Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
PATaMAT
28.08.2015 21:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5
U??vate?
Mikra napsal(a):
Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyšší tlak v hydraulice než u spuštěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, že tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen množství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyšší tlak tam nejspíš může být jen v momentě zdvihání, když se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a může být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspíš bude někde kolem těch 170 bar.


Tlak v hydraulice - kde ? ... v systému pružení - trubky ke koulím, v koulích a pístnicích - v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatížení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty. Taky v MAX poloze to nezapruží, proto že je tam tak velký tlak že dusík je tam moc stlačen, že už nezapruží ....

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator