Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Battery charge up,airbag fault
|< < 1 2 3 > >|
03.11.2016 17:57 - Re: Lze koupit regulátor alternátoru samostatně? 3008253
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zalezi co je za alternator,na Bosch se da koupit zcela vse ale napriklad na Valeo skoro nic
na mereni aku nepotrebujes diag,staci ti multimetr

03.11.2016 18:13 - Re: battery supply charge 3008258
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Podle toho, co říkal, je to právě Valeo.
Takže tam pak teda celý alternátor? Kolik to může řádově být?

03.11.2016 18:23 - Re: battery supply charge 3008259
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zalezi kde ho koupis a jak ho koupis,jestli repasovany vymenym zpusobem za tvuj vadny nebo fungl novy

03.11.2016 18:26 - Re: battery supply charge 3008260
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
A neuměl bys říct u těch variant alespoň rámcově, prosím?
Potřebuju si nějak vyřešit dilema, kam ještě jít a kde už to prostě nechat plavat a hodit to ze skály

03.11.2016 18:30 - Re: battery supply charge 3008261
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
daju sa aj do toho valea kupit veci, ale zalezi na variante, proste to treba vybrat von a podla toho zhanat a kupovat veci alebo rovno vymennym sposobom kupit repas ako bolo povedane

03.11.2016 19:39 - Re: battery supply charge 3008296
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jhonzatko napsal(a):
A neuměl bys říct u těch variant alespoň rámcově, prosím?
Potřebuju si nějak vyřešit dilema, kam ještě jít a kde už to prostě nechat plavat a hodit to ze skály

jako co by jsi chtel rict ???
od toho snad mas mechanika/servis aby ti dle moznosti vadny dil objednali a vymenil ....
alternator neni to same jako rohlik nebo chleba kde je jasne co kupujes a vzdy vis ze to mozna bude k jidlu

03.11.2016 19:46 - Re: battery supply charge 3008297
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Myslel jsem, ze bych mohl napriklad dostat informaci, ze repas se pohybuje od 3 - 5, novy se da sehnat od 12 -15k nebo neco v tomhle duchu (cisla jsem si vymyslel).
Samozrejme chapu, ze alternator neni rohlik, chapu, ze je jich asi hafo ruznych druhu podle motoru atd. ale mel jsem za to, ze by se zde podobna informace dala ziskat.
Mas samozrejme pravdu, ze od toho je technik, ale jednak nechci byt zavisly pouze na informaci z jedne strany (duveruj, ale proveruj) a navic je tu ten problem, ze on se ted snazi jit cestou vymeny regulatoru a zrejme to bude na delsi lokte. Takze jsem si v ramci moznosti chtel ciste pro sebe udelat nejakou predstavu, co me tak asi muze cekat a rozhodnout se, zda uz ten svuj proklety kousek C5 pohrbim ci nikoliv ...

04.11.2016 09:24 - Re: battery supply charge 3008456
cacaminek
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem ten samý problém altík mi přebíjel sehnal jsem ten samej v polsku na vrajáči za asi 2.000 taky mi občas blikala kontrolka potkávacích světel a diag psala závadu příloš silné napájecí napětí. Myslím že stačilo očistit ty kostry a zmizelo to....
Jinak je fakt ze na ten altík valeo se neda nic sehnat. Když jsem ho měl u opraváře a ten ho zkoušel vybudit normálně to fungovalo ale v autě to přebijelo.... Do dnes si myslím že to delaly ty kostry ten starej altík pořád mám.... Od výměny mi nekomunikuje jednotka nabití akumulátoru nebo jak to v te diag píší.

12.01.2017 07:52 - Re: battery supply charge 3027956
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj vsichni,
po pulroce pocitveho procitani, bych potreboval bych poradit s problemem "battery supply charge". (C5III, X7,1OOkw, 2009, automat).
Pred tremi mesici to jednou bliklo a pak nic, ted posledni 4dny to skace pri kazde jizde. Starty v pohode i ted v tech mrazech -15°C.
Baterka je cajk, nova na podzim 2016, pri klidu dava voltmetr pripojeny na baterku 12,4V, pri nastarovatni volnobeh 14,3V, zkousel sem ji i pri ruznych otackach a tam dava stabilne 14,40V.
Nemate pripadne nekdo tip na elektrikare v Ostrave, jsem se tu prestehoval, neznam nikoho
diky

12.01.2017 08:45 - Re: battery supply charge 3027958
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Kdybych si mel typnout tak volnobezka altiku

12.01.2017 15:02 - Re: battery supply charge 3028021
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Kdybych si mel typnout tak volnobezka altiku


Já bych spíš typnul kostry a nebo tu přiblblou kostičku na baterce

12.01.2017 19:04 - Re: battery supply charge 3028092
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Taky moznost, ja jen ze jsem tu mel jedni V6 HDI kde se sem tam protacela volnobezka a hlasilo to podobne veci... Kontakty to ale muzou byt taky.

17.01.2017 07:08 - Re: battery supply charge 3029113
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ahoj,
dekuji za vsechny rady.
Jak jsem kontroloval kostry, tak jsem odpojil/zapojil baterku a je "po problemu" s battery supply charge. Hlaska se neobjevuje.

17.01.2017 22:55 - Re: battery supply charge 3029320
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dury napsal(a):
ahoj,
dekuji za vsechny rady.
Jak jsem kontroloval kostry, tak jsem odpojil/zapojil baterku a je "po problemu" s battery supply charge. Hlaska se neobjevuje.


Těmhle ,,hlídacím nesmyslům" někdy stačí málo a roze..rou spoustu věcí

01.04.2017 17:01 - Re: battery supply charge 3055252
Ivan P
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim vsetkych vcera mi vyskocila hlaska selhani nabijeni baterie tak som si zmeral ci mi baterku skutočne nedobija a zrejme je spatny alternator ,chcem ho demontovat a potreboval by som radu ako ho co najlepsie vybrat co vsetko musim zhodit dakujem za kazdu radu

01.04.2017 20:06 - Re: battery supply charge 3055292
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v podstate remen prislusenstva a kladky davam dole
potom povolim hore trubku serva a len ju pootocim a horom vytiahnem alternator

je na 4 sroboch

01.04.2017 20:25 - Re: battery supply charge 3055296
Ivan P
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Dik zajtra idem na to

02.04.2017 11:26 - Re: Battery charge up,airbag fault 3055438
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Servus, tak mi taky odešel altík, a protože žádný z mechaniků nemá volnou dílnu, musím se do vytáhnutí altíka pustit sám. Jak tu píše jumep, ten šroub zespodu (od filtru) a nahoře (servočerpadlo), je k nim normální přístup? Zvládnu to udělat na parkovišti? Sice jsem se nikdy v autech nehrabal, ale vypadá to podle popisu, že bych to zvládnul, zas takové nemehlo nejsem

02.04.2017 11:30 - Re: Battery charge up,airbag fault 3055439
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tie sroby zozadu sa daju pomerne v pohode

31.05.2017 21:45 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071091
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,
auto vcera na parkovisti chytlo behem prutrze mracen pomerne solidni sprchu. Chvili nato jsem s nim popojizdel a hodilo chybu motoru. Pze uz jsem podobne chovani dvakrat zazil (zacalo blaznit po tezke sprse) a auto jelo a chovalo se naprosto bezproblemove, tak jsem chybu jen zaznamenal a smazal.
Pak den klid a dneska mi behem jizdy skocilo Battery supply charge ... po zhasnuti motoru a opakovanem startu se jiz chyba nezobrazuje. Pri poslednim vyskytu teto chyby byl nakonec problem s dobijenim altiku, tak jsem kontroloval napeti (pres wifi OBD - vim, ze to tady nemate radi, ale nic jineho po ruce nemam) a behem kontrolni jizdy chyba uz nevyskocila a reportovane napeti se pohybovalo mezi 13.7 - 15.2V.
Myslite, ze je nutne to hrotit a hnat se hned do servisu nebo tomu muzu jeste dat chvili cas? Jde mi o to, ze to auto ted behem nasledujicich 4 dni budu dost potrebovat na odvoz nejakych veci, vzal jsem si kvuli tomu dovolenou a nerad bych to ted cele odvolaval a mazal s autem do servisu, kdyby to mel byt jen plany poplach.
Myslite, ze je realna situace, ze je nekde problem s izolaci ci utesnenim, a vetsi mnozstvi vody zpusobi podobne problemy (to je totiz moje laicka interpretace)?
Diky za pripadne nazory!

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator