 | |  |
|
21.11.2015 23:02 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889910
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
V Citroenu ti umí koule přeměřit a pak uvidí, jestli jsou na výměnu. Rozhodni se a po změření.
V Citroenu ti umí koule přeměřit a pak uvidí, jestli jsou na výměnu. Rozhodni se a po změření.
|
|
|
|
22.11.2015 08:22 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889937
|
|
|
Delict
|
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
Pokial C5 x7 je posledný model s gulami.. a skončí niekedy v 2016-2017 .. má ete zhruba 18 rokov kým bude model uplne outdated a citroen prestane predavat gule 
Resp ak skrachuje do najbliích 10 rokov tak aj skôr
Pokial C5 x7 je posledný model s gulami.. a skončí niekedy v 2016-2017 .. má ete zhruba 18 rokov kým bude model uplne outdated a citroen prestane predavat gule :-d
Resp ak skrachuje do najbliích 10 rokov tak aj skôr :)
|
|
|
|
22.11.2015 10:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889972
|
|
|
63zdenda
|
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Ono koule jsou stejné jako vstřiky, bez testu nebude vědět nikdy v jakém jsou vstavu, problém můe bít i jinde.
Ono koule jsou stejné jako vstřiky, bez testu nebude vědět nikdy v jakém jsou vstavu, problém můe bít i jinde. ;-)
|
|
|
|
22.11.2015 10:04 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889974
|
|
|
jruze
|
|

|
Na jednom z mejch dřívějích aut jsou ISHF u +- 6. let a stále péruje perfektně na starou C5 bych asi za drahé origo neutrácel (i kdy zastávám názor e origo je origo)
Na jednom z mejch dřívějích aut jsou ISHF u +- 6. let a stále péruje perfektně;-) na starou C5 bych asi za drahé origo neutrácel (i kdy zastávám názor e origo je origo):nevim
|
|
|
|
22.11.2015 10:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889976
|
|
|
63zdenda
|
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Jestli ISHF drí tak dlouho a stále bez problémů, klidně bych já osobně do nich el, je to 50% ceny od origo, ale nechci polemizovat, origo je origo.
Jestli ISHF drí tak dlouho a stále bez problémů, klidně bych já osobně do nich el, je to 50% ceny od origo, ale nechci polemizovat, origo je origo. ;-)
|
|
|
|
22.11.2015 11:47 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2889995
|
|
|
Delict
|
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
IFHS pouívam roky..najlacnejia cesta, ale iba pre BX,XM,Xantiu,, na C5 určite pouijem orig
á nesuhlasim.. vstreky počuje..je rozdiel či motor epoce alebo pradie alebo rapká a klepká..
Gule cíti či zaplávajú, či majú správny odpor pri húpaní, alebo či sú tvrdé a len poskakujú
IFHS pouívam roky..najlacnejia cesta, ale iba pre BX,XM,Xantiu,, na C5 určite pouijem orig
á nesuhlasim.. vstreky počuje..je rozdiel či motor epoce alebo pradie alebo rapká a klepká..
Gule cíti či zaplávajú, či majú správny odpor pri húpaní, alebo či sú tvrdé a len poskakujú
|
|
|
|
22.11.2015 12:06 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890000
|
|
|
jumep
|
|

|
tak BX, XM, XA etc. je pomerne jasne, druhovyrobova gula je na tom mechanicky rovnako ako prvovyrobova, na rozdiel od C5 kde druhovyrobova gula je na tom ako XA gula
je to kazdeho rozhodnutie, ale osobne som tiez kupoval origo gule a na C6 zasa pojdem kupit origo gule
tak BX, XM, XA etc. je pomerne jasne, druhovyrobova gula je na tom mechanicky rovnako ako prvovyrobova, na rozdiel od C5 kde druhovyrobova gula je na tom ako XA gula
je to kazdeho rozhodnutie, ale osobne som tiez kupoval origo gule a na C6 zasa pojdem kupit origo gule
|
|
|
|
22.11.2015 12:50 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890020
|
|
|
HELLMUT
|
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
Jene na Xantii nebo Bx jsem si je nechával dofouknout, stalo to 200 za jednu a nějakou dobu to vdy vydrelo.
Konkrétně na Xantii jsem to dělal naposledy před víc jak 3. roky.Kdy jsem ji teď prodával, zdálo se mi to u tvrdí, ale pořád to houpalo zhruba stejně jako C5...
Take pro etřivce byly staré koule lepí ne ty současné.
Ono to ve finále moná vyjde na stejno. Ale přijde mi lepí dát třeba kadý rok 1500 za dofuk ne jednorázově vytopit 18000...
Jene na Xantii nebo Bx jsem si je nechával dofouknout, stalo to 200 za jednu a nějakou dobu to vdy vydrelo.
Konkrétně na Xantii jsem to dělal naposledy před víc jak 3. roky.Kdy jsem ji teď prodával, zdálo se mi to u tvrdí, ale pořád to houpalo zhruba stejně jako C5...
Take pro etřivce byly staré koule lepí ne ty současné.
Ono to ve finále moná vyjde na stejno. Ale přijde mi lepí dát třeba kadý rok 1500 za dofuk ne jednorázově vytopit 18000...:-((((
|
|
|
|
22.11.2015 13:06 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890026
|
|
|
jumep
|
|

|
jednorazovo vytopis pri C5 18000 a uz tie gule preziju to auto ... nemusis rozmyslat ze kazdy rok kontrolovat gule atd.
jednorazovo vytopis pri C5 18000 a uz tie gule preziju to auto ... nemusis rozmyslat ze kazdy rok kontrolovat gule atd.
|
|
|
|
22.11.2015 13:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890029
|
|
|
DeFuckTo
|
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|

|
No jestli to neni zbytečný, e přeijou auto, kdy hromada dalích nelevnejch věcí ho nedoije..
Podle mne hodně záleí, jestli to auto plánujete mít do smrti nebo třeba jen pár let - na to by ty neorigo mohly stačit..
No jestli to neni zbytečný, e přeijou auto, kdy hromada dalích nelevnejch věcí ho nedoije.. :)
Podle mne hodně záleí, jestli to auto plánujete mít do smrti nebo třeba jen pár let - na to by ty neorigo mohly stačit.. ;)
|
|
|
|
22.11.2015 13:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890030
|
|
|
HELLMUT
|
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
No vzhledem k politice Citroenu ty auta musíme mít do smrti naí, nebo jiné u nebudou 
Take postupně musíme vyměnit ve...
No vzhledem k politice Citroenu ty auta musíme mít do smrti naí, nebo jiné u nebudou :-((((
Take postupně musíme vyměnit ve... :-((((
|
|
|
|
22.11.2015 13:48 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890031
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Kromě koulí, kdy tam teď dá origo.
Kromě koulí, kdy tam teď dá origo. :-))))
|
|
|
|
22.11.2015 14:47 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890055
|
|
|
Delict
|
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
Pri C5 guliach je tu aj monos poui z búračky jazdené ND.. je tam pomerne dobrá anca e sú v skvelom stave Pri BXoch a starích autách som toto nezail Nové auto = nové gule, zakadým.. kupoval som zhruba 25 gúl doteraz
Pri C5 guliach je tu aj monos poui z búračky jazdené ND.. je tam pomerne dobrá anca e sú v skvelom stave :palec Pri BXoch a starích autách som toto nezail :-d Nové auto = nové gule, zakadým.. kupoval som zhruba 25 gúl doteraz :-d
|
|
|
|
22.11.2015 14:53 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890057
|
|
|
HELLMUT
|
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
Tomu nějak nerozumím, z toho co jsi napsal by vyplynulo e bourají jen nové C5. Staré s prázdnými koulemi nebourají?
Tomu nějak nerozumím, z toho co jsi napsal by vyplynulo e bourají jen nové C5. Staré s prázdnými koulemi nebourají?
|
|
|
|
22.11.2015 15:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890061
|
|
|
jruze
|
|

|
No na X7 bych druhoku nedal - kdy prdne(uteče tlak) tak je to o pístnice. U I a II se pístnicím nic nestane a mimo to já protoe jsem je kdysi sehnal po 500,- tak jsem neřeil a dal na auto ve 200000Km dnes to auto má 330000Km a protoe to auto stále servisuji vím e jsou ty ISHF pořád OK ??? = pokud má někdo auto s nájezdem 15.-15000Km ročně bych klidně dal ISHF protoe pokud by měli vydret +- 80000Km tak je předpoklad e u přeijí dané auto,pokud někdo plánuje e s autem najede jetě 150.-200000Km dejte origo. To je můj názor a nebo jak se kdo cítí být solventní = origo 3300,- x 4 nebo 3300,- x 6 =13200,-(19600,-) a nebo 6000,- (9000,-) je rozdíl co se týče komfortu je to stejné.
No na X7 bych druhoku nedal - kdy prdne(uteče tlak) tak je to o pístnice. U I a II se pístnicím nic nestane a mimo to já protoe jsem je kdysi sehnal po 500,- tak jsem neřeil a dal na auto ve 200000Km dnes to auto má 330000Km a protoe to auto stále servisuji vím e jsou ty ISHF pořád OK ??? = pokud má někdo auto s nájezdem 15.-15000Km ročně bych klidně dal ISHF protoe pokud by měli vydret +- 80000Km tak je předpoklad e u přeijí dané auto,pokud někdo plánuje e s autem najede jetě 150.-200000Km dejte origo. To je můj názor a nebo jak se kdo cítí být solventní = origo 3300,- x 4 nebo 3300,- x 6 =13200,-(19600,-) a nebo 6000,- (9000,-) je rozdíl co se týče komfortu je to stejné.
|
|
|
|
22.11.2015 16:24 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890091
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Předpokládám, e kdy IFSH mají ivotnost 80k km, tak zhruba v polovině u bude tlak nií, čili komfort bude v háji. Nebo tlak neklesá a prdne to najednou?
Předpokládám, e kdy IFSH mají ivotnost 80k km, tak zhruba v polovině u bude tlak nií, čili komfort bude v háji. Nebo tlak neklesá a prdne to najednou?
|
|
|
|
22.11.2015 17:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890136
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Jene ty je neoddělá nikdy, kdy lítá nad silnicí. Těch pár přistání se nepočítá.
Jene ty je neoddělá nikdy, kdy lítá nad silnicí. Těch pár přistání se nepočítá. :-))))
|
|
|
|
22.11.2015 18:19 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890197
|
|
|
Dan 1
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Kdy dám auto úplně do spodní polohy, tak by nemělo vůbec pruit-je to tak ? (r.v. 2009) Kdy zmíněné auto do spodní polohy dám, tak stále není "na tvrdo"
Kdy dám auto úplně do spodní polohy, tak by nemělo vůbec pruit-je to tak ? (r.v. 2009) Kdy zmíněné auto do spodní polohy dám, tak stále není "na tvrdo"
|
|
|
| |
|
|