jruze
|
30.09.2016 13:46 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
|
|
Sena napsal(a): Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
To e mi plovák ukazoval 1/4 nádre to je můj vlastní případ kdy mi prdnul odkalovací roub (na kdysi C5 I) dojel jsem asi 10Km - tam opravil (těch 10Km za mnou byl čůrek nafty) a dva Km od domu mi to zdechlo - nesvítila ani rezerva !!! - po dotankování to normálně jelo (nikdy před tím nebyl a ani po problém s ukazatelem paliva) proto jsem to uvedl - usoudil sem e měřák ukazoval a odečítal spotřebu a neměřil skutečnou hladinu v nádri (v tu dobu jsem měl C5 asi týden a hlava mi to také nebrala) Stav hladiny se zapíe po vypnutí- natankování a opětovném zapnutí klíčku k tomu samozřejmě je potřeba otevření víčka které zase ovládá magnetický spínač (inpulz do jednotky k přepočítání stavu a zároveň k dávce aditiv) - je to jen elektronika a není bezchybná stačí výkyv napětí nebo nějaký jiný důvod. |
| |
| |