Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 53 > >|
20.07.2015 21:42 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2843055
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kdyby to bylo zavzdušněné, bylo by to naopak měkčí, vzduch v kapalině pruží ....
Asi ti tam dali uplně jiné koule... už sem to taky řešil .... zkontrolovat čísla na starých a nových koulích

21.07.2015 12:51 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2843180
mylosh
Město: Třebechovice pod Orebem, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to byly špatné koule. Vepředu 52bar namísto 57 a vzadu 25 namísto 31. Do zítra to snad dají dohromady. Děkuji za příspěvky.

28.08.2015 17:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2854999
mikimi66
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 7
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, řeším prasklou trubičku na hydrauliku ta dlouhá pod autem
V Citroenu 1500 bez dph, to se mně jim nechce dát
Proto bych potřeboval vědět jaký je v ní tlak ,zkusil bych ji napojit???

28.08.2015 18:13 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855007
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
při zvednutém autě na MAX tam může být 170 bar ... 170 atmosfér

28.08.2015 18:30 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855009
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyšší tlak v hydraulice než u spuštěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, že tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen množství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyšší tlak tam nejspíš může být jen v momentě zdvihání, když se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a může být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspíš bude někde kolem těch 170 bar.

28.08.2015 21:01 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855074
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny fandy Citronů a prosím o radu- když zkouším pérování u mého auta,tak (při vypnutém motoru,odbržděná ruční brzda,na rovině) mi připadá předek znatelně tvrdší než zadek. Na zadku se to v pohodě při zatlačení zhoupne měkce dolů (při povolení vyjede nahoru a stojí) na předku je to tak tvrdé,že to skoro ( při tlačení rukama uprostřed) nejde stlačit. Je to normální aby byl v té "měkosti" takový rozdíl mezi předkem a zadkem ? A případně jaký vliv na jízdní vlastnosti by to v případě vadných předních koulích mohlo mít ?
Díky předem všem za radu.

28.08.2015 21:11 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855076
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Předek je vždy tvrdší než zadek , ale neměl by být tak jak popisuješ.A v horní poloze je v systému daleko větší tlak - jinak by to pružilo i v horní poloze

28.08.2015 21:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855078
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyšší tlak v hydraulice než u spuštěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, že tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen množství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyšší tlak tam nejspíš může být jen v momentě zdvihání, když se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a může být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspíš bude někde kolem těch 170 bar.


Tlak v hydraulice - kde ? ... v systému pružení - trubky ke koulím, v koulích a pístnicích - v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatížení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty. Taky v MAX poloze to nezapruží, proto že je tam tak velký tlak že dusík je tam moc stlačen, že už nezapruží ....

28.08.2015 21:34 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855083
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Díky za odpověď..zkoušel jsem to v normální-jízdní poloze-výšce a je to tak jak jsem popisoval. Štve mne to,protože se stále potýkám s problémem nastability řízení..auto si jede kam chce-plave,kopíruje vyjeté koleje,-stále musím korigovat směr a v podstatě pokud na rovině pustím volant tak si to hned začne uhýbat a to na obě strany.Už jsem vyloučil zadní ramena (oprava v Radonicích ,přední silenty na ramenech (oprava já ,čepy, a pod a výsledek stále nic.Nejvíc mne na tom štve,že pokud si v práci vezmu služební fábii,tak to její řízení je proti mému nebe a dudy (-nebe u fábie).Tak už se chytám každého nápadu a právě proto mne napadlo jestli by to nemohlo být třeba právě to přední pérování.

28.08.2015 21:38 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855084
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Díky za odpověď..zkoušel jsem to v normální-jízdní poloze-výšce a je to tak jak jsem popisoval. Štve mne to,protože se stále potýkám s problémem nastability řízení..auto si jede kam chce-plave,kopíruje vyjeté koleje,-stále musím korigovat směr a v podstatě pokud na rovině pustím volant tak si to hned začne uhýbat a to na obě strany.Už jsem vyloučil zadní ramena (oprava v Radonicích ,přední silenty na ramenech (oprava já ,čepy, a pod a výsledek stále nic.Nejvíc mne na tom štve,že pokud si v práci vezmu služební fábii,tak to její řízení je proti mému nebe a dudy (-nebe u fábie).Tak už se chytám každého nápadu a právě proto mne napadlo jestli by to nemohlo být třeba právě to přední pérování.


Vliv to má také,ale co geometrie?pneu?vůle v řízení jako takovém?

28.08.2015 21:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855087
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Na geo jsem byl už třikrát..vždy v toleranci,gumy se nesjíždějí,dal jsem je i převážit,na volantu žádnou vůli necítím..při uhýbání auta z přímého směru to na volantu cítím..táhne to na stranu a já ho musím stále pevně držet..moje jízda je prostě únavná a držet volant musím stále pevně..přitom řízení jde lehoulince..čím rychleji jedu tím je lehčí a při cca 100 km rychlosti už mám skoro strach..no kazí mi to dojem z celého auta. Přitom když si vzpomenu jak jsem kdysi měl BX,tak to byla paráda (až na to,že mi synek vzadu zvracel (jak dostával mořskou nemoc )ale řízení bylo OK.
Už mne také napadlo,že bych se stavil v Radonicích,ale nevím jak to tam teď funguje..prý tam bylo nějaké odklánění financí pak náročná dovolená ..tak nevím jestli bych tam nepřijel nevhod..

28.08.2015 22:10 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855098
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Na geo jsem byl už třikrát..vždy v toleranci,gumy se nesjíždějí,dal jsem je i převážit,na volantu žádnou vůli necítím..při uhýbání auta z přímého směru to na volantu cítím..táhne to na stranu a já ho musím stále pevně držet..


Jaké hodnoty byly na předku ? Ono to někdy dělá docela rozdíl v ovladatelnosti, jestli je to na spodní nebo horní hranici. Me se taky auto špatně vodilo a hodnota byla blízko nule, tak sem to otevřel skoro na max -3mm a poslouchá to jak má. Tolerance je 0 až -3 mm. ( "rozbíhavost" )

28.08.2015 22:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855101
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem že by to mělo být spíše nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,takže jsem z toho teď "voĺaký zmetěný " pokud mi radíš rozbíhavost...ale něco na tom je..právě teď se to chová tak jako by neutrálně-stejně na obě strany...dobrý nápad..jak jsem projížděl minulé příspěvky na fóru tak podobné problémy mělo vícero lidiček,ale nikdy nikdo nenapsal jak to vyřešil..tak jsem geo vyloučil..

28.08.2015 23:03 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855115
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem že by to mělo být spíše nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,takže jsem z toho teď "voĺaký zmetěný " pokud mi radíš rozbíhavost...ale něco na tom je..právě teď se to chová tak jako by neutrálně-stejně na obě strany...dobrý nápad..jak jsem projížděl minulé příspěvky na fóru tak podobné problémy mělo vícero lidiček,ale nikdy nikdo nenapsal jak to vyřešil..tak jsem geo vyloučil..


Teď jsem byl s biturbem co jsem koupil na STK a 6mm zbýhavost - tahalo to za ruce na podélnách kolejích jak prase seřízeno na 0 a je to relativně OK , ale ještě to není ono - můžou to dělat i silenty v z. nápravnici. Na předku na STK žádná vůle(ale oni tam někdy nic nevidí a je tam (na jednom autě neobjevily plotny vůle na spojovačce - oni se soustředí na silenty a kuláky )

28.08.2015 23:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855123
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Prosím o smazání. Děkuji

28.08.2015 23:34 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855124
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Díky za radu..juknu na ty zadní silenty v nápravnici a trochu roztáhnu sbíhavost-na spojovačky jsem se už koukal-jsou ok..mně to právě také na kolejích tahá za ruce ..já to mám právě také jako skoro dobré..není to jako prase ,takže by ta rozbíhavost kolem těch -2 tomu mohla pomoci..díky a dobrou

29.08.2015 00:57 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855135
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
... v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatížení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn. co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty ...

OK, to zní logicky. Díky za vysvětlení.

29.08.2015 08:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855145
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem že by to mělo být spíše nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,takže jsem z toho teď "voĺaký zmetěný "


C5 I a II má sbíhavost 0 až -3mm , když je hodnota ninus - jedná se vlastně o " rozbíhavost" . Mají to tak všechny hydrauliky BX, Xa, XM, C5 . každé auto chodí jinak - jiné pneu, disky, ET .... chce to vyzkoušet co ti bude vyhovovat, hlavně to pak sem napiš ...

29.08.2015 10:57 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855177
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
OK..zatím díky za rady

29.08.2015 16:05 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2855237
vemda
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 113
99 Poslat soukromou zprávu
Milan má pravdu, před přezutím na letní jsem si nechal změřit geo. digi.. Naměřeno -3.5, -3.8mm. Zjištěné popraskané silentbloky a tak jsem nechal vyměnit všechno včetně stab. tyčí. Novou digitální geometrii nastaveno na nulu dle informací zde na fóru. A ejhle auti začalo být neklidné oproti prvnímu měření. Ale již jsem si zvykl, při další gemetrii pujdu do -1mm a budu pokračovat až to bude pocitově v pořádku.

|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator