Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 2 3 4 5 ... 13 > >|
01.06.2011 14:49 - Re: Problém s dobíjením 2393935
Beatldžus
Město: Ostrov , Auto: Počet příspěvků: 76

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem měřil napětí na baterii při nastartovaném motoru a hodnota byla 16.48 V.Je to normál nebo si mám chystat peníze na nový regulátor alternátoru.Budík v autě ukazuje vpravo,tak ve tři čtvrtě stupnice.Při vypnutém motoru je vpravo v červeném.Alternátor Bosch.

Přílohy:
84301361_0 (1).jpg ( 120147b ) -

01.06.2011 19:34 - Re: Problém s dobíjením 2394163
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
ja taky dneska meril. vypnute zapl.baterka 12,6V pri zhaveni 11,6V. pri nastartovanem motoru 14,3 V, k tomu sem pozapinal vsechny svetla apod a napeti bylo stejne..takze asi ok.....ale mam natocene video toho voltmetru na plabce, po nastartovani mu to chvili trva nez doleze na polovinu....dodam vecer link.

01.06.2011 21:43 - Re: Problém s dobíjením 2394244
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ta elektronika nemá moc ráda podpětí a při přepětí by ti také mohla zamávat na rozloučenou.A ne jen elektronika ale všechny spotřebiče.

01.06.2011 21:46 - Re: Problém s dobíjením 2394247
Beatldžus
Město: Ostrov , Auto: Počet příspěvků: 76

99 Poslat soukromou zprávu
Že ani počítač nic nehlásí?

01.06.2011 21:47 - Re: Problém s dobíjením 2394248
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
16.48 V je moc, s tym by som nejazdil

a co s tym?
altik von a na kontrolu

01.06.2011 22:06 - Re: Problém s dobíjením 2394276
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Beatldžus napsal(a):
Že ani počítač nic nehlásí?


No jen aby ti potom BSI (nebo diag.) nenahlásila že nelze komunikovat s různými jednotkami.Jestli se nepletu tak altík + jde přímo na baterku .Zkontroluj kostry od aku-karosérie,ukostření motoru a potom měř.(na jednom XM jsem po cestě domů-po koupi- uvařil baterku,odpálil několik žárovek a už ani nevím co všechno.Tam mi dobríčkové dali regulaci 24v a já si po cestě domů liboval jak to hezky svítí a startuje-to ale nebyla C5 plná elektroniky)

01.06.2011 23:30 - Re: Problém s dobíjením 2394307
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
prosim o prelusteni minizahady: viz. link (video)
jak napeti nabiha ostatnim , tak jak mam na videu nebo jinak ?
mozna hledam chybu kde neni ale neco se mi na tom altiku nezda

.link.

01.06.2011 23:32 - Re: Problém s dobíjením 2394308
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
po zapnuti klucu ma ist rucicka do stredu, po nastartovani tam aj zostat, cize tebe ukazuje malo po zapnuti kluca a po nastartovani sa to zrovna

edit:
skontroluj kostru na prevodovke a vedla baterky na karoserii a potom v ELECTRONIC v motorovom priestore to co je ta 8cka matica (to je hlavny privod)
a tiez ci mas dobre pripojene a zacvaknute kontakty na baterke

01.06.2011 23:34 - Re: Problém s dobíjením 2394309
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Mám malinko jinej budík, ale jak píše jumep, před startem ji mám uprostřed, při startu malinko klesne a po chytnutí se zvolna vrací.
Foto po startu. - .link.
Video můžu dodat zítra.

02.06.2011 09:47 - Re: Problém s dobíjením 2394419
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nechci se moc plést do vašich zkušeností(mám automat),ale podle mne záleží trochu na stavu aku - po zapnutí klíčku má aku určitý odběr a ten by se mohl projevit poklesem napětí(pohybem ručičky vlevo) a po startu(dobíjení altiku) se vrátit do normálu.Když bude mít aku už malou kapacitu tak v zátěži klesne napětí a starter to ještě utáhne, u super aku se ten pokles projeví minimálně.Nevím je to jen můj názor.

02.06.2011 09:56 - Re: Problém s dobíjením 2394422
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, ja som hovoril od zaciatku o aku, ale bavili sme sa na chate, kde citronek pisal ze ma novu aku
aj ked ja som mal tiez novu aku a lietalo mi to hore dole az som raz zaparkoval v meste, zamkol a ked som sa vratil, tak som odomkol a po otoceni kluca v spinacke len ding ding a hotovo, uz som myslel ze posla BSI a to prdla aku. Po nahodeni novej to aj lepsie toci a prestalo to pobehovat
ale prestalo to pobehovat a aj moj odveky problem s elektrikou sa stratil po tom co som (pri zapnuti zataze v aute zacalo ukazovat o 6 stupnov menej na vonkajsiu teplotu, klesla rucicka dobijania a pod.)
1. vymenil kostrovy kabel od aku (stara aku pretekala kyselina a zozralo ten rychloupinak)
2. pritiahol maticu na BSM (elektronka v motore)

po tomto ukone sa to aj zo s tou zlou aku zlepsilo, hlavne teda za jazdy uz nelietala rucicka a asi mesiac na to umrela ta baterka

preto pisem, skus pritiahnut kontakty

02.06.2011 11:39 - Re: Problém s dobíjením 2394453
Beatldžus
Město: Ostrov , Auto: Počet příspěvků: 76

99 Poslat soukromou zprávu
Já mám baterii novou ,v lednu koupenou Vartu ,dneska na baterii při nastartovaném motoru nameřeno u autoelektrikáře 14.45 V ,ale budík pořád ukazuje stejné hodnoty.Ukostření od baterie na kastly očištěno,ale žádná změna.Kde najdu ukostření motoru na karosérii.

02.06.2011 11:50 - Re: Problém s dobíjením 2394456
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Beatldžus napsal(a):
Já mám baterii novou ,v lednu koupenou Vartu ,dneska na baterii při nastartovaném motoru nameřeno u autoelektrikáře 14.45 V ,ale budík pořád ukazuje stejné hodnoty.Ukostření od baterie na kastly očištěno,ale žádná změna.Kde najdu ukostření motoru na karosérii.


Na převodovce.14.45 V je OK

02.06.2011 13:20 - Re: Problém s dobíjením 2394489
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
motor je ukostreny cez baterku
- z baterky je kabel rozdvojeny, jeden na karoseriu a druhy na prevodovku
14.45 je ok ako uz pisal jruze

02.06.2011 15:24 - Re: Problém s dobíjením 2394534
Beatldžus
Město: Ostrov , Auto: Počet příspěvků: 76

99 Poslat soukromou zprávu
Tak proč mi ten budík pořád ukazuje ve třičtvrtě stupnice v plusu Já s tím laboruju už delší dobu,a kvůli tomu jsem měnil baterii 7 let starou za novou.

02.06.2011 15:28 - Re: Problém s dobíjením 2394535
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zhruba tu to popisujem, tiez mi to robilo, po vymene toho kostroveho kabla sa to zlepsilo / teda prestalo robit (a zasahov okolo toho)
.link.

02.06.2011 16:18 - Re: Problém s dobíjením 2394545
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

99 Poslat soukromou zprávu
Jen doplním jumepa , kdyby někdo potřeboval tyto díly, tak pro informaci tady je vyobrazení , čísla náhradních dílů a ceny : kabel baterie + pól , číslo dílu 5642 EF - cena 1856 kč na obrázku pozice 2
Kabel baterie - pól , číslo díl 5638 G6 – cena 521 kč na obrázku pozice 3
kdyby někdo potřeboval plastové zacvakovací "nýty" pro upevnění krytů , pozice č. 60 (mě 2 chybí, tak je koupím) je to obj.č. 6991 X7 – cena 12 kč za kus

Jo pozor... nevím jestli je to stejné u všech motorizací ! Díval jsem se na C5 I , motor 2,2 HDi.

Přílohy:
kabely baterie.jpg ( 68059b ) -

02.06.2011 16:49 - Re: Problém s dobíjením 2394565
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
beatldžus: A jaké napětí ukazuje diagnostika nevíš? (ne voltmetr připojený k baterce nebo altíku)
Protože ta ručička v autě nebude ukazovat přímo napětí na baterce/alternátoru, ale bude elektronicky řízená právě podle té hodnoty z diagnostiky.

02.06.2011 18:30 - Re: Problém s dobíjením 2394602
Beatldžus
Město: Ostrov , Auto: Počet příspěvků: 76

99 Poslat soukromou zprávu
Na diagnostiku sem to napíchlé neměl takže nevím.Odkud teda bere ten budík tu hodnotu?
Zkusím to co navrhoval Jumep,výměna kostřícího kabelu,zas tak velká investice to není a pak se uvidí a budu řešit dát.

03.06.2011 11:58 - Re: Problém s dobíjením 2394693
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
tak ten muj voltmetr (budik na palubce) porad po startu se louda nez dojde kam mam, vsechny ukostreni procisteno , nevypadaly ,ze by zrovna tam mel byt problem.
baterka po odpojeni vylezla na 12,65V , kdyz jsem ji dal zpatky tak zpatky na 12,55V ,takze nemyslim si ze 70A 640Ah by mela nejaky problem..takze tu vylucuju
po nastartovani napeti bylo uz jen 14,3V a nezvedlo se ani pri pridani otacek ...
pri druhem startu uz budik vyskocil hned na polovinu...
alternator asi po 5 minutach se mi zdal docela teply ,ruka se na nem udrzet dala a asi je to normalni ,nejsem si jisty ?
chci vyzkouset vsechny moznosti a vedet, ze to ma nasvedomi altik nez objednam novy a pak zjistim ,ze je to stejne ...
nekdy se ozvou takove trsoku kovove zvuky od prostoru kdeje altik ,servo a cerpadlo je to jen strasne kratce a nestihnu to ani poradne poslechnout...ted me chodi mraz po zadech kdyz odchazi cerpadlo jak se to projevuje ?

|< < 1 2 3 4 5 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator