 | |  |
28.03.2011 20:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2380984
|
|
karkulin77
|
|

|
Ahoj zdravím vechny
Chci se zeptat zda má někdo zkuenosti s následujícím problémem včera jsem opravoval otevírání okna u pátých dveří co se povedlo ale musel jsem znovu naletovat kontakt vyhřívání zadního okna ve fungovalo a na to e dnes mi po nastartování běí stále ventilátor na poloviční výkon a nejde regulovat, můe to mít souvislost nebo co s tím. Díky.
Ahoj zdravím vechny
Chci se zeptat zda má někdo zkuenosti s následujícím problémem včera jsem opravoval otevírání okna u pátých dveří co se povedlo ale musel jsem znovu naletovat kontakt vyhřívání zadního okna ve fungovalo a na to e dnes mi po nastartování běí stále ventilátor na poloviční výkon a nejde regulovat, můe to mít souvislost nebo co s tím. Díky.
|
|
28.03.2011 20:35 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2380990
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Ahoj... vnitřní ventilátor????
Ten opravdu nemá s vyhříváním okna nic společného.
Nejlépe je napíchnou diagnostiku a podívat se co se děje-pravděpodobně odela regulace..
Ahoj... vnitřní ventilátor????
Ten opravdu nemá s vyhříváním okna nic společného.
Nejlépe je napíchnou diagnostiku a podívat se co se děje-pravděpodobně odela regulace..
|
|
30.03.2011 18:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2381361
|
|
karkulin77
|
|

|
Ahoj díky za radu u jsem objednal nový tranzistor do regulace a doufám e to bude tím a mi příjde dám vědět.
Ahoj díky za radu u jsem objednal nový tranzistor do regulace a doufám e to bude tím a mi příjde dám vědět.
|
|
01.04.2011 20:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382038
|
|
karkulin77
|
|

|
Tak tranzistor u mám origo 390kč ena trochu remcala no a v pondělí to přehodím.
Tak tranzistor u mám origo 390kč ena trochu remcala no a v pondělí to přehodím.
|
|
01.04.2011 21:16 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382051
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
karkulin77 napsal(a): Tak tranzistor u mám origo 390kč ena trochu remcala no a v pondělí to přehodím.
Ten je ze zlata, ne?
Cituji dříve v diskuzi:
...el jsem do prodejny GM Electronics a koupil jsem ten tranzistor IRFP064N za 52,- kč...
Ten je ze zlata, ne?
Cituji dříve v diskuzi:
...el jsem do prodejny GM Electronics a koupil jsem ten tranzistor IRFP064N za 52,- kč...
|
|
01.04.2011 21:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382053
|
|
jumep
|
|

|
napisal origo, tj. predpokladam ze ten co je origo v regulatore ...
co je podla mna zbytocna investicia, ale povedzme, odporucam inak ocistit a dat novu pastu tiez
napisal origo, tj. predpokladam ze ten co je origo v regulatore ...
co je podla mna zbytocna investicia, ale povedzme, odporucam inak ocistit a dat novu pastu tiez
|
|
02.04.2011 08:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382089
|
|
karkulin77
|
|

|
H80NF55-08
.link.
H80NF55-08
http://www.ges.cz/cz/sth80nf55-08-GES04913482.html
|
|
02.04.2011 14:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382132
|
|
jruze
|
|

|
karkulin77 napsal(a):
Kdyby jsi četl příspěvky (rady) zjistil by si e jsi mohl uetřit a mít plně funkční opravovaný díl.To fórum je od toho abychom dovedli sníit náklady na zbytečně drahé opravy.
Kdyby jsi četl příspěvky (rady) zjistil by si e jsi mohl uetřit a mít plně funkční opravovaný díl.To fórum je od toho abychom dovedli sníit náklady na zbytečně drahé opravy.;-)
|
|
05.04.2011 07:01 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382618
|
|
karkulin77
|
|

|
Tak a u to zase funguje
Tak a u to zase funguje:-d:-))))
|
|
05.04.2011 15:33 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382648
|
|
Pali
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 29 |
|

|
Zdravím tak jsem si přečtl vechny komentáře k teto diskuzi mě se dneska ráno stalo přepínám rychlost vetrání a najednou zmizí vechny políčka jako e nefunkuje přestane jít a tak za cca 5 minut naskočí zas .Odpoledne to samý myslíte,e to bude tím tranzistorem???dík za odpověd
Zdravím tak jsem si přečtl vechny komentáře k teto diskuzi mě se dneska ráno stalo přepínám rychlost vetrání a najednou zmizí vechny políčka jako e nefunkuje přestane jít a tak za cca 5 minut naskočí zas .Odpoledne to samý myslíte,e to bude tím tranzistorem???dík za odpověd:-)
|
|
05.04.2011 16:23 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382662
|
|
jumep
|
|

|
studenak bud na konektore alebo na plosaku ... ak este chvilu tak prdne aj tranzistor
studenak bud na konektore alebo na plosaku ... ak este chvilu tak prdne aj tranzistor
|
|
05.04.2011 16:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382663
|
|
jruze
|
|

|
Jetě by to mohlo být v BSM - tam jsem to mněl já (vypálené kontakty)- stejné příznaky jednou lo jednou ne ,přejel jsem díru a rozeběhlo se to,za chvílku jak se to hřálo zas nic.
Jetě by to mohlo být v BSM - tam jsem to mněl já (vypálené kontakty)- stejné příznaky jednou lo jednou ne ,přejel jsem díru a rozeběhlo se to,za chvílku jak se to hřálo zas nic.
|
|
05.04.2011 18:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382668
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nemůe to dělat BSI, něco jako eko mód? Mě se to stalo loni v zimě, start v -20, k tomu hned světla, rozmrazování okna, rádio, pak ofuk předního okna a asi za 5sekund se větrák vypnul. Po dalím nastartování u normálně fungoval a od té doby rok a půl ok...
Nemůe to dělat BSI, něco jako eko mód? Mě se to stalo loni v zimě, start v -20, k tomu hned světla, rozmrazování okna, rádio, pak ofuk předního okna a asi za 5sekund se větrák vypnul. Po dalím nastartování u normálně fungoval a od té doby rok a půl ok...
|
|
05.04.2011 21:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382686
|
|
Pali
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 29 |
|

|
Po kadém nastartování to funguje,ale za chvili to vypne a ani na automatic a ani na normal nefunguje někdy to zapne někdy ne
Po kadém nastartování to funguje,ale za chvili to vypne a ani na automatic a ani na normal nefunguje někdy to zapne někdy ne:-((((
|
|
05.04.2011 21:51 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2382687
|
|
jumep
|
|

|
.link.
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2382662-re-ventilator-topeni-klimatizace/
|
|
09.04.2011 17:22 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2383171
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ahoj,
já mám taky stejný problém, ale pochytil jsem to, e ráno kdy vyjídim z garáe a auto je studené tak ve maká jak má - kdy jedu z práce a auto stojí na sluníčku tak se mi nerozběhne větrák vůbec - prostě to ukáe vypnutý ventilátor a nejde vůbec regulovat. Toto je sice dobrá diag. (studenak bud na konektore alebo na plosaku ... ak este chvilu tak prdne aj tranzistor) ale ptám se jako laik - dá se to nějak spravit doma? nebo musim do servisu?
předem díky za kadou radu a odpověď
Ahoj,
já mám taky stejný problém, ale pochytil jsem to, e ráno kdy vyjídim z garáe a auto je studené tak ve maká jak má - kdy jedu z práce a auto stojí na sluníčku tak se mi nerozběhne větrák vůbec - prostě to ukáe vypnutý ventilátor a nejde vůbec regulovat. Toto je sice dobrá diag. (studenak bud na konektore alebo na plosaku ... ak este chvilu tak prdne aj tranzistor) ale ptám se jako laik - dá se to nějak spravit doma? nebo musim do servisu?
předem díky za kadou radu a odpověď
|
|
09.04.2011 21:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2383215
|
|
jumep
|
|

|
v servise ti vymenia regulator za 2500 +-, inak podla toho co popisujes to bude studeny spoj a plati poslednych par prispevkov
v servise ti vymenia regulator za 2500 +-, inak podla toho co popisujes to bude studeny spoj a plati poslednych par prispevkov
|
|
09.04.2011 21:13 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2383216
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Leonidas.1 napsal(a): Ahoj,
já mám taky stejný problém, ale pochytil jsem to, e ráno kdy vyjídim z garáe a auto je studené tak ve maká jak má - kdy jedu z práce a auto stojí na sluníčku tak se mi nerozběhne větrák vůbec - prostě to ukáe vypnutý ventilátor a nejde vůbec regulovat. Toto je sice dobrá diag. (studenak bud na konektore alebo na plosaku ... ak este chvilu tak prdne aj tranzistor) ale ptám se jako laik - dá se to nějak spravit doma? nebo musim do servisu?
předem díky za kadou radu a odpověď
Studeňák na ploňáku se dá proletovat, konektorem větinou stačí zahýbat.
Ale tohle ti ve značkovém servisu dělat nebudou, tam ti dají rovnou nový díl za x tisíc.
Take vyndat sám (postupy tu byly) a pak buď projít sám, nebo nechat zkontrolovat někým, kdo se zabývá elektrikou/elektronikou.
Studeňák na ploňáku se dá proletovat, konektorem větinou stačí zahýbat.
Ale tohle ti ve značkovém servisu dělat nebudou, tam ti dají rovnou nový díl za x tisíc.
Take vyndat sám (postupy tu byly) a pak buď projít sám, nebo nechat zkontrolovat někým, kdo se zabývá elektrikou/elektronikou.
|
|
14.05.2011 19:02 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2390532
|
|
JirkaŘ
|
|

|
Tak mám rovně po opravě regulátoru ventilátoru... měl jsem úplně stejné příznaky jako je 1. příspěvek na str. 1 tohoto vlákna... přečetl jsem si jetě dalí info na netu a zjistil e tohle mohlo potkat u vozy v jejich 3-4 letech provozu. Koupil jsem v GM electronic (Ostrava) tranzistor IRFP064N + teplovodivou pastu (ve za 77 kč) a dnes regulátor vymontoval ven z vozu. Protoe jsem k hornímu roubku regulátoru nedosáhl dobře s klíčem, tak jsem povolil a demontoval příruční schránku před spolujezdcem (7 ks torx roubků - 5 nahoře, 2 ve spodní části) odcvakl a vytáhl osvětlení přihrádky a bylo VELKÉ mnoství prostoru okolo. 10 minut jsem se "pral" s konektory regulátoru. Při tom jsem zjistil, e zřejmě v minulosti se tam u někdo hrabal, "zobáčky" pojistky na odcvaknutí konektorů byly pokozené a měl jsem dost práce s tím konektory odpojit. Nakonec se podařilo... a pohledem na datum výroby regulátoru jsem zjistil, e není původní. Auto je vyrobené v červnu 2004 a regulátor byl z r. 2001. Vůz mám rok a půl, take k výměně muselo dojít někdy před tím. Hledáním na netu jsem mimo jiné zjistil e pokud by se mi nepodařilo regulátor opravit výměnou tranzistoru, tak nový je k dostání v citroënu pod číslem 6441 L2 za 2310 kč... jinak ten samý díl VALEO se dá sehnat od nějakých cca 1650 kč výe ( Valeo VA 509355). Dobrá věc se podařila a já tak za opravu dal 77 kč za materiál + "pajdu" kamarádovi elektrikáři za pájení. ( Styčné plochy mezi tranzistorem a chladičem se namazaly teplovodivou pastou) Původní tranzistor byl vyroben - věřte nevěřte - v Maroku 
Pár dalích informací - kromě tohoto vlákna, jsem nael např. zde: .link.
fotky rozebraného modulu :
.link.
.link.
dalí fotky jsou v příloze u ode mne.
Ventilátor opět točí a reguluje jak má... Díky, díky za info na tomhle fóru (i jinde... s přispěním těch samých lidiček)
Tak mám rovně po opravě regulátoru ventilátoru... měl jsem úplně stejné příznaky jako je 1. příspěvek na str. 1 tohoto vlákna... přečetl jsem si jetě dalí info na netu a zjistil e tohle mohlo potkat u vozy v jejich 3-4 letech provozu. Koupil jsem v GM electronic (Ostrava) tranzistor IRFP064N + teplovodivou pastu (ve za 77 kč) a dnes regulátor vymontoval ven z vozu. Protoe jsem k hornímu roubku regulátoru nedosáhl dobře s klíčem, tak jsem povolil a demontoval příruční schránku před spolujezdcem (7 ks torx roubků - 5 nahoře, 2 ve spodní části) odcvakl a vytáhl osvětlení přihrádky a bylo VELKÉ mnoství prostoru okolo. 10 minut jsem se "pral" s konektory regulátoru. Při tom jsem zjistil, e zřejmě v minulosti se tam u někdo hrabal, "zobáčky" pojistky na odcvaknutí konektorů byly pokozené a měl jsem dost práce s tím konektory odpojit. Nakonec se podařilo... a pohledem na datum výroby regulátoru jsem zjistil, e není původní. Auto je vyrobené v červnu 2004 a regulátor byl z r. 2001. Vůz mám rok a půl, take k výměně muselo dojít někdy před tím. Hledáním na netu jsem mimo jiné zjistil e pokud by se mi nepodařilo regulátor opravit výměnou tranzistoru, tak nový je k dostání v citroënu pod číslem 6441 L2 za 2310 kč... jinak ten samý díl VALEO se dá sehnat od nějakých cca 1650 kč výe ( Valeo VA 509355). Dobrá věc se podařila a já tak za opravu dal 77 kč za materiál + "pajdu" kamarádovi elektrikáři za pájení. ( Styčné plochy mezi tranzistorem a chladičem se namazaly teplovodivou pastou) Původní tranzistor byl vyroben - věřte nevěřte - v Maroku :-o
Pár dalích informací - kromě tohoto vlákna, jsem nael např. zde: http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtopic.php?t=3192&postdays=0&postorder=asc&start=0
fotky rozebraného modulu :
http://wytek.borec.cz/C5/c5_modul_ventil/000_1084.jpg
http://wytek.borec.cz/C5/c5_modul_ventil/000_1085.jpg
dalí fotky jsou v příloze u ode mne.
Ventilátor opět točí a reguluje jak má... Díky, díky za info na tomhle fóru :palec (i jinde... s přispěním těch samých lidiček) :-)
Přílohy: DSCN1937.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 703346b ) - srovnání obou tranzistorů - starý, nový + teplovodivá pasta.Staeno:335x. DSCN1938.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 750773b ) - místo kde je uschován modul, nadzvedněte čalounění-koberec za schránkou spolujezdce.Staeno:311x. DSCN1941.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 751019b ) - tak a tady máme modul.Staeno:290x. |
|
| |
|
|