| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 21.11.2015 22:07 -
		Re: Závada palivoměru | 2889894 |  |  
					| eisy811 | 
			| Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 816 |  |  
		
				
		|     
 | Hmmm, to ma len tak napadlo, kedze uz ide zima, snezi... Obcas, ked som isiel, cestoval s kolegom a potreboval som tankovat, zrovna vtedy ked spal, tak som tankoval so zapnutym motorom aby ho neprebudila zima. Ano, viem, vetsinou to je zakazane a vozim so sebou vzdy aj druhy kluc, pre pripad straty, lebo aj to sa stava a nechcelo by sa mi dva-tri dni cakat na druhy kluc. Este dotaz, skor tecnicka otazka pre Petra alias jumep: Ak natankujem so zapnutym motorom, potom kluc na par sekund vytiahnem a znova start, tak aditivacia prebehne? Myslim, ze ano, ale ty si v tychto techn. veciach spicka, tak radsej otazka aj ked mozno blba... Dik.
Hmmm, to ma len tak napadlo, kedze uz ide zima, snezi... Obcas, ked som isiel, cestoval s kolegom a potreboval som tankovat, zrovna vtedy ked spal, tak som tankoval so zapnutym motorom aby ho neprebudila zima. Ano, viem, vetsinou to je zakazane a vozim so sebou vzdy aj druhy kluc, pre pripad straty, lebo aj to sa stava a nechcelo by sa mi dva-tri dni cakat na druhy kluc. 
Este dotaz, skor tecnicka otazka pre Petra alias jumep: Ak natankujem so zapnutym motorom, potom kluc na par sekund vytiahnem a znova start, tak aditivacia prebehne? Myslim, ze ano, ale ty si v tychto techn. veciach spicka, tak radsej otazka aj ked mozno blba... Dik.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.11.2015 22:12 -
		Re: Závada palivoměru | 2889897 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | toto sa priznam ze netusim, ale skor nie, lebo to zignoruje mnozstvo paliva a aditivuje sa podla natankovaneho mnozstva 
 aj ked zasa stary system ked ti blbol snimac magnetu vedel vyaditivovat vsetko za 1000km
 mysli ze aj kvoli tomuto to uz v novom systeme nebude aditivovat
toto sa priznam ze netusim, ale skor nie, lebo to zignoruje mnozstvo paliva a aditivuje sa podla natankovaneho mnozstva
aj ked zasa stary system ked ti blbol snimac magnetu vedel vyaditivovat vsetko za 1000km
mysli ze aj kvoli tomuto to uz v novom systeme nebude aditivovat
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 30.09.2016 13:39 -
		Re: Závada palivoměru | 2998511 |  |  
					| Sena | 
			| Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |  |  
		
				
		|  
     
 | Přechod z vlákna: .link. 
 Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
 Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
 Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
Přechod z vlákna: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2520886-nestartuje-c5-i-2-2hdi/4/#last
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
 Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač) 
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 30.09.2016 13:45 -
		Re: Závada palivoměru | 2998514 |  |  
					| Sena | 
			| Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |  |  
		
				
		|  
     
 | Teď kdy čtu tady tu diskuzi, tak říkáte e se palivoměr zaktualizuje dle plováku po odevření a zavření nádre. Já si teď uvědomil, e mě neustále signalizuje výstraha na palubáku e mám otevřenou nádr (nevím proč , jestli nefunguje ten snímač otevření?) ... nebudu mít nějaký problém?
 
 
 
 Sena napsal(a):
 Teď kdy čtu tady tu diskuzi, tak říkáte e se palivoměr zaktualizuje dle plováku po odevření a zavření nádre.
Já si teď uvědomil, e mě neustále signalizuje výstraha na palubáku e mám otevřenou nádr (nevím proč , jestli nefunguje ten snímač otevření?) ... nebudu mít nějaký problém?Přechod z vlákna: .link. 
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu". 
 Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)  
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 30.09.2016 13:48 -
		Re: Závada palivoměru | 2998516 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | magnety mas oba vo vicku?
magnety mas oba vo vicku? 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |