Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kolísání napětí.
Xantiak
24.11.2018 13:46 - Re: Kolísání napětí.
99
Tenhle clanek asi vse vysvetluje. Cili pokud ma auto ovladani nabijeni primo z jednotky motoru (ECU) a je to Euro5 a vys tak je to zcela normalni stav. Me auto kdyz je nabita baterie drzi cca 12.8V za jizdy a kdyz sundam nohu z plynu tak vyleze na zminovanych 15+V.
Mam to potvrzeno od kamose s 5008 ze mu to dela to stejne. Drubej co ma C5 2012 a drzi mu to kolem 14.5V ma baterku uz par let starou a zrejme ma nabiti na min jak 80% a snazi se mu to dorovnat. Napeti je rizeno podle informace stavu baterie. Kdyz jsem do auta zkusil dat nabitou baterku 5 let starou tak mi altik.daval 13.8V.

.link.

Jeste tady dobry popis s prubehy na osciloskopu.

.link.

Rada vymen alternator je KO k nezaplaceni, panacek si tu honi triko a nezna zaklady novych ( cca od 2009) automotiv technologii.

Zajimalo by me vase palubni napeti.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator