Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Pískání / syčení posilovače řízení
PATaMAT
17.02.2015 08:45 - Re: Pískání / syčení posilovače řízení
U??vate?
z.burdak napsal(a):
,vriska to od vymeny remene


Výměnou řemene neodešlo najednou skokově servočerpadlo ... Řemenice čerpadla se zastavuje proto že kapalina - servo klade odpor a řemen je málo napnutý tak klouže. Problém bude asi dlouhý řemen, nebo málo napnutý. Spousta mehaniků si neví rady jak a kolik správně napnout řemen. Příliš dlouhý řemen prostě nejde napmout jak pořebuje ...

na "dynamické" kladce ( ta pružná ) jsou 3 ouška . Napnutí nového řemen je tak, že Prostřední ouško na kladce s otvorem lícuje s ouškem na pevném těle a otvorem jde zasunout aretační kolík. na oušku jsou zářezy, tak ty proti sobě ...
na krajním oušku je taky zářez, ale to lícuje když je řemen dlouhej ma max vytažení a znamená vyměnit, ale toto ouško nemá aretační díru.

Ty ouška jsou vidět z vrchu, stačí posvítit a vidíš na čem seš...

Podle mé zkušenosti manuály udávají špatnou délku řemene, nikdy se mi nepodařilo dopnout 1750 jak se udává ( vždy byl moc dlouhý), ale 1740 - 1733 byl většinou OK.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator