 | |  |
|
02.09.2015 13:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2856622
|
|
|
mikimi66
|
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj, jetě se vracím k tématu prasklá trubička k hydraulice.
Dnes mně dorazila nová a po namontování jedna strana teče
Dle mého názoru kuelovitý krouek musí bít na fest nalisovaný na té trubce, -výrobce tvrdí e ne,,,
Proč ostatní jsou ??????????
Ahoj, jetě se vracím k tématu prasklá trubička k hydraulice.
Dnes mně dorazila nová a po namontování jedna strana teče
Dle mého názoru kuelovitý krouek musí bít na fest nalisovaný na té trubce, -výrobce tvrdí e ne,,,
Proč ostatní jsou ??????????:nevim
|
|
|
|
02.09.2015 14:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2856661
|
|
|
PATaMAT
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
mikimi66 napsal(a): Ahoj, jetě se vracím k tématu prasklá trubička k hydraulice.
Dnes mně dorazila nová a po namontování jedna strana teče
Dle mého názoru kuelovitý krouek musí bít na fest nalisovaný na té trubce, -výrobce tvrdí e ne,,,
Proč ostatní jsou ?????????? 
kdo je výrobce ? ...
Tlak v podstatě těsní pouze ten malý Okrouek dosedeající na bílý opěrný krouek. Nemělo by být zásadní vadou e ten kuel je malinko volný na trubce, nesmí se dát posunout a musí tam dostatečně dret aby tlak tu trubku nevyrazil ven. Řekl bych, e se ti tam něco přihodilo s tím malým Okroukem, buď se skřípl nebo ti zůstal v díře starý a teď tam sou dva ... ? Sundej ten konec co teče a pořádně to prohlídni i v díře .... Ten kuel slouí pouze na opření Okrouku a na zajitění maximálního utaení aby se při montái spoj - trubička a těsnění, nedal "přetáhnout" a zničit ...
kdo je výrobce ? ...
Tlak v podstatě těsní pouze ten malý Okrouek dosedeající na bílý opěrný krouek. Nemělo by být zásadní vadou e ten kuel je malinko volný na trubce, nesmí se dát posunout a musí tam dostatečně dret aby tlak tu trubku nevyrazil ven. Řekl bych, e se ti tam něco přihodilo s tím malým Okroukem, buď se skřípl nebo ti zůstal v díře starý a teď tam sou dva ... ? Sundej ten konec co teče a pořádně to prohlídni i v díře .... Ten kuel slouí pouze na opření Okrouku a na zajitění maximálního utaení aby se při montái spoj - trubička a těsnění, nedal "přetáhnout" a zničit ...
|
|
|
|
02.09.2015 15:44 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2856680
|
|
|
mikimi66
|
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Výrobce je Bernert - BeKaS s.r.o.,
Kdy jsem vyrouboval několik trubiček a vechny jsou fest ,nejde s nimi skoro pootočit jen kletěmi
Jen podotýkám ádná rez ani oxidace,,,,tak nevim..
Výrobce je Bernert - BeKaS s.r.o.,
Kdy jsem vyrouboval několik trubiček a vechny jsou fest ,nejde s nimi skoro pootočit jen kletěmi
Jen podotýkám ádná rez ani oxidace,,,,tak nevim..
|
|
|
|
02.09.2015 20:41 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2856793
|
|
|
mikimi66
|
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Přesně jak píe,,,,
U té nové trubičky byly na koncích jen ty bílé, take jsem netuil e tam má být bílá a zelená
Kdy jsem vyndal starou trubku ,tak ta zelená zůstala vdy uvnitř
Vyndal jsem tu zadní rozdělovací kostku celou ven a tak jsem zjistil ,e ty gumičky jsou vechny vevnitř
Chybami se člověk učí .. před chvíli jsem to dodělal ,tak zatím drí ,kadopádně díky za názory
Přesně jak píe,,,,
U té nové trubičky byly na koncích jen ty bílé, take jsem netuil e tam má být bílá a zelená
Kdy jsem vyndal starou trubku ,tak ta zelená zůstala vdy uvnitř
Vyndal jsem tu zadní rozdělovací kostku celou ven a tak jsem zjistil ,e ty gumičky jsou vechny vevnitř
Chybami se člověk učí ..:-( před chvíli jsem to dodělal ,tak zatím drí ,kadopádně díky za názory
|
|
|
|
02.09.2015 22:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2856868
|
|
|
mikimi66
|
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Jo jo dokonce jsem hledal jetě v krabici je si tam nejsou
Jo jo dokonce jsem hledal jetě v krabici je si tam nejsou
|
|
|
|
22.09.2015 09:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865588
|
|
|
scratcher
|
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
Zdravím. Jak se pozná patná koule? Mám dojem e mi umřela pravá přední. Zdálo se mi e je předek nějak tvrdej a auto nakřivo, tak sem vylez a koukám e levá strana je OK, ale pravá dole. Kdy hodím auto do servisní polohy tak se jen ta pravá strana zvedne jen o kousek ale né úplně nahoru. a kdy zkusím auto rozhoupat tak je pravá strana tvrdí.
Zkusil sem párkrát vyjet nahoru dolů jestli se to nesrovná, tak trochu to pomohlo, ale pravá strana stejně moc nepruí. díky
edit: tak teď jsem to jetě zkusil projet a zas to vypadá OK, i kdy stejně se mi zdá e ta pravá pruí míň ne levá,ale u to neskáče jako předtím.
Zdravím. Jak se pozná patná koule? Mám dojem e mi umřela pravá přední. Zdálo se mi e je předek nějak tvrdej a auto nakřivo, tak sem vylez a koukám e levá strana je OK, ale pravá dole. Kdy hodím auto do servisní polohy tak se jen ta pravá strana zvedne jen o kousek ale né úplně nahoru. a kdy zkusím auto rozhoupat tak je pravá strana tvrdí.
Zkusil sem párkrát vyjet nahoru dolů jestli se to nesrovná, tak trochu to pomohlo, ale pravá strana stejně moc nepruí. díky
edit: tak teď jsem to jetě zkusil projet a zas to vypadá OK, i kdy stejně se mi zdá e ta pravá pruí míň ne levá,ale u to neskáče jako předtím.
|
|
|
|
22.09.2015 11:00 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865594
|
|
|
63zdenda
|
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Jetě skus dát kola do plného rejdu na jednu stranu, to samé na druhou, několikrát, odvzduní se systém, koule jedině dát na test tlaku, to u je ale lepí rovnou koupit nové.
Jetě skus dát kola do plného rejdu na jednu stranu, to samé na druhou, několikrát, odvzduní se systém, koule jedině dát na test tlaku, to u je ale lepí rovnou koupit nové. ;-)
|
|
|
|
22.09.2015 11:49 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865596
|
|
|
scratcher
|
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
Ono to vypadá jakoby to bylo fakt zavzduněný, protoe teď to prostě vypadá OK (tohle se mi stalo u jednou), měl sem auto 2dny v servisní poloze a po nastartování kdy sem chtěl přesun do normální polohy ta pravá strana spadla dolů. Ale kudy by se tam dostal vzduch, protoe sem neviděl e by to někde vepředu bylo od lds (a dělala to jen ta pravé strana, zadek a levá úplně OK)?
Tak pokud by to byly fakt koule, tak bych u koupil nový, protoe jsou pořád původní.
No tenhle týden se mi fakt daří, nejdřív mi poslali patnou polosu co sem zjistil včera a dneska tohle
Ono to vypadá jakoby to bylo fakt zavzduněný, protoe teď to prostě vypadá OK (tohle se mi stalo u jednou), měl sem auto 2dny v servisní poloze a po nastartování kdy sem chtěl přesun do normální polohy ta pravá strana spadla dolů. Ale kudy by se tam dostal vzduch, protoe sem neviděl e by to někde vepředu bylo od lds (a dělala to jen ta pravé strana, zadek a levá úplně OK)?
Tak pokud by to byly fakt koule, tak bych u koupil nový, protoe jsou pořád původní.
No tenhle týden se mi fakt daří, nejdřív mi poslali patnou polosu co sem zjistil včera a dneska tohle :)
|
|
|
|
22.09.2015 22:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865716
|
|
|
jruze
|
|

|
scratcher napsal(a): Ono to vypadá jakoby to bylo fakt zavzduněný, protoe teď to prostě vypadá OK (tohle se mi stalo u jednou), měl sem auto 2dny v servisní poloze a po nastartování kdy sem chtěl přesun do normální polohy ta pravá strana spadla dolů. Ale kudy by se tam dostal vzduch, protoe sem neviděl e by to někde vepředu bylo od lds (a dělala to jen ta pravé strana, zadek a levá úplně OK)?
Tak pokud by to byly fakt koule, tak bych u koupil nový, protoe jsou pořád původní.
No tenhle týden se mi fakt daří, nejdřív mi poslali patnou polosu co sem zjistil včera a dneska tohle 
Jak spadla dolů? - někdy se stane e se pístnice ,,kousne" v horní poloze a při spoutění to propadne dolů a jedna strana?? to drí stabilizátor (obě strany +- ve stejné vejce) vzduch se tam dostat nemůe. Jak to popisuje by mohla být KO ale ta co je vej(levá) .
Jak spadla dolů? - někdy se stane e se pístnice ,,kousne" v horní poloze a při spoutění to propadne dolů a jedna strana?? to drí stabilizátor;-) (obě strany +- ve stejné vejce) vzduch se tam dostat nemůe. Jak to popisuje by mohla být KO ale ta co je vej(levá) .
|
|
|
|
22.09.2015 22:36 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865717
|
|
|
scratcher
|
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
No spadnul dolů celej předek, a pak nechtěla vůbec nahoru pravá strana (zvedal se zadek i levá strana, ale pravá pořád dole). A právě mě přijde e levá strana pruí dobře ale ta pravá je trochu tvrdí.
No spadnul dolů celej předek, a pak nechtěla vůbec nahoru pravá strana (zvedal se zadek i levá strana, ale pravá pořád dole). A právě mě přijde e levá strana pruí dobře ale ta pravá je trochu tvrdí.
|
|
|
|
23.09.2015 10:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865733
|
|
|
Jimik
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Nemohlo by to být nedostatkem hydraulické kapaliny?
Nemohlo by to být nedostatkem hydraulické kapaliny?
|
|
|
|
23.09.2015 10:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865734
|
|
|
jumep
|
|

|
neviem si predstavit ako moze len jedna strana, nakolko to dost riesi stabilizator
co sa tyka guli, neni nic lahsie ako ich zhodit a premerat
neviem si predstavit ako moze len jedna strana, nakolko to dost riesi stabilizator
co sa tyka guli, neni nic lahsie ako ich zhodit a premerat
|
|
|
|
23.09.2015 10:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865735
|
|
|
scratcher
|
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
LDSka je dost, je tesne pod sitkem.
No zvedal se zadek a levej předek a pravá strana se zvedla jen o pár milimetrů. Proto mě jako první napadlo e je v háji koule. Jetě kdy se zvedly ty 3strany tak čerpadlo pořád jelo (ty 3 u se nezvedali), jakoby chtělo zvednout tu pravou stranu (ale ta nic tak čepradlo přestalo - neběelo nonstop).
LDSka je dost, je tesne pod sitkem.
No zvedal se zadek a levej předek a pravá strana se zvedla jen o pár milimetrů. Proto mě jako první napadlo e je v háji koule. Jetě kdy se zvedly ty 3strany tak čerpadlo pořád jelo (ty 3 u se nezvedali), jakoby chtělo zvednout tu pravou stranu (ale ta nic tak čepradlo přestalo - neběelo nonstop).
|
|
|
|
23.09.2015 10:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865738
|
|
|
jumep
|
|

|
gula s tym relativne nema nic, ak je prazdna tak sa zaplni ldskou a nepruzi to, ak ma nejaky tlak tak ju otvori a potom sa to zacne dvihat
to co popisujes si viem predstavit len ze by bola prerazena piestnica, ale aj vtedy sa to vedelo dvihnut a hned padlo lebo utiekol tlak, obe strany su spojene Tckom, cize do oboch stran rovnako ide tlak a v oboch stranach je ten tlak rovnaky
gula s tym relativne nema nic, ak je prazdna tak sa zaplni ldskou a nepruzi to, ak ma nejaky tlak tak ju otvori a potom sa to zacne dvihat
to co popisujes si viem predstavit len ze by bola prerazena piestnica, ale aj vtedy sa to vedelo dvihnut a hned padlo lebo utiekol tlak, obe strany su spojene Tckom, cize do oboch stran rovnako ide tlak a v oboch stranach je ten tlak rovnaky
|
|
|
|
23.09.2015 10:58 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865740
|
|
|
Jimik
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Umí někdo v Ostravě proměřit koule?
Umí někdo v Ostravě proměřit koule?
|
|
|
|
23.09.2015 11:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865744
|
|
|
scratcher
|
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
několikrát sem daval auto nahoru-dolu, na nekolikatej pokus zareagovala,ale stejne byla pravá ní ne levá a kdy sem dojel domů a udělal to jetě nekolikrát i s točení volantem tak se to srovnalo a najednou to bylo úplně OK jako by se nic nedělo.
Přes noc (nebo i déle) auto nepadá dolů a vepředu LDS nikde neuniká (i v nádobce je pořád stejně).
několikrát sem daval auto nahoru-dolu, na nekolikatej pokus zareagovala,ale stejne byla pravá ní ne levá a kdy sem dojel domů a udělal to jetě nekolikrát i s točení volantem tak se to srovnalo a najednou to bylo úplně OK jako by se nic nedělo.
Přes noc (nebo i déle) auto nepadá dolů a vepředu LDS nikde neuniká (i v nádobce je pořád stejně).
|
|
|
|
24.09.2015 18:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2866026
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
PATaMAT napsal(a): C5 I a II má sbíhavost 0 a -3mm , kdy je hodnota ninus - jedná se vlastně o " rozbíhavost" . Mají to tak vechny hydrauliky BX, Xa, XM, C5  . kadé auto chodí jinak - jiné pneu, disky, ET .... chce to vyzkouet co ti bude vyhovovat, hlavně to pak sem napi ...
Take plním slib-můj problém s plaváním auta vyřeen-citronek jede rovně ,citlivost na podélné vyjeté koleje minimální,volant netahá ruce.Opraveno,seřízeno:-výměna silentbloků přední ramena ,nové pneu ,seřízení geo. Geometrie nastavena konečně souměrně tzn. vlevo i v pravo na stejnou hodnotu rozbíhavosti. Dříve po třech nastavování ve 3 značkových servisech bylo nastavení nesouměrné tzn.např.vlevo -2 stupně a vpravo -1 stupeň v součtu tedy -3 stupně. Sice v toleranci,ale zřejmě to byl největí důvod nestability (plavání) Take jsem vyloučil zmíněné značkové servisy z oblast mého zájmu a nabyl jsem dojmu,e krásné ,čisté montérky s firemním logem automaticky neznamenají kvalitu a odbornost.
Take plním slib-můj problém s plaváním auta vyřeen-citronek jede rovně ,citlivost na podélné vyjeté koleje minimální,volant netahá ruce.Opraveno,seřízeno:-výměna silentbloků přední ramena ,nové pneu ,seřízení geo. Geometrie nastavena konečně souměrně tzn. vlevo i v pravo na stejnou hodnotu rozbíhavosti. Dříve po třech nastavování ve 3 značkových servisech bylo nastavení nesouměrné tzn.např.vlevo -2 stupně a vpravo -1 stupeň v součtu tedy -3 stupně. Sice v toleranci,ale zřejmě to byl největí důvod nestability (plavání) Take jsem vyloučil zmíněné značkové servisy z oblast mého zájmu a nabyl jsem dojmu,e krásné ,čisté montérky s firemním logem automaticky neznamenají kvalitu a odbornost.
|
|
|
| |
|
|