Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Vybíjení baterie
|< < 1 2 3 4
11.10.2020 13:57 - Re: Vybíjení baterie 3285989
jirka0077
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 61
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No tak baterie mě napadla až když jsem večer malem nenastartoval. I přes to že jsem stál jen 10 minut s vypnutým motorem. A druhý den ráno, baterie Ko úplně už neudržela žadné napětí.

25.01.2022 08:27 - dobíjení baterie 3332617
freedom
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 23
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dobrý den všem , prosím o radu: na podzim mi začalo auto při raním startování hlásit chybu ruční brzdy - po brouzdání tady v tématech jsem usoudil, že se baterie vydává na cestu odkud není návratu, což mi potvrdil posléze i zátěžový test - baterie kapacitně na 40%. Zakoupil jsem tedy novou, ale hned druhý den to samé. Podotýkám, že než jsem ji tam dal, tak se dobíjela..Začal jsem tedy hledat co to způsobuje - první jsem měřil dobíjení - 14,6 takže jsem šel dál - kostření - v pořádku a z toho jsem usoudil, že tedy někde probíhá černý odběr a to je pro mě noční můra. Nicméně v sobotu jsem měnil oleje a při napíchnutí na diag mi to psalo, že napětí baterie je 11,2 což mě mírně znervoznilo a při měření dobíjení altík dávl pouze 11,9. Včera jsem přijel domů, že ho vyndám a dám zrepasovat, ale ještě jsem ho jednou přeměřil a dobíjel 14,7 - takže dotaz zní je to altík, nebo mám hledat jinde. A když je to altík, co je v něm porouchané, když jednou dobíjí normálně a jindy ne. Vypozoroval jsem že když je teplo dobíjí normálně, pokud je pod nulou začne baterka blbnout - čili asi nedobíjí.
Díky za odpovědi a přeji hezký den.

25.01.2022 16:35 - Re: dobíjení baterie 3332645
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 2221

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jak ti to topí na hodně krátké trasy?
A jak se s autem jezdí? Krátké (do 10. Km) , nebo delší cesty?

26.01.2022 11:05 - Re: Vybíjení baterie 3332716
freedom
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 23
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Topí to pořád stejně a přiznám se že druhé otázce nerozumím - jezdí se mi dobře jak na krátké tak na dlouihé trasy....
Co jsem ale vypozoroval, když se po nastartování rozjedu a motor jde do otáček začnou mi cvakat relátka pod sedadlem spolujezdce.

26.01.2022 12:23 - Re: Vybíjení baterie 3332721
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 2221

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Neptal jsem se, jak se Ti s autem jezdí (to předpokládám, že dobře, když je na koulích 😁, ale jaké trasy se s autem jezdí. Už na dvou autech jsem řešil klidové odběry, které způsoboval elektrický topný člen v topení. Normálně zůstalo viset relé, které ho napájí a sežral to za 2 hodiny baterku do mrtva. Ale dělalo to jen na krátké trasy, kdy byl ten příhřev potřeba. Když se jelo dál (tak 15+ km), tak byl klid. I proto jsem se ptal, jak to topí...

26.01.2022 15:59 - Re: Vybíjení baterie 3332731
freedom
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 23
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo tak.. nejméně asi těch 15 km (4xtýdně - práce) ale nejvíce přes 200km(1x týdně) v tahu . To relé je kde?

26.01.2022 17:07 - Re: Vybíjení baterie 3332738
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 2221

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Na těch toho takhle moc nevymyslíš. Zkus změřit klidový odběr a podle toho to potom řeš dál. Jinak ty relé jsou pod baterkou, nebo vedle baterky v takovém plastovém boxu cca 15x10 cm. Když ho otevřeš, jsou tam tři.

07.02.2022 10:26 - Re: Vybíjení baterie 3333795
freedom
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 23
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak po víkendu opraven/repasován alternátor , všechny problémy zmizely až na dva a to po nastartování a rozjezdu (když jde motor do otáček) tak stále zacvakají relátka pod sedačkou spolujezdce a zapne a vypne se několikrát rádio.
Jinak startování v pohodě, chyba ruční brzdy taktéž.....
Mohlo by to dělat vyhřívání sedačky? Podotýkám, že řidičova již nevyhřívá, pouze u spolujezdce, ale tam je tlakový spínač pokud se nemýlím. Nevím tedy co by tam cvakalo za relátka????

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator