 | |  |
|
26.11.2020 11:55 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292356
|
|
|
Bernhard
|
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
PataMat za mě
PataMat za mě :palec
|
|
|
|
25.01.2021 21:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298161
|
|
|
KDB
|
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
|
|
|
|
29.01.2021 19:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298937
|
|
|
tankista
|
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi ;-)
|
|
|
|
18.02.2021 23:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3301000
|
|
|
Bobr53
|
|

|
Rio11 napsal(a): To je jasné e se ohlásím dost dlouho předem. Jak pozná e jsou ty koule ve stavu e to má cenu jetě dofukovat ?
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji. 
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji. :palec
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
|
|
|
|
16.04.2021 11:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306981
|
|
|
Stanjard
|
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Stav membrány odhaduji podle zbytkového tlaku. Proč bych měnil tlumící ventil? Vyměnit ho ale umím...
Někde se ten tlak po letech ztrácí, tak mi přijde logické přes ten ventil. Nebo je ta příčina ztráty tlaku jinde?
Někde se ten tlak po letech ztrácí, tak mi přijde logické přes ten ventil. Nebo je ta příčina ztráty tlaku jinde?
|
|
|
|
16.04.2021 15:24 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306988
|
|
|
Stanjard
|
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Se naprosto mimo. Nemám sílu to stále dokola vysvětlovat.
To nepopírám😀
Čím víc toho tady pročítám, tím víc toho nevím😀
To nepopírám😀
Čím víc toho tady pročítám, tím víc toho nevím😀
|
|
|
|
16.04.2021 16:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306990
|
|
|
ret33
|
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 164 |
|
|
To je v pohodě, hydrauliku napobírá větina mechaniků a to včetně těch v autorizovaném servisu
To je v pohodě, hydrauliku napobírá větina mechaniků a to včetně těch v autorizovaném servisu :-))))
|
|
|
|
25.04.2021 10:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3308151
|
|
|
del42sa
|
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
volbou tlaku se ale neurčuje tvrdost pérování
volbou tlaku se ale neurčuje tvrdost pérování ;-)
|
|
|
|
25.04.2021 21:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3308217
|
|
|
vos.pe
|
|
|
velikost,tvar a počet koulí a hlavně tlumiče...tlak plynu v kouli měl u DS toleranci 10atm.
velikost,tvar a počet koulí a hlavně tlumiče...tlak plynu v kouli měl u DS toleranci 10atm.
|
|
|
|
25.04.2021 23:00 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3308218
|
|
|
Stanjard
|
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
vos.pe napsal(a): velikost,tvar a počet koulí a hlavně tlumiče...tlak plynu v kouli měl u DS toleranci 10atm.
Pístnice je přeci jen hydraulický válec co se v něm jen přelévá kapalina ne? A přelévání kapaliny závisí na tlaku plynu. I u normálního tlumiče záleí přeci na tlaku plynu, který v něm je. A u C5 je tlakový zásobník koule.
Pístnice je přeci jen hydraulický válec co se v něm jen přelévá kapalina ne? A přelévání kapaliny závisí na tlaku plynu. I u normálního tlumiče záleí přeci na tlaku plynu, který v něm je. A u C5 je tlakový zásobník koule.
|
|
|
|
26.04.2021 07:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3308224
|
|
|
del42sa
|
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Stanjard napsal(a): I u normálního tlumiče záleí přeci na tlaku plynu, který v něm je. A u C5 je tlakový zásobník koule.
ne, u normálního tlumiče (plynokapalinového) je plyn přítomen pouze proto, e zabraňuje nadměrnému pěnění oleje při tom jak píst pracuje a olej protéká tlumičem. Pěnění toti vytváří vzduchové bubliny a ty sniují učinnost tlumení ...
koule samotná u Citroenu slouí předevím jako náhrada ocelové pruiny. Díky tomu, e je v ní namontovaný tlumič ( který by mohl být místo toho umístněn v pístnici samotné, třeba jako to má Citroen C6 V6) zároveň koule funguje jako pruina i jako tlumič v jednom.
ne, u normálního tlumiče (plynokapalinového) je plyn přítomen pouze proto, e zabraňuje nadměrnému pěnění oleje při tom jak píst pracuje a olej protéká tlumičem. Pěnění toti vytváří vzduchové bubliny a ty sniují učinnost tlumení ...
koule samotná u Citroenu slouí předevím jako náhrada ocelové pruiny. Díky tomu, e je v ní namontovaný tlumič ( který by mohl být místo toho umístněn v pístnici samotné, třeba jako to má Citroen C6 V6) zároveň koule funguje jako pruina i jako tlumič v jednom.
|
|
|
| |
|
|