Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 53 > >|
21.11.2015 23:02 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889910
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
V Citroenu ti umí koule přeměřit a pak uvidíš, jestli jsou na výměnu. Rozhodni se až po změření.

22.11.2015 08:22 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889937
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Pokial C5 x7 je posledný model s gulami.. a skončí niekedy v 2016-2017 .. mᚠešte zhruba 18 rokov kým bude model uplne outdated a citroen prestane predavat gule

Resp ak skrachuje do najbližších 10 rokov tak aj skôr

22.11.2015 10:01 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889972
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono koule jsou stejné jako vstřiky, bez testu nebudeš vědět nikdy v jakém jsou vstavu, problém může bít i jinde.

22.11.2015 10:04 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889974
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Na jednom z mejch dřívějších aut jsou ISHF už +- 6. let a stále péruje perfektně na starou C5 bych asi za drahé origo neutrácel (i když zastávám názor že origo je origo)

22.11.2015 10:11 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889976
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli ISHF drží tak dlouho a stále bez problémů, klidně bych já osobně do nich šel, je to 50% ceny od origo, ale nechci polemizovat, origo je origo.

22.11.2015 11:47 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2889995
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
IFHS používam roky..najlacnejšia cesta, ale iba pre BX,XM,Xantiu,, na C5 určite použijem orig
á nesuhlasim.. vstreky počuješ..je rozdiel či motor šepoce alebo pradie alebo rapká a klepká..
Gule cítiš či zaplávajú, či majú správny odpor pri húpaní, alebo či sú tvrdé a len poskakujú

22.11.2015 12:06 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890000
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak BX, XM, XA etc. je pomerne jasne, druhovyrobova gula je na tom mechanicky rovnako ako prvovyrobova, na rozdiel od C5 kde druhovyrobova gula je na tom ako XA gula

je to kazdeho rozhodnutie, ale osobne som tiez kupoval origo gule a na C6 zasa pojdem kupit origo gule

22.11.2015 12:50 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890020
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jenže na Xantii nebo Bx jsem si je nechával dofouknout, stalo to 200 za jednu a nějakou dobu to vždy vydrželo.
Konkrétně na Xantii jsem to dělal naposledy před víc jak 3. roky.Když jsem ji teď prodával, zdálo se mi to už tvrdší, ale pořád to houpalo zhruba stejně jako C5...
Takže pro šetřivce byly staré koule lepší než ty současné.
Ono to ve finále možná vyjde na stejno. Ale přijde mi lepší dát třeba každý rok 1500 za dofuk než jednorázově vytopit 18000...

22.11.2015 13:06 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890026
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jednorazovo vytopis pri C5 18000 a uz tie gule preziju to auto ... nemusis rozmyslat ze kazdy rok kontrolovat gule atd.

22.11.2015 13:20 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890029
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
No jestli to neni zbytečný, že přežijou auto, když hromada dalších nelevnejch věcí ho nedožije..
Podle mne hodně záleží, jestli to auto plánujete mít do smrti nebo třeba jen pár let - na to by ty neorigo mohly stačit..

22.11.2015 13:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890030
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No vzhledem k politice Citroenu ty auta musíme mít do smrti naší, nebo jiné už nebudou
Takže postupně musíme vyměnit vše...

22.11.2015 13:48 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890031
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Kromě koulí, když tam teď dᚠorigo.

22.11.2015 14:47 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890055
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Pri C5 guliach je tu aj možnos použi z búračky jazdené ND.. je tam pomerne dobrá šanca že sú v skvelom stave Pri BXoch a starších autách som toto nezažil Nové auto = nové gule, zakaždým.. kupoval som zhruba 25 gúl doteraz

22.11.2015 14:53 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890057
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tomu nějak nerozumím, z toho co jsi napsal by vyplynulo že bourají jen nové C5. Staré s prázdnými koulemi nebourají?

22.11.2015 15:33 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890061
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No na X7 bych druhošku nedal - když prdne(uteče tlak) tak je to o pístnice. U I a II se pístnicím nic nestane a mimo to já protože jsem je kdysi sehnal po 500,- tak jsem neřešil a dal na auto ve 200000Km dnes to auto má 330000Km a protože to auto stále servisuji vím že jsou ty ISHF pořád OK ??? = pokud má někdo auto s nájezdem 15.-15000Km ročně bych klidně dal ISHF protože pokud by měli vydržet +- 80000Km tak je předpoklad že už přežijí dané auto,pokud někdo plánuje že s autem najede ještě 150.-200000Km dejte origo. To je můj názor a nebo jak se kdo cítí být solventní = origo 3300,- x 4 nebo 3300,- x 6 =13200,-(19600,-) a nebo 6000,- (9000,-) je rozdíl co se týče komfortu je to stejné.

22.11.2015 16:24 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890091
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Předpokládám, že když IFSH mají životnost 80k km, tak zhruba v polovině už bude tlak nižší, čili komfort bude v háji. Nebo tlak neklesá a prdne to najednou?

22.11.2015 16:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890130
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Předpokládám, že když IFSH mají životnost 80k km, tak zhruba v polovině už bude tlak nižší, čili komfort bude v háji. Nebo tlak neklesá a prdne to najednou?


No já psal že ty koule mají najeto celkem 130000Km a jsou OK - no údaj 80000Km jsem psal na základě některých údajů co tu někdo zmiňoval že v osmdesáti byly už horší - já na nich jezdil rok po Praze,mladej tři roky mimo Prahu a novej majitel už dva roky nevím kde. - celkem mají jak jsem psal +- 130.Montoval jsem jich několik sad a nesto se že bych někomu tyto měnil ale neznám nájezd.

22.11.2015 17:05 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890136
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Jenže ty je neoddělᚠnikdy, když lítᚠnad silnicí. Těch pár přistání se nepočítá.

22.11.2015 18:19 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890197
Dan 1
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 152
99 Poslat soukromou zprávu
Když dám auto úplně do spodní polohy, tak by nemělo vůbec pružit-je to tak ? (r.v. 2009) Když zmíněné auto do spodní polohy dám, tak stále není "na tvrdo"

22.11.2015 18:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2890235
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dan 1 napsal(a):
Když dám auto úplně do spodní polohy, tak by nemělo vůbec pružit-je to tak ? (r.v. 2009) Když zmíněné auto do spodní polohy dám, tak stále není "na tvrdo"


Koukám že asi X7 (C5III) jestli tak tak zde na fóru je to C5III nebo X7 v profilu mᚠC5 I a vůbec divné údaje r.v. 2002 s šestikvaltem?? (ten dávali tuším až 2004)

|< < 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator