Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Přední pístnice / C5 I/II
|< < 1 ... 2 3 4 5
14.09.2017 16:50 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3095004
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
first napsal(a):
Tlačítko sport nemám a tu geometrii jsem dělal a je vše Ok. Nejspíš by to s řízením nic společnýho mít nemělo, ale právě že po té opravě, kdy bylo auto v maximální poloze natlakované 2 dny tak to je za jízdy o hodně tužší. Zkoušeli jsme s kamarádem dát nové koule,nebo spíš starší, ale odzkoušené a bylo to to samé. Na místě to jde celkem propružit dobře, ale za jízdy mám pocit jako kdyby se to nějak přizvedlo a jelo to víš než je to seřízený a tím to bylo tužší. Prostě nevím už si rady a nové koule kupovat, aby to bylo to samé se mi nechce..

A odvzdušnil si řízení, není zavzdušněné?

14.09.2017 19:33 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3095048
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 371

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
first napsal(a):
Tlačítko sport nemám a tu geometrii jsem dělal a je vše Ok. Nejspíš by to s řízením nic společnýho mít nemělo, ale právě že po té opravě, kdy bylo auto v maximální poloze natlakované 2 dny tak to je za jízdy o hodně tužší. Zkoušeli jsme s kamarádem dát nové koule,nebo spíš starší, ale odzkoušené a bylo to to samé. Na místě to jde celkem propružit dobře, ale za jízdy mám pocit jako kdyby se to nějak přizvedlo a jelo to víš než je to seřízený a tím to bylo tužší. Prostě nevím už si rady a nové koule kupovat, aby to bylo to samé se mi nechce..

Nech si seřídit přesně vejšku někde kde to opravdu udělaj přesně asi jedině v citroenu.Nejspíš se při tý výměně řízení jeblo do tý objímky na stabilizátoru co od ní vede táhlo ke korektoru.Ono se to nezdá ale stačí s tim pohnout třeba o blbej milimetr a ta vejška je úplně jinde.Pokud to mᚠvejš tak to samozřejmě ztvrdne, nebo jestli mᚠtrpělivost můžeš s tim laborovat jako já, ale skákal sem okolo toho 14 dní s metrem a zkoušel jak to za jízdy péruje než sem to vyladil ke svý spokojenosti Kousíček nahoru a moc vysoko, pak kousíček dolu zase moc nízko a tak pořád dokola Podruhý už bych se na to vy**al

15.09.2017 15:39 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3095214
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5715

U??vate? Poslat soukromou zprávu

first napsal(a):
Tlačítko sport nemám a tu geometrii jsem dělal a je vše Ok. Nejspíš by to s řízením nic společnýho mít nemělo, ale právě že po té opravě, kdy bylo auto v maximální poloze natlakované 2 dny tak to je za jízdy o hodně tužší. Zkoušeli jsme s kamarádem dát nové koule,nebo spíš starší, ale odzkoušené a bylo to to samé. Na místě to jde celkem propružit dobře, ale za jízdy mám pocit jako kdyby se to nějak přizvedlo a jelo to víš než je to seřízený a tím to bylo tužší. Prostě nevím už si rady a nové koule kupovat, aby to bylo to samé se mi nechce..

delal jsi to sam nebo ti to delali v servisu ?

16.09.2017 23:02 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3095398
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Řízení jsem měnil sám a odvzdušnil jej několikrát otočením do krajních poloh. Výšku jsem měřil a kontroloval dle návodu a je naprosto v pořádku jak mírama tak pohledově. Tak už nevím, čím by to mohlo být, ještě budu koumat dál..

17.09.2017 10:10 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3095407
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5715

U??vate? Poslat soukromou zprávu

odvzdusneni tak jak pises je nedostatecne...musis to udelat nekolikrat s casovym intervalem a nejlepe vymenit komplet kapalinu

03.11.2018 14:21 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189122
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 134
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte. Pri zdvihani auta sa mi stalo ze mi hadicka od prednej piestnice, tusim je to prepad odpojila-vypadla z tej plastovej trubky ktora ide od podbehu. No vsimol som si ze je ku koncu Je ta hadicka rozpraskana. Vyumyval som podbeh a za tyzden je znova cely zafrkany od kvapaliny ktora pomalicky prepusta cez tu gumennu hadicky...

Je to diel 95050399 a otazka zneje ako sa to meni, snad tu na fore najdem nejaky navod...

03.11.2018 18:47 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189200
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Je to diel 95050399 a otazka zneje ako sa to meni, snad tu na fore najdem nejaky navod...


Já to nastavuji jinou hadičkou. Jinak na pístnici je otvor - ta gumová kostička s hadičkou se přiloží na pístnici a stáhne speciální páskou (některé mají pásku jako součást a k někteým se musí dokoupit extra)

Přílohy:
Bez názvu.jpg ( 352842b ) -

03.11.2018 21:02 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189285
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 134
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jop ďakujem, takže sa to dá vpohode vyčisti a premontova, ako vidím nieje to žiadna veda a zvládnem to aj doma na parkovisku...
Rozmýšlam či kúpi to celé nové - autokelly 26€ alebo nadstavi hadičku. Ale yvhráva to lacnejšie riešenie

Ako funguje ten prepad? Viete mi to niekto presne vysvetli lebo mám niečo v hlave ale tak či si myslím správne alebo?

04.11.2018 00:02 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189332
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 813

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Ako funguje ten prepad? Viete mi to niekto presne vysvetli lebo mám niečo v hlave ale tak či si myslím správne alebo?

Pístnice má dva pláště - obaly. Vnitřní pl᚝ je funkční obal pístu - pístnice. V hlavici jak prochází píst je tlakové těsnění a pokud toto těsnění propustí kapalinu je odvedena labyrintem do mezery mezi plášti a hadičkou se vrací do nádobky. Pokud je pístnice tak nějak cca v pořádku, nic z pístnice neteče, řádově max několik kapek za rok... to co vyteče z hadičky přepadu když praskne , tak to teče směrem ven z nádobky, ne z pístnice ...

04.11.2018 08:51 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189337
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Všechny přepady jsou spojené dohromady a při tlaku co v systému je se nedá nic utěsnit tak aby nebyly průsaky takže se únik násobí kteroukoli částí a projeví se tam kde dojde k poškození (prasknutí) přepadu a tudy potom teče ze všech přepadů ven.

04.11.2018 09:40 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189340
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 813

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Upadený přepad na přední pístnici stačí něčím ucpat hadičku směrem k nádobce - k podběhu ... Od pístnice to nechat volné, ze samotné pístnice nic nepoteče když je dobrá, max pár kapek a s tím se dá bez problémů dojet kamkoli na opravu aniž by to vyházelo velké množství LDS ze systému.

04.11.2018 13:53 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189406
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Upadený přepad na přední pístnici stačí něčím ucpat hadičku směrem k nádobce - k podběhu ... Od pístnice to nechat volné, ze samotné pístnice nic nepoteče když je dobrá, max pár kapek a s tím se dá bez problémů dojet kamkoli na opravu aniž by to vyházelo velké množství LDS ze systému.


Jsem to tak napsal - ta trubička (a je kovová) co trčí na podběhu je spojená se všemi přepady od všeho co má přepad a z nádobkou kde je i přetlak - proto je únik podstatně větší než kolik pustí ta pístnice (ta pístnice asi bude mít už také něco po těch Km).
A pokud by se jednalo jen o dojetí a je již hadička krátká stačí vyškubnout u zadní pístnice (manžety) tu hadičku co je odvzdušnění manžety a tím prodloužit provizorně.(možností je víc)

04.11.2018 18:00 - Re: Přední pístnice / C5 I/II 3189459
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 813

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Jsem to tak napsal - ta trubička (a je kovová) co trčí na podběhu je spojená se všemi přepady od všeho co má přepad

Myslím, že nemᚠpravdu, spojené přepady pístnic jsou jen přední a zadní pístnice. Ostatní přepady z jiných zařízení ( z hydroventilů ) jsou jinde odděleně.
Připojení pístnic přepadů je na vrcholu nádobky, tak že pokud ani zadní pístnice moc nepouští, moc to neteče za předpokladu, že není nádobka moc přelitá... zadní pístnice obecně pouští více než přední, proto doporučuji to ucpat... přední protíká jen když už je vyloženě špatná na výměnu.

|< < 1 ... 2 3 4 5


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator