 | |  |
|
20.07.2015 21:42 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2843055
|
|
|
PATaMAT
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
Kdyby to bylo zavzduněné, bylo by to naopak měkčí, vzduch v kapalině pruí ....
Asi ti tam dali uplně jiné koule... u sem to taky řeil .... zkontrolovat čísla na starých a nových koulích
Kdyby to bylo zavzduněné, bylo by to naopak měkčí, vzduch v kapalině pruí ....
Asi ti tam dali uplně jiné koule... u sem to taky řeil .... zkontrolovat čísla na starých a nových koulích
|
|
|
|
21.07.2015 12:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2843180
|
|
|
mylosh
|
|
|
Tak to byly patné koule. Vepředu 52bar namísto 57 a vzadu 25 namísto 31. Do zítra to snad dají dohromady. Děkuji za příspěvky.
Tak to byly patné koule. Vepředu 52bar namísto 57 a vzadu 25 namísto 31. Do zítra to snad dají dohromady. Děkuji za příspěvky.
|
|
|
|
28.08.2015 17:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2854999
|
|
|
mikimi66
|
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj, řeím prasklou trubičku na hydrauliku ta dlouhá pod autem
V Citroenu 1500 bez dph, to se mně jim nechce dát
Proto bych potřeboval vědět jaký je v ní tlak ,zkusil bych ji napojit???
Ahoj, řeím prasklou trubičku na hydrauliku ta dlouhá pod autem
V Citroenu 1500 bez dph, to se mně jim nechce dát
Proto bych potřeboval vědět jaký je v ní tlak ,zkusil bych ji napojit???
|
|
|
|
28.08.2015 18:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855007
|
|
|
PATaMAT
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
při zvednutém autě na MAX tam můe být 170 bar ... 170 atmosfér
při zvednutém autě na MAX tam můe být 170 bar ... 170 atmosfér
|
|
|
|
28.08.2015 18:30 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855009
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyí tlak v hydraulice ne u sputěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, e tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen mnoství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyí tlak tam nejspí můe být jen v momentě zdvihání, kdy se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a můe být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspí bude někde kolem těch 170 bar.
Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyí tlak v hydraulice ne u sputěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, e tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen mnoství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyí tlak tam nejspí můe být jen v momentě zdvihání, kdy se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a můe být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspí bude někde kolem těch 170 bar.
|
|
|
|
28.08.2015 21:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855074
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Zdravím vechny fandy Citronů a prosím o radu- kdy zkouím pérování u mého auta,tak (při vypnutém motoru,odbrděná ruční brzda,na rovině) mi připadá předek znatelně tvrdí ne zadek. Na zadku se to v pohodě při zatlačení zhoupne měkce dolů (při povolení vyjede nahoru a stojí) na předku je to tak tvrdé,e to skoro ( při tlačení rukama uprostřed) nejde stlačit. Je to normální aby byl v té "měkosti" takový rozdíl mezi předkem a zadkem ? A případně jaký vliv na jízdní vlastnosti by to v případě vadných předních koulích mohlo mít ?
Díky předem vem za radu.
Zdravím vechny fandy Citronů a prosím o radu- kdy zkouím pérování u mého auta,tak (při vypnutém motoru,odbrděná ruční brzda,na rovině) mi připadá předek znatelně tvrdí ne zadek. Na zadku se to v pohodě při zatlačení zhoupne měkce dolů (při povolení vyjede nahoru a stojí) na předku je to tak tvrdé,e to skoro ( při tlačení rukama uprostřed) nejde stlačit. Je to normální aby byl v té "měkosti" takový rozdíl mezi předkem a zadkem ? A případně jaký vliv na jízdní vlastnosti by to v případě vadných předních koulích mohlo mít ?
Díky předem vem za radu.
|
|
|
|
28.08.2015 21:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855076
|
|
|
jruze
|
|

|
Předek je vdy tvrdí ne zadek , ale neměl by být tak jak popisuje.A v horní poloze je v systému daleko větí tlak - jinak by to pruilo i v horní poloze
Předek je vdy tvrdí ne zadek , ale neměl by být tak jak popisuje.A v horní poloze je v systému daleko větí tlak - jinak by to pruilo i v horní poloze ;-)
|
|
|
|
28.08.2015 21:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855078
|
|
|
PATaMAT
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
Mikra napsal(a): Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyí tlak v hydraulice ne u sputěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, e tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen mnoství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyí tlak tam nejspí můe být jen v momentě zdvihání, kdy se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a můe být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspí bude někde kolem těch 170 bar.
Tlak v hydraulice - kde ? ... v systému pruení - trubky ke koulím, v koulích a pístnicích - v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatíení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty. Taky v MAX poloze to nezapruí, proto e je tam tak velký tlak e dusík je tam moc stlačen, e u nezapruí ....
Tlak v hydraulice - kde ? ... v systému pruení - trubky ke koulím, v koulích a pístnicích - v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO ;-) tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatíení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty. Taky v MAX poloze to nezapruí, proto e je tam tak velký tlak e dusík je tam moc stlačen, e u nezapruí ....;-)
|
|
|
|
28.08.2015 21:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855083
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Díky za odpověď..zkouel jsem to v normální-jízdní poloze-výce a je to tak jak jsem popisoval. tve mne to,protoe se stále potýkám s problémem nastability řízení..auto si jede kam chce-plave,kopíruje vyjeté koleje,-stále musím korigovat směr a v podstatě pokud na rovině pustím volant tak si to hned začne uhýbat a to na obě strany.U jsem vyloučil zadní ramena (oprava v Radonicích ,přední silenty na ramenech (oprava já ,čepy, a pod a výsledek stále nic.Nejvíc mne na tom tve,e pokud si v práci vezmu sluební fábii,tak to její řízení je proti mému nebe a dudy (-nebe u fábie).Tak u se chytám kadého nápadu a právě proto mne napadlo jestli by to nemohlo být třeba právě to přední pérování.
Díky za odpověď..zkouel jsem to v normální-jízdní poloze-výce a je to tak jak jsem popisoval. tve mne to,protoe se stále potýkám s problémem nastability řízení..auto si jede kam chce-plave,kopíruje vyjeté koleje,-stále musím korigovat směr a v podstatě pokud na rovině pustím volant tak si to hned začne uhýbat a to na obě strany.U jsem vyloučil zadní ramena (oprava v Radonicích ;-),přední silenty na ramenech (oprava já :-),čepy, a pod a výsledek stále nic.Nejvíc mne na tom tve,e pokud si v práci vezmu sluební fábii,tak to její řízení je proti mému nebe a dudy (-nebe u fábie).Tak u se chytám kadého nápadu a právě proto mne napadlo jestli by to nemohlo být třeba právě to přední pérování.
|
|
|
|
28.08.2015 21:38 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855084
|
|
|
jruze
|
|

|
virus.spam napsal(a): Díky za odpověď..zkouel jsem to v normální-jízdní poloze-výce a je to tak jak jsem popisoval. tve mne to,protoe se stále potýkám s problémem nastability řízení..auto si jede kam chce-plave,kopíruje vyjeté koleje,-stále musím korigovat směr a v podstatě pokud na rovině pustím volant tak si to hned začne uhýbat a to na obě strany.U jsem vyloučil zadní ramena (oprava v Radonicích  ,přední silenty na ramenech (oprava já  ,čepy, a pod a výsledek stále nic.Nejvíc mne na tom tve,e pokud si v práci vezmu sluební fábii,tak to její řízení je proti mému nebe a dudy (-nebe u fábie).Tak u se chytám kadého nápadu a právě proto mne napadlo jestli by to nemohlo být třeba právě to přední pérování.
Vliv to má také,ale co geometrie?pneu?vůle v řízení jako takovém?
Vliv to má také,ale co geometrie?pneu?vůle v řízení jako takovém?
|
|
|
|
28.08.2015 21:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855087
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Na geo jsem byl u třikrát..vdy v toleranci,gumy se nesjídějí,dal jsem je i převáit,na volantu ádnou vůli necítím..při uhýbání auta z přímého směru to na volantu cítím..táhne to na stranu a já ho musím stále pevně dret..moje jízda je prostě únavná a dret volant musím stále pevně..přitom řízení jde lehoulince..čím rychleji jedu tím je lehčí a při cca 100 km rychlosti u mám skoro strach..no kazí mi to dojem z celého auta. Přitom kdy si vzpomenu jak jsem kdysi měl BX,tak to byla paráda (a na to,e mi synek vzadu zvracel (jak dostával mořskou nemoc )ale řízení bylo OK.
U mne také napadlo,e bych se stavil v Radonicích,ale nevím jak to tam teď funguje..prý tam bylo nějaké odklánění financí pak náročná dovolená ..tak nevím jestli bych tam nepřijel nevhod..
Na geo jsem byl u třikrát..vdy v toleranci,gumy se nesjídějí,dal jsem je i převáit,na volantu ádnou vůli necítím..při uhýbání auta z přímého směru to na volantu cítím..táhne to na stranu a já ho musím stále pevně dret..moje jízda je prostě únavná a dret volant musím stále pevně..přitom řízení jde lehoulince..čím rychleji jedu tím je lehčí a při cca 100 km rychlosti u mám skoro strach..no kazí mi to dojem z celého auta. Přitom kdy si vzpomenu jak jsem kdysi měl BX,tak to byla paráda (a na to,e mi synek vzadu zvracel (jak dostával mořskou nemoc :-) )ale řízení bylo OK.
U mne také napadlo,e bych se stavil v Radonicích,ale nevím jak to tam teď funguje..prý tam bylo nějaké odklánění financí pak náročná dovolená ..tak nevím jestli bych tam nepřijel nevhod..:-)
|
|
|
|
28.08.2015 22:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855101
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem e by to mělo být spíe nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,take jsem z toho teď "voĺaký zmetěný " pokud mi radí rozbíhavost...ale něco na tom je..právě teď se to chová tak jako by neutrálně-stejně na obě strany...dobrý nápad..jak jsem projíděl minulé příspěvky na fóru tak podobné problémy mělo vícero lidiček,ale nikdy nikdo nenapsal jak to vyřeil..tak jsem geo vyloučil..
Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem e by to mělo být spíe nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,take jsem z toho teď "voĺaký zmetěný " pokud mi radí rozbíhavost...ale něco na tom je..právě teď se to chová tak jako by neutrálně-stejně na obě strany...dobrý nápad..jak jsem projíděl minulé příspěvky na fóru tak podobné problémy mělo vícero lidiček,ale nikdy nikdo nenapsal jak to vyřeil..tak jsem geo vyloučil..
|
|
|
|
28.08.2015 23:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855123
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Prosím o smazání. Děkuji
Prosím o smazání. Děkuji
|
|
|
|
28.08.2015 23:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855124
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
Díky za radu..juknu na ty zadní silenty v nápravnici a trochu roztáhnu sbíhavost-na spojovačky jsem se u koukal-jsou ok..mně to právě také na kolejích tahá za ruce ..já to mám právě také jako skoro dobré..není to jako prase ,take by ta rozbíhavost kolem těch -2 tomu mohla pomoci..díky a dobrou
Díky za radu..juknu na ty zadní silenty v nápravnici a trochu roztáhnu sbíhavost-na spojovačky jsem se u koukal-jsou ok..mně to právě také na kolejích tahá za ruce ..já to mám právě také jako skoro dobré..není to jako prase ;-),take by ta rozbíhavost kolem těch -2 tomu mohla pomoci..díky a dobrou :palec
|
|
|
|
29.08.2015 08:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855145
|
|
|
PATaMAT
|
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
virus.spam napsal(a): Já to mám těsně okolo 0 ale myslel jsem e by to mělo být spíe nastaveno na sbíhavost ??..alespoň u normálních aut to tak je,take jsem z toho teď "voĺaký zmetěný "
C5 I a II má sbíhavost 0 a -3mm , kdy je hodnota ninus - jedná se vlastně o " rozbíhavost" . Mají to tak vechny hydrauliky BX, Xa, XM, C5 . kadé auto chodí jinak - jiné pneu, disky, ET .... chce to vyzkouet co ti bude vyhovovat, hlavně to pak sem napi ...
C5 I a II má sbíhavost 0 a -3mm , kdy je hodnota ninus - jedná se vlastně o " rozbíhavost" . Mají to tak vechny hydrauliky BX, Xa, XM, C5 ;-) . kadé auto chodí jinak - jiné pneu, disky, ET .... chce to vyzkouet co ti bude vyhovovat, hlavně to pak sem napi ...
|
|
|
|
29.08.2015 10:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855177
|
|
|
virus.spam
|
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|

|
OK..zatím díky za rady
OK..zatím díky za rady :-)
|
|
|
|
29.08.2015 16:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2855237
|
|
|
vemda
|
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Milan má pravdu, před přezutím na letní jsem si nechal změřit geo. digi.. Naměřeno -3.5, -3.8mm. Zjitěné popraskané silentbloky a tak jsem nechal vyměnit vechno včetně stab. tyčí. Novou digitální geometrii nastaveno na nulu dle informací zde na fóru. A ejhle auti začalo být neklidné oproti prvnímu měření. Ale ji jsem si zvykl, při dalí gemetrii pujdu do -1mm a budu pokračovat a to bude pocitově v pořádku.
Milan má pravdu, před přezutím na letní jsem si nechal změřit geo. digi.. Naměřeno -3.5, -3.8mm. Zjitěné popraskané silentbloky a tak jsem nechal vyměnit vechno včetně stab. tyčí. Novou digitální geometrii nastaveno na nulu dle informací zde na fóru. A ejhle auti začalo být neklidné oproti prvnímu měření. Ale ji jsem si zvykl, při dalí gemetrii pujdu do -1mm a budu pokračovat a to bude pocitově v pořádku.;-)
|
|
|
| |
|
|