Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Aditiva do nafty a palivového systému
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 20 > >|
09.08.2011 21:40 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2406133
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
TheOne napsal(a):
No proto sem to napsal, nemá, Mikra hodil reakci trochu mimo... . Taky že EOLYS není aditivum na "zkvalitnění" nafty (zvednutí cetanového čísla atd.) Ale pro zvýšení teploty hoření a vypalování( regeneraci) FAPu a ten C5 I jaksi nemaj.. Možná poslední modely kolem r.v. 2004

O míchání VIF jsem odpověděl a o EOLYS jsem psal jen jako reakci na dotaz s mícháním dvou různých aditiv v jedné nádrži. Nevím proč je míchat, když je lepší nádrž nejdřív vyjezdit. Pokud tankuju prázdná - plná, tak k míchání téměř nedojde.

09.08.2011 22:52 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2406202
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
také dávám v létě zimní VIF už asi 6let. Ono když si porovnᚠna zimním a letním VIFu, co píšou, tak je to shodné, až na to, že zimní ještě snižuje bod tuhnutí.

09.08.2011 22:53 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2406203
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zimny je mierne hustejsi ako letny mam dojem ... ale mne to vychadza tak ze na jar kupim zimny este a dalsi potrebujem na jesen, tak zasa zimny

30.10.2011 00:21 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422353
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Docela zajímavý čtení o aditivech .link.

31.10.2011 19:24 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422656
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
´Hoj, berete taky někdo Vervu diesel a přidáváte ještě aditiva? Já nejezdím na nic jiného a dlepopisu je to aditivované palivo, tak jestli tam mám ještě něco lít, nebo je to zbytečné? Díky za info

31.10.2011 19:35 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422662
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
´Hoj, berete taky někdo Vervu diesel a přidáváte ještě aditiva? Já nejezdím na nic jiného a dlepopisu je to aditivované palivo, tak jestli tam mám ještě něco lít, nebo je to zbytečné? Díky za info


nevím, ja tomu moc nevěřím, hl. u českých pump, když dᚠVIFA tak nic nezkazíš - nedá se předávkovat!!!!

31.10.2011 19:55 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422664
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Co mam C5 tankuju jenom u Benziny,přes léto obyčejnou naftu a a v zimě Vervu obzvl᚝ když se čekaj nějaký velký mrazy.Vif přidávám pořád i do Vervy.Jsem skoro každej volnej víkend na Kvildě kde -27c° neni nic neobvyklýho.Verva možná je dobře aditivovaná ale sichr je sichr Zatim sem neměl nejmenší problém ani v těch -27

31.10.2011 20:15 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422673
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Jen doplním: To že je VIF jeden z nejlepších aditiv o tom žádná, sám používám jedině VIF. Ale to bych nesměl bejt štouravej a zvědavej uživatel dieselu abych si nezačal hrát na malého chemika.
No popadl jsem petku čistý nafty, petku aditivovaný nafty VIFem v normálním poměru (na 20l jednu odměrku) a třetí petku předávkované nafty VIFem 1:1
Výsledek v -17 stupních: čistá nafta zatuhla tak že netekla (lezl z toho takovej divnej rosol, skoro jak smrkanec z rýmy)
druhá petka s normálním poměrem VIFu s naftou byla lehce zakalená parafinem a stále tekla
třetí petka s brutálním poměrem VIFu a nafty ( 1:1 ) Sice to teklo, ale jako med a vzhledově se mi zvedl kuférek.
Všechny petky byly v mrazu 2 dny a 2 noci. Pak se oteplilo k -8 stupnů a parafíny zmizely a petky byli krásně průhledné. Začátek parafínování všech petek byl kolem -12 stupnů. a bylo jedno ve které je VIF.

Naučil jsem se stupnovat poměry podle předpovědi počasí. Do -10 pod nulou dávám jednu odměrku na 20 l
Do -15 pod nulou dvě odměrky na 20l a co je nad -15 tak peru bud 3 nebo 4 odměrky na 20l.
Na XMu co ho mám toto provozuji a nemám problém ho nahodit i v -25 pod nulou pod třech dnech na první převalení pístů s dvojím nažhavením. Je dobré hned neodjíždět a nechat motor běžet deset minut na místě jak kvůli ohřátí tak hlavně o zjištění tekutosti nafty. Pokud do 10 minut nezdechne tak tradá do světa.

PS: pro ty co pochybují o to co píšu tak upozorňuji, že žiju pouze s naftovými motory a homedome testování nafty je můj velký koníček. Po určitých trablích s kvalitou paliva si velice ověřuji co tam leju.

31.10.2011 20:20 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422678
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
A ještě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před každou zimou palivový filtr tak mu nepomůže v naftě ani svatej papež se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, že i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka.

31.10.2011 20:43 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422685
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak s tym ze nepomoze nic nesuhlasim, filter ktory je pretrhnuty do seba, scucnuty je uz prietocny uplne a za kazdych podmienok, to co sa sice dostane do systemu je druha vec ... ale ....

jeden taky ukazkovy tu mam odlozeny

Přílohy:
P1140014_1024x768.JPG ( 204981b ) -
P1140015_1024x768.JPG ( 197324b ) -
P1140016_1024x768.JPG ( 206569b ) -
P1140017_1024x768.JPG ( 195709b ) -

31.10.2011 20:48 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422701
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
surovej VIF ti ztuhne už při pár stupních pod nulou a proto se má skladovat tak, aby nebyl na mraze a použitelnej, když je ho třeba. Z toho důvodu ti ztuhla nafta s VIFem 1:1

31.10.2011 22:22 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422787
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
felix81 napsal(a):
A ještě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před každou zimou palivový filtr tak mu nepomůže v naftě ani svatej papež se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, že i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka.


jak před každou zimou vyměnit palivák ? ja netaknuju sra... kakánky u levnych čepaček, tankuje vyhradně Vervu a liju VIFko... kdybych tankoval řepku nebo něco tomu podobného tak jo... ale jinak nevidím důvod. Nebo se mýlím?

01.11.2011 05:47 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422812
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
TheOne napsal(a):
felix81 napsal(a):
A ještě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před každou zimou palivový filtr tak mu nepomůže v naftě ani svatej papež se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, že i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka.
jak před každou zimou vyměnit palivák ? ja netaknuju sra... kakánky u levnych čepaček, tankuje vyhradně Vervu a liju VIFko... kdybych tankoval řepku nebo něco tomu podobného tak jo... ale jinak nevidím důvod. Nebo se mýlím?
filtr hdi je hustší něž na staré ropáky,tak se jeho propustnost dřív projevíjá mám před filtrem přidaný el.ohřev a je to znátv teplotách kolem -20 se sudová ropa chovala i přes aditiva špatně

01.11.2011 10:56 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422865
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
TheOne napsal(a):
felix81 napsal(a):
A ještě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před každou zimou palivový filtr tak mu nepomůže v naftě ani svatej papež se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, že i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka.


jak před každou zimou vyměnit palivák ? ja netaknuju sra... kakánky u levnych čepaček, tankuje vyhradně Vervu a liju VIFko... kdybych tankoval řepku nebo něco tomu podobného tak jo... ale jinak nevidím důvod. Nebo se mýlím?


Sice se to v našich končinách stává málokdy ale i zde můžou teploty padnout až -30 pod nulou a to se tě pak palivový filtr zeptá co si dělal na podzim. Věř mi mám to na vlastní kůži vyzkoušené když jsem se Náchoda plazil celou noc do Prahy na volnoběh v -30 pod nulou, neb jsem byl blbej a nedal novej filtr.
Při takto extrémních mrazech nepomůže žádná nafta typu Urvu diesel nebo Šnek ví powér obojí pajcnutý VIFem. A jak píše kolega výše: HDi maj hustší filtr. Copak je to takovej problém a finanční zátěž nechat si dát v listopadu novej palivovej filtr???? Myslím si že rozhodně ne. Kolikrát já osobně ho dám i třeba dvakrát za zimu a to si ještě vozím v kufru náhradní. Ta šílená cesta mě navždy vyléčila.

01.11.2011 13:23 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2422900
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Můj stojí 2000,- Kč.
Opravuji. Díky kolegovi s biturbem (BlueSeven) jsem zjistil, že se dá sehnat i za zmíněných 951,- Kč. Přesto to na smajla s úsměvem není, ale už to není ani na mašli.

02.11.2011 12:18 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2423104
Rekuper
Město: Zbinohy, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Zeptám se trochu hloupě. Má moje auto C5 I 2001 2,2hdi FAP na aditiva?

02.11.2011 13:51 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2423130
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Odpovím rádoby chytře .
Myslím, že všechny 2.2 HDi mají FAP. Ale toto vlákno je o aditivech do nafty, která vylepšují naftu v různých směrech. Např. odolnost proti zamrzání, zlepšují mazací schopnosti nafty, snižují pěnivost, zvyšují cetanové číslo, zabraňují korozi palivového systému, atd. Tato aditiva si sami naléváme do nádrže při tankování. Proto se o nás nafácích říká, že tankujeme po štamprlatech .
Ty se ptᚠna FAP a tam je aditivum něco jiného. Např. Eolys či Infineum. To je kapalina, která je v extra nádržce u hlavní nádrže a systém ji sám dávkuje při tankování do nafty. V miniaturním množství, takže obsah nádržky vydrží něco kolem 120 000 km. Toto aditivum pomáhá při regeneraci FAP filtru a je nezbytnou součástí systému s FAP filtrem. Na to, že dochází budeš upozorněn hláškou na pal. počítači, nebo si stav aditiva můžeš zjistit diagnostikou, stejně jako úroveň zanešení FAP filtru.

02.11.2011 18:47 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2423227
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Už jsem přežil jednu zimu s C5, ale zatím jsem žádné aditivum do nafty nikdy nepřidával. Je to zásadní prohřešek? Čím se mi to může vrátit?

02.11.2011 18:54 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2423241
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pepe8998 napsal(a):
Už jsem přežil jednu zimu s C5, ale zatím jsem žádné aditivum do nafty nikdy nepřidával. Je to zásadní prohřešek? Čím se mi to může vrátit?

Vrátit se ti to může na vstřikách-vysokotlakym čerpadle nic levnýhho Radši přidávám Vif nafta v našich končinách nemá dobrou pověst.Tady se podívej co umí nekvalitní nafta .link.

02.11.2011 19:01 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2423244
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
OK, přehodnotím situaci, aditivum přijde asi levněj

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 20 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator