Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Závada palivoměru
jruze
30.09.2016 13:46 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
U??vate?
Sena napsal(a):
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvl᚝ na šikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalším signálem posílá do dalších zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, že kdybych měl plnou nádrž, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádrž a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádrž i když ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a vše se bude tvářit OK? ... až mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím že se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne že jsem bez nafty.


To že mi plovák ukazoval 1/4 nádrže to je můj vlastní případ kdy mi prdnul odkalovací šroub (na kdysi C5 I) dojel jsem asi 10Km - tam opravil (těch 10Km za mnou byl čůrek nafty) a dva Km od domu mi to zdechlo - nesvítila ani rezerva !!! - po dotankování to normálně jelo (nikdy před tím nebyl a ani po problém s ukazatelem paliva) proto jsem to uvedl - usoudil sem že měřák ukazoval a odečítal spotřebu a neměřil skutečnou hladinu v nádrži (v tu dobu jsem měl C5 asi týden a hlava mi to také nebrala) Stav hladiny se zapíše po vypnutí- natankování a opětovném zapnutí klíčku k tomu samozřejmě je potřeba otevření víčka které zase ovládá magnetický spínač (inpulz do jednotky k přepočítání stavu a zároveň k dávce aditiv) - je to jen elektronika a není bezchybná stačí výkyv napětí nebo nějaký jiný důvod.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator