Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Kolísání napětí.
|< < 1 2
21.11.2018 18:21 - Re: Kolísání napětí. 3192370
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
rozepsal jsi to pekne ale ja budu strucny
BSI s dobijenim nema spolecneho nic,tve domenky jsou chybne
BEC nema s dobijeni spolecneho nic,tve domenky jsou chybne

alternator je bez buzeni a je regulovan pres LIN pomoci ECU, dle zateze motoru

dovolim si tvrdit ze alternator neni na 90% v kondici
nevim kde ti to v Olomouci testovali a kolik jsi zato dal ,ale jsou to vyhozene penize,protoze zadna firma v okoli nema relevantni testovaci stolici
k testovanym autum : prvni nedobiji,druhe je ok,treti je ok ale mirne prebiji
dalsi vec je ,jak jsi to dobijeni zkousel,protoze servo tak nejak neni konstantni zatez

21.11.2018 19:47 - Re: Kolísání napětí. 3192396
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Ano už jsem díky Jumepovi zjistil, že vodič buzení altíku jde přímo z motorovky, která ho budí, ale to jak ho budí (jakým typem řízení) jí podle mě říká právě BSI, kde se nastavuje typ řízení alternátoru.

Až budeš mít v rukách nějakou C5 x7 2010- tak můžeš zkusit změnit v BSI v konfiguraci položku typ ovládání řízeného alternátoru a nebudeš se stačit divit co to začne dělat.

21.11.2018 21:06 - Re: Kolísání napětí. 3192434
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Xantiak napsal(a):
Ano už jsem díky Jumepovi zjistil, že vodič buzení altíku jde přímo z motorovky, která ho budí, ale to jak ho budí (jakým typem řízení) jí podle mě říká právě BSI, kde se nastavuje typ řízení alternátoru.

Až budeš mít v rukách nějakou C5 x7 2010- tak můžeš zkusit změnit v BSI v konfiguraci položku typ ovládání řízeného alternátoru a nebudeš se stačit divit co to začne dělat.

hele ja ti tve domenky vymlouvat nebudu
BSI nema na regulaci vliv a pokud ti mohu poduhe poradit nemrdej si do toho dokud ti to auto funguje,evidentne vubec nemas paru co delas

Přílohy:
alt.PNG ( 28797b ) -

22.11.2018 12:20 - Re: Kolísání napětí. 3192562
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Ano tabulka souhlasi, ale za predpokladu ze mas 100% jistotu ze je vse original na aute a ze se v tom nikdo nehrabal.
Ja koupil auto z DE a uz se v tom nekdo hrabal. Pac na plastovem krytu altiku bylo oznaceni fixem zrovna tak na kostrach, ktere ale nikdy nikdo nepovoloval. Je docela mozne ze uz v DE nekdo vymenil altik za jiny typ ale neprenastavil jeho rizeni a proto to litalo.
Kdyby auto nic nedelalo tak se v tom samo nehrabu neopravuju neco co funguje. Bohuzel v serviceboxu nedohledam origo cislo altiku Valeo ale pouze citroen kod.
Kamos ma C5 2012 a dokonce ma v BSI nastaven rizeny 3. Generace.

Kazdopadne zatim po prenastaveni to dela co to delat ma.

22.11.2018 13:03 - Re: Kolísání napětí. 3192600
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Xantiak napsal(a):
Ano už jsem díky Jumepovi zjistil, že vodič buzení altíku jde přímo z motorovky, která ho budí, ale to jak ho budí (jakým typem řízení) jí podle mě říká právě BSI, kde se nastavuje typ řízení alternátoru.

Buzení je něco jiného než řízení regulace.

22.11.2018 18:17 - Re: Kolísání napětí. 3192663
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
NMC napsal(a):
Buzení je něco jiného než řízení regulace.

Ano mas pravdu napsal jsem to spatne. Vodic rizeni alternatoru jsem myslel.

22.11.2018 18:20 - Re: Kolísání napětí. 3192666
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Jeste by me zajimalo pro jaky rok vyroby je tabulka pouziti rizeni? Jestli pro vsechny roky co se danne motorizace vyrabeli. Pac jak jsempsal kamos ma C5 2012 HDi RHF motor a ma nastaveno rizeni 3.generace, to ja tam vubec treba nemam ani tuto moznost.
A je to tabulka vubec pro C5tky? Nevidim tam nikde treba RHR typ motoru a RHF ktery je snad nejrozsirenejsi a i 1.6Hdi tam nejsou vsechny?

23.11.2018 16:49 - Re: Kolísání napětí. 3192795
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Tak nevím. Když jsou zapnuté xenony, tak napětí drží 14,2-14,3V kolísá jen cca 0,1V. Jakmile xenony vypnu ihned napětí vyskočí na 15V, když vytočím motor do 2000ot tak dokonce až 15,5V.
Po nastartování jen s led napětí normál do prvního vytočení motoru, pak se zvedne a už drží zvedlé, zapnu xenony a jde na normál a drží dokud je zas nevypnu.
Mohla by to dělat blbá kostra u jednotky světlometů? Nebo je rovnou načatá. Jinak světla svítí a dělají to co mají.
Já už se z toho…..

24.11.2018 13:46 - Re: Kolísání napětí. 3192842
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Tenhle clanek asi vse vysvetluje. Cili pokud ma auto ovladani nabijeni primo z jednotky motoru (ECU) a je to Euro5 a vys tak je to zcela normalni stav. Me auto kdyz je nabita baterie drzi cca 12.8V za jizdy a kdyz sundam nohu z plynu tak vyleze na zminovanych 15+V.
Mam to potvrzeno od kamose s 5008 ze mu to dela to stejne. Drubej co ma C5 2012 a drzi mu to kolem 14.5V ma baterku uz par let starou a zrejme ma nabiti na min jak 80% a snazi se mu to dorovnat. Napeti je rizeno podle informace stavu baterie. Kdyz jsem do auta zkusil dat nabitou baterku 5 let starou tak mi altik.daval 13.8V.

.link.

Jeste tady dobry popis s prubehy na osciloskopu.

.link.

Rada vymen alternator je KO k nezaplaceni, panacek si tu honi triko a nezna zaklady novych ( cca od 2009) automotiv technologii.

Zajimalo by me vase palubni napeti.

24.11.2018 17:21 - Re: Kolísání napětí. 3192876
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
odpoved na dotaz na internetu , na auto ktere nikdo nevidel,popsana laikem plna nesmyslu muze byt primo umerna dotazu ...zo ma si stojim vicemene za svym,tve auto nema dobijeni v poradku, tod vse co ti k tomu muzu napsat
nabizel jsem ti pomoc odmitl jsi co vic jeste chces?
pokud mas problem bud chlap prijed mi ho rict osobne a neschovavej se za forum ,muzes me poucit o "novych" 10 let strarych technologiich ,popripade muzu to tricko vytahnout tobe chytroline

24.11.2018 17:27 - Re: Kolísání napětí. 3192877
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jete dodatek k palubimu napeti
je normovane ba 13.8 coz je spodni hranice po horni hranici 14.2
a je uplnejedno jestli je to alternator s vlastnim buzenim,DF+ nebo LIN
chapu tvou nezlalost ,ale srovnavat rizeni alternatoru PSA s Fordem neni uplne stastna

24.11.2018 18:01 - Re: Kolísání napětí. 3192885
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Pobavils.
Precti si ten prvni link pokud umis aspon trochu anglicky pochopis. Pokud ne nech si to prelozit je mluveno o Peugeot 1007 coz Ford opravdu neni. Ten druhej je jen dotuk a COM ma i PSA.
Nepotrebuju jezdit za clovekem, ktery mi nijak nepomuze a o jeho odbornosti a vseobecnych radach mam dost pochybnosti.
To radsi auto sverim odbornikum treba v Zabrehu u Nečase.

24.11.2018 18:18 - Re: Kolísání napětí. 3192890
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Xantiak napsal(a):
Nepotrebuju jezdit za clovekem, ktery mi nijak nepomuze a o jeho odbornosti a vseobecnych radach mam dost pochybnosti.
To radsi auto sverim odbornikum treba v Zabrehu u Nečase.

sakra mas pravdu,ted jsi me odhalil,ma odbornost je nulova...a ja prave myslel, ze me poucis ,protoze po precteni tvych 17 prispevku okolo problematiky dobijeni jsem nabyl dojmu ze jsi fundovany ..skoda...
no nic pozdravuj v Zabrehu ..i kdyz ted me vlastne napada ze jsi to opravil kodovanim ,tak proc tam jezdit ..

24.11.2018 21:01 - Re: Kolísání napětí. 3192913
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Tohle uz nejsou Facka s palubnim napetim 13.8V. Tak si neco o tom precti at tu nemates svymi obecnymi radami, pro starsi vozy rizene napetim. Ja to na rozdil od Tebe priznam ze jsem neco nevedel.
.link.

24.11.2018 21:18 - Re: Kolísání napětí. 3192914
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jo samozdrejme mas uplnou pravdu,staci takhle ?
nemam na tebe fakt silu ..at ti altik s nabijenim 12.8v slouzi ..

27.05.2019 16:19 - Napeti palubni site naroste pri brzdeni motorem! 3223755
marsalek
Město: Köln, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 35
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mili kolegove, na mem C5 X7 HDi240 mam v zapalovaci cigaret voltmetr a sleduji napeti palubni site. Vsimnul jsem si nekolika veci:

1. bezne napeti za behu motoru je 12,6V i mene.
2. Pri brzdeni motorem stoupne napeti na 14.8V (alternator se pribudi a akumulator se doboji "zelenym" proudem).
3. Pokud je akumulator nabity (cely den na ext. nabijecce), pri brzdeni motorem se nerekuperuje a napeti palubni site zustava konstantni.

Mam na vas dva dotazy:
1. Tak nizke napeti urcite akumulatoru neprospiva. Kolik let toto baterka bezne snasi?
2. Pred lety jsem cetl o tom, ze alternator energii rekuperuje (viz. muj postreh vyse), ale take jsem cetl, ze C5 pry zneuziva alternator (anebo starter?) pri rozjezdu auta z mista, aby se pomohlo spalovacimu motoru. Dela to i moje C5ka?

Diky za rady!
Kaja

27.05.2019 17:50 - Re: Napeti palubni site naroste pri brzdeni motorem! 3223791
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Resil jsem neco podobneho.
Viz.
.link.

Muze to byt u Tebe necim jinym, tak to sem zatim nebudu psat at to nejsou zavadejici informace. Poslu to pres SZ a kdyz to take vyresi Tvuj problem s dobijenim dame to sem.

27.05.2019 17:57 - Re: Napeti palubni site naroste pri brzdeni motorem! 3223796
Xantiak
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Jeste dodam k Tve rekuperaci jak pises. Ano rekuperuje ale pouze regulaci proudu nikoliv napetim to drzi konstantne plus minus 0.2V.
Kolisani napeti pri ruznych rezimech jsem si vsiml u nekterych koncernovych aut, podotykam novych rok vyroby 2018. Je o tom i krasny clanek ve svete motoru, jak to lilviduje baterie, ale to se netyka nasich aut.

28.05.2019 00:13 - Re: Napeti palubni site naroste pri brzdeni motorem! 3223830
marsalek
Město: Köln, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 35
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Diky, Xantiaku, za vysvetleni!

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator