Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vibrace na volnoběh
jumep
17.11.2013 18:01 - Re: Vibrace na volnoběh
Moder?tor
zavady :
-sulad medzi rychlostou ventilatoru a motoru mimo predepsanou hodnotu

toto je prepalena poistka na odpore (zly odpor proste co je na saharu)

-vzduch okruh-namerana hodnota je vyssia ako skutocna

pravdepodobne je stale zatvoreny egr (podtlak / ventil?)

-signal teploty kat2, sulad teploty medzi kat1 a kat2 (nepozeral som este)

teplotne cidlo na fape - v meranych hodnotach pozret ktore co ukazuje

-aditivace-ovladani cerpadla z nadrze pro aditivaci nafty (pred pol rokom bol doliaty eolys a resetnuty fap bez cistenia a vymeny)

zle cerpadlo, resp. konektor na nom - vymena nadrzky

-signal snimace zatky palivove nadrze

skontrolovat magnety

prietok vzduchu: 576.5mmg/zdvih - to je to co som pisal - egr, ak ho nevie otvorit (alebo je zablendovany tak je tam takato hodnota, ak je vaha ko tak ked sa na nu fyzicky pozres, uvidis preruseny aspon jeden mostik)

odchylka : 10-29 bar
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: -4,35 , -3.80 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek2: 3,33 , 2.55 = ide do prepadu alebo koriguje chod kvoli vedlajsiemu valcu
vstrek3: -4.90 , -3.96 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek4: 4.98 , 5.01 = vali do prepadu

striky KO, kedze pises ze uz 3 sady, cerpadlo ko a treba vycistit komplet palivovy system

egr: 95% - na volnobeh ak je cista ta antikorova trubka (predpokladam ze bude zanesena) ma byt okolo 75% (tj. aj na tvojom aute je to zasrane, daj ju dole a precisti)

chvenie je jednoznacne sposobene tymi tryskami, tie su KO, limitne hodnoty su 5, ak je korekcia 3 tak uz je KO

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator