Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Pískání / syčení posilovače řízení
|< < 1 2 3 4
14.04.2013 22:52 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2567021
milo
Město: Nova Dubnica, Auto: Peugeot 406 cupe 2L Počet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
takže som odstránil pískanie. Robila to remenica plochého remeňa na kžuke.Remenica je so stredným dielom spojená gumov ta guma povolila a pri záaži( ked sa zatočilo alebo klíma,) začala píska lebo začala preklzova na tej gume najviac to robilo pri nízkych otáčkach .

16.02.2015 18:30 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2787678
z.burdak
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Me to primo vriska,a zjistil jsem ze je to reme ice serva ktera se zastavuje a remen prokluzuje a ma vuli a to ze se remenice serva cela trochu vysouva a zasouva

16.02.2015 18:50 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2787688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
V prvním přízpěvku - řemenice na h .... je lepší ta s těma třema výstupkama ta cvaká lae protočenou jsem viděl jen jednu.Druhý přízpěvek pode mne je tam špatný (delší) řemen a nebo prasklé péro šponováku?? (podle mne dlouhej řemen)

16.02.2015 20:57 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2787728
z.burdak
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
vuli ma ta remenice serva ,vriska to od vymeny remene

17.02.2015 07:42 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2787783
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
z.burdak napsal(a):
vuli ma ta remenice serva ,vriska to od vymeny remene


Na dvoulitru mᚠdvě šponovací kladky - zkus přišponovat . Pokud neteče LDS tak bych to možná řešil jen došponováním , pokud dělá kravál i čerpadlo samotné tak potom asi výměna.

17.02.2015 08:45 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2787791
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
z.burdak napsal(a):
,vriska to od vymeny remene


Výměnou řemene neodešlo najednou skokově servočerpadlo ... Řemenice čerpadla se zastavuje proto že kapalina - servo klade odpor a řemen je málo napnutý tak klouže. Problém bude asi dlouhý řemen, nebo málo napnutý. Spousta mehaniků si neví rady jak a kolik správně napnout řemen. Příliš dlouhý řemen prostě nejde napmout jak pořebuje ...

na "dynamické" kladce ( ta pružná ) jsou 3 ouška . Napnutí nového řemen je tak, že Prostřední ouško na kladce s otvorem lícuje s ouškem na pevném těle a otvorem jde zasunout aretační kolík. na oušku jsou zářezy, tak ty proti sobě ...
na krajním oušku je taky zářez, ale to lícuje když je řemen dlouhej ma max vytažení a znamená vyměnit, ale toto ouško nemá aretační díru.

Ty ouška jsou vidět z vrchu, stačí posvítit a vidíš na čem seš...

Podle mé zkušenosti manuály udávají špatnou délku řemene, nikdy se mi nepodařilo dopnout 1750 jak se udává ( vždy byl moc dlouhý), ale 1740 - 1733 byl většinou OK.

Přílohy:
kladkaHDI.jpg ( 359697b ) -

16.03.2015 11:33 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2798750
z.burdak
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Pan inzenír ´mechanik,, dal remen 1765,neveril jsem ze by to zvrtal,bylo na nej vzdy spolehnuti.
Diky za rady

31.10.2015 08:22 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení 2880022
radar
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 69
99 Poslat soukromou zprávu
Příčina "povrzávání" kolem řemenu, viz foto, alternátorová volnoběžka.

Přílohy:
IMG_3783 - kopie.JPG ( 130163b ) - alternátorová volnoběžka
IMG_3784 - kopie.JPG ( 122032b ) -
IMG_3785 - kopie.JPG ( 139862b ) -

26.01.2021 10:02 - Piskani serva rizeni c5 I 3298194
JohnyK
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,jsem tu nove,mam c5 2.2Hdi 2003 a piska mi servo(pravdepodobne)..je to cca 5kHz a v kokpitu je to po zahrati dost iritujici zvuk..meni se to v zavislosti na otoceni volantu a piska to od cca 700 do 1700 otacek.Je to slyset take od kol..v servisu mi rikaji ze to je normalni..auto ma najeto 140tkm..po vymene rozvodu a komplet lds..kdyz sundam plochy remen tak to zmizi..Poradi mi nekdo jestli je vhodna repase hrebenoveho rizeni? Podle nekterych automechaniku je to prepousteci ventil..poradi mi nekdo?Je to opravdu normalni?Moje predchozi V6 nic takoveho nedelala..toto je muj prvni diesel..diky

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator