Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Cinkani ve svodech, 2.0 16V
21.06.2012 15:45 - Cinkani ve svodech, 2.0 16V 2486445
djudas
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj,

nejsem prilis technik, a rad bych se optal fora jestli nema nekdo zkusenosti s chrasticimi svody vyfuku.

mam Citroen C5 I 2002, 2.0 16V LPG, Automat.

Auto me prislo celkem hlucne a porad jsem mel pocit jako by byl vyfuk spatny, nakonec se nam po urcitem badani podarilo mozna nalezt pricinu onoho divneho zvuku. Je to jako cinkani, ci drnceni v prostoru motoru.

Dle vseho zvuk jde ze svodu, ve kterych je nejaky plech rozdelujici vyvod na ctyri casti (patrne ke kazdemu valci). Je mozne ze nejaky plech je uvolneny. Chtel jsem se optat jestli tu nekdo nemenil svody, ci by neporadil jak se daji odmontovat (preci jenom me prijde ze tam neni uplne dobry pristup a nejsem si uplne jist jestli se to vubec nejak jednoduse da). Rad by jsem to pripadne nechal zkontrolovat nebo zavarit. Bojim se vsak jestli se kvuli tomu nemusi rozebirat pulka auta

Moc dekuju za jakekoliv rady.

21.06.2012 15:49 - Re: Cinkani ve svodech, 2.0 16V 2486446
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ked mi jumep menil lanovody k rucke, tak isiel dole vyfuk az od zvodov. Neviem teraz presne v ktorom mieste je ta spojka, ale islo to dole metrovou tycou, take to bolo zapecene
Takze da sa, s pouzitim trochu vacsieho nasilia.

21.06.2012 15:49 - Re: Cinkani ve svodech, 2.0 16V 2486447
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Taky cinkám, za studena více, za tepla méně. Neřeším, je to už několik let stejné. Nyní mě to přehlušuje výfuk, který se rozpadá

21.06.2012 17:56 - Re: Cinkani ve svodech, 2.0 16V 2486466
jumep