Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Diagnostika, software, navigace / Pomoc s diagnostikou
1 2 3 > >|
29.01.2011 18:08 - Pomoc s diagnostikou 2371575
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Servus pětkaři!Tak jsem se byl dnes s jednou krasavicí v servisu Autodrab s.r.o. ve Valdeku na diagnostice a při diagu motoru to hodilo hlášky v tomoto pořadí: P0170 - Regulace koncentrace Koherence - statut Není přítomno, P0300 - Výpadky hoření na několika válcích, nebo neurčitý válec - statut Není přítomno a P0304 - válec 4 výpadky hoření - statut Není přítomno. Mechoš mi řekl, že to nemusí být nic podstatného, může to být svíčkami (je to LPG), nebo zapalovací lišta, ovšem taky to může být něco podstatného a odrovná to válce popř. motor. Toto ukázala jedna mašina a na druhé bylo v podstatě to stejné: P0170 Korekce paliva (řada 1) porucha funkce, P0300 Různé válce rozpoznáno vynechání zapalování a P0340 Vynechání zapalování 4. válce. Vzhledem k mé nulové skušenosti s diagnostikováním se tudíž obracím na někoho z vás, kdo by mi mohl nahodit lano. Jinak se tam ukázalo akorát u elektronik.pérování P0562 - Baterie - napětí nízké a P0563 - baterie napětí příliš vysoké a obojé statut není přítomno a při diag. COMBINE C5 : rychlost vozidl. hodnotu přijal nesprávný, teplote chlazení info. hodnota přijal nesprávný a otáčky motoru hodnota přijal nesprávný a to všechno statut není přítomno. Rada mechoša byla: vymazat pamě, jezdit nějakou dobu a potom znovu napíchnout, jestli to tam nebude znovu. Pro mě to je . Nejde se tu nějakej borec, nebo hajfa, kteří to gómó a přihrajó rozum?Su z toho nějáké tumpachové. Děkan

29.01.2011 18:51 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371584
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1468
99 Poslat soukromou zprávu
Co je vcelku důležité - jak staré byly ty hlášky?
A odkud byly vyčteny? Z logu počítače motoru nebo ze žurnálu?
Pokud to bylo před 50000km tak už to asi není zajímavé (jednou za čas se objeví nejrůznější hlášky, přesto, že auto je OK), pokud při poslední jízdě tak určitě ano.
Ale konkrétně s benzínovou C5 I k těmhle závadám neporadím - spaluju jiné uhlovodíky.

29.01.2011 18:54 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371585
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Co je vcelku důležité - jak staré byly ty hlášky? A odkud byly vyčteny? Z logu počítače motoru nebo ze žurnálu?
Pokud to bylo před 50000km tak už to asi není zajímavé, pokud při poslední jízdě tak určitě ano.
Ale konkrétně s benzínovou C5 I k těmhle závadám neporadím - spaluju jiné uhlovodíky.


ecu sa neuklada do zurnalu / logu - to by si mohol vediet

to co tu je popisovane je najskor lista, sviecka alebo vstrekovac .. (je otazka ci to robi aj pri lpg)

ak to ma nad 120t km tak je normalne ze je lista papa ...

29.01.2011 18:57 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371586
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
jak staré ty hlášky jsou, tak to mi neřekl. mám před sebou papír z té diag. a je tam ECU:MARELLI 6LP(KFU-3FZ), diag. chybové kódy (DTCs). ze kdy ty hlášky jsou

29.01.2011 18:58 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371587
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
na tachecu je 160 800 a nějaké drobné, ale věř tomu...

29.01.2011 18:58 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371588
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak tam su aj ako prechodne, nieco sa tam deje ....

29.01.2011 19:31 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371597
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
to mi je jasný. teď mi jde o to, jestli to bude jen svíčkama, nebo lišta(což by ještě nemuselo být tak extrémě nákladné), nebo nejhorší varijanta a to vstřik!? ovšem při jízdě jsem si ničeho nevšiml, že by to nějak cukalo, nebo tak nějak. prostě nevím, nevím, nevím.....ale díky všem za alespoň nějaké osvětlení

30.01.2011 11:48 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371651
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
možná to sem tolik nepatří, ale má někdo nějaké "standartní" veškeré hodnoty pro C5, jde o to, že pokud diagnostika něco ukazuje, tak abych věděl jestli je zle či nikoliv?

30.01.2011 11:54 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371652
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
.link.

je toho taka spusta a roznorodost ....
kazdy kod znamena nieco vseobecne, original diagnostika skor vie prezradit nieco konkretnejsie

30.01.2011 13:50 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371660
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
díky za odkaz, ale šlo mi třeba o to, jak se zde psalo v jiném linku u váhy vzduchu, že je poznat dle hodnot na diagnostice, ale jaké mají být ty správné?

30.01.2011 13:54 - Re: Pomoc s diagnostikou 2371661
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je v diagnostike a na skusenostiach ...
alebo si kup origo diagnostiku a chod na skolenie ...

14.02.2011 11:31 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373390
maptinek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj, prosim mam jeden problem ktery nevim jak vyresit. diagnostika mi stale haze chybu P1138, coz ma byt zkrat na regulatoru tlaku paliva, ac jsem koukal uplne vsude, tak kabliky byly v pohode. objevuje se to jako docasna zavada, takze vymazu a po cca dvou jizdach je to tam znova..
netusite cim by to mohlo byt kdyz jsou kabely ok?
Diky za pomoc.

14.02.2011 11:34 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373391
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
For EDC15C2, as fitted to DW10 engines, this fault code indicates a power supply interruption to the rail pressure sensor. There was a modified intermediate harness supplied, which had to be fitted with a new sensor and harness retaining clip.

podla tohoto to kludne moze byt chyba v snimaci tlaku, nielen regulatore
preto treba pouzit origo diagnostiku kde je skor napisane co je danou vecou, kod len smeruje, origo diagnostika vypise troska viac

14.02.2011 11:41 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373393
maptinek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
ja prave mam origo, ale nic jineho jsem tam nenasel. Vim ze jsem mel s origo dignostikou jit na skoleni, ale vis jak to je
v chybovych hlasenich nic jineho nebylo.

14.02.2011 11:42 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373394
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a co bolo presne napisane pri tej chybe?

14.02.2011 12:11 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373396
maptinek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
pise to zkrat na regulatoru tlaku paliva a pri dalsim prokliknuti to vypise tu chybovou hlasku P1138

14.02.2011 12:19 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373397
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a ake su online hodnoty pri volnobehu a konstantnych povedzme 2000 otackach

14.02.2011 18:37 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373425
maptinek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
takze mam to promerene. pri 2000 otackach je tlak 1106milibaru, ale porad to kolisa..rozdil mezi pozadovanym a skutecnym tlakem je od -30 + 10, zaroven s tim i obcas kolisaji otacky ikdyz plyn mam porad stejne. prutocne mnozstvi vzduchu je 476mg/zdvih.

16.02.2011 07:29 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373782
maptinek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
takze oprava namerenych hodnot. 800 otacek: tlak paliva 251baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku +2bary, mnozstvi vzduchu 317 mg/zdvih. cca 2000 otacek: tlak paliva 447 baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku -25baru, mnozstvi vzduchu 335 mg/zdvih

16.02.2011 13:03 - Re: Pomoc s diagnostikou 2373817
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17190

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ta hodnota toho tlaku paliva poletuje ci nie?

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator