záruky ! Opakuji, co s tím autem pořád bylo: Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Malešicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestože to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vždy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytištěné navíc předával mechanikovi, ale vždy se mne znovu ptali. Postupem času už mi dávali zřetelně najevo, že jsem zřejmě notorický stěžovatel. Tak jsem začal chodit do celkem všemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřešit. Měnili mi už svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. Že by ti dali pocítit, že jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i když objektivně musím říci, že je to ještě jakžtakž v mezích slušnosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní už tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky všechny nové, po instalaci plynu mi všechny odešly a musel jsem tam postupně nechat dát nové. Takže teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkušenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?


31.10.2012 13:21 - Re: LPG a C5 2516660
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
dobré LPG v Praze z vlastní zkušenosti (lze zadat 1:1 do mapy.cz):
1/ Tank Ono, dolní měcholupy
2/ Lukoil, Běchovice
3/ Lukoil, Horní Počernice

nedoporučuji RS Petrol, ul. Před Nádražím, Krč (sjezd z Jižní spojky na Mc Donald). Buď nekvalitní LPG nebo neocejchovaný stojan... zvyšuje spotřebu

31.10.2012 13:23 - Re: LPG a C5 2516665
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 436
U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A kterej ? pouč mne
--------------------------------------------------------------------
A nic - zrovna zítra mne jeden takovej problém čeká tak a jdu do toho jako zkušenej mazák.(rád se nechám poučit- podle mne lamda měří to co přes ní projde - pokud ji dᚠmimo což se tím udělátkem stane tak nic neměří /přední řídí bohatos směs a zadní vyhodnocuje stav katu/- pokud je KO tak hlásí chybu a to a je kde chce , ale opět zopakuji nejsem benziňák i když mám za sebou x uspěšně odhalených závad na těchto motorech se kterými si jiní nevěděli rady)

Ja si zase myslim, ze ten pindur na druhu lambdu bude fungovat.
Vystup prednej lambdy skace v nula-jednotkovych urovniach (~0.3V - ~0.8V) podla bohatosti zmesi (mnozstva zvyskoveho kyslika) a podla toho RJ riadi zmes...Toto je jasne.
Ak je katalyzator dobry, tak vystup druhej je +- stabilny niekde medzi krajnymi hodnotami. Ak je zly tak sa zacne vychylovat. A ak tam vobec nie je, tak vystup skace rovnako ako ta prva, lebo je tam ten isty prud plynov. Ak tam ale bude ten pindur, tak labda nebude v hlavnom prude ale bude snimat mnozstvo zvyskoveho kyslika v komorke toho pindura, kde bude zlozenie plynov viac-menej spriemerovane.
Keby sa druha len tak zavesila vonku, tak si myslim, ze bude v momente anitpolution, kedze permanentne bude hlasit velke mnozstvo kyslika.
Takto si to myslim ja a netvrdim, ze to tak naozaj bude...

31.10.2012 16:43 - Re: LPG a C5 2516715
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Dobrá pumpa je v Uhříněvsi .link.
Plyn teda zdražili na 16,50 a nikdy nekuckal.

K tomu vladimírově případu, tak jim tam auto nech, a s tím jezdí. Mě se to, co popisuješ ty, stalo 3x... než jsem zajela do HLka, tak to auto přestalo dělat... Ale pojedu na revizi, tak jim řeknu, a to zkouknou (začala jít na 5 válců, do vtěřinky zapípal plyn a cvakla se na benál.. stále jela na 5 válců, znovu jsem nastartovala, a jela normálně). Jo a kyselý ksichty, ty tam maj.. i když platíš zakázku, tak se tvářej, jak kdyby jim někdo narval do huby kilo citrónů

07.11.2012 11:42 - Re: LPG a C5 2519020
Cony
Město: Rosice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj vsichni mam C5 v plynu akorat mi to nechce moc jezdit na benzin mam automaticke prepinani na plyn a pri rozjizdeni na benzin mi to umira a nechce to mit otacky musim nekolikrat slapnout na plyn ale v servisu nevi co stim nejsou pres plyn jinak na plyn to jezdi bez problemu jestli nekdo stimto mate zkusenost prosim pisnite diky

07.11.2012 13:00 - Re: LPG a C5 2519045
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
hlasky ti to nevyhadzuje? Ja som mal problem pri startoch tazko to startovalo lebo splynovač pustal pri starte plyn do benzinovej zmesy plyn a tym ju obohatil. Po repase splynovaca vsetko OK. Mozno tvoj splynovac je v horsom stave a prepusta aj pri rozbiehani a preto sa dusi. Skus diagnostiku...bohatu zmes ti zisti.
Najjednoduhsie bude ked uplne vypnes LPG a pojazdis na benzine. Ak sa bude dusit aj dalej, moja teoria je nespravna, ak sa dusit prestane tak zajdi k plynarovi, diagnostiku ti spravi aj on a povie co dalej

11.11.2012 16:30 - Re: LPG a C5 2520687
Noggin
Město: Horažďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny, mám namontovaný LPG v autě od července. Mám C5 2.0 16 V 100 kw, r.v. 2003, občas se mi stane, že nastartuji až na podruhé, protože napoprvé to chcípne, nebo houpe. stačí vypnout a podruhé to jde jak má. Další menší problém je s ukazatelem benzínu v nádrži..Ten mi stále hlásí, že jedu na rezervu i když mám třeba půlku nádrže. Stačí dát do nádrže za 100,-Kč benzín a opět ukazatel začne měřit jak má. Nevíte v čem by mohl být problém? Díky Franta

|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator