Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 > >|
22.02.2012 09:04 - chod motoru 2 HPI 16v 2453058
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Po nastartování nereaguje na sešlápnutí pedalu plinu.Nejde vůbec do otáček. Po několika dnech odstávky zase vše vpořádku. Po ujetí přibližně 40km spadli otačky na volnoběžné a bez reakce. Odtach domů. Momentálně je c5 2 HPI 16v v servise.
Má někdo taky takovou skušenost. Ozvěte se mi , děkuji. Má najeto 139000 km.

22.02.2012 10:50 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453073
cit
Město: ždar nad sazavou, Auto: Počet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím , taky mám Hpi. Mě to dělalo když jsem C5-ku koupil. Jel jsem do servisu Citroen a tam mi řekli a jezdím jen na Vervu od Benziny,nebo 98-ku jinde.Od té doby bez problémů.

22.02.2012 11:36 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453074
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
tankuji u shell 95oktnu a jelo to v pohodě
Dík za odpověd.

22.02.2012 11:47 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453077
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 435
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ak sa nemylim, tak v navode k autu pisu pri HPi len 98 oktanov.

22.02.2012 11:50 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453079
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
píší jak 95 ok. tak i 98

22.02.2012 11:52 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453080
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
uvidím co mi řeknou v servisu

22.02.2012 12:41 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453083
Hajkis
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Viděl bych to na potenciometr plynu anebo na škrtící klapku,ale to poznᚠaž při diagnostice.Jinak jezdím na 95 a občas cvrknu 98 ,bohužel žádný rozdíl jsem nespozoroval

22.02.2012 13:48 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453087
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Před touto zavadou jsem měl problem s nastartovaním. Že prý špatný benzín. Od té dobi tankuji u shll 95 občas také 98 oktanů rozdíl jsem také nepocítil. Jezdilo to v poho. Uvidím jak servis D.

22.02.2012 16:18 - Re: chod motoru 2 HPI 16v 2453096
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
u hpi sa takto prejavuje mrtve cerpadlo

01.03.2012 12:11 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2455236
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem mluvil se servisem. Že je vadná škrtící klapka. Tak doufám, že to tak bude.V citroen servisu za ní chtějí prý 10 000Kč. takže mi seženou klabku někde jinde.

01.03.2012 17:53 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2455289
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
10tis?
No na vrakáči si dej majzla, aby sis nekoupil stejnou mrtvolu jako tu tvojí. Mě klapka na V6 stála 6700? A to jsem zvyklá, že na V6 je všechno dražší, páč V6...

02.03.2012 08:21 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2455451
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Nescháním já,ale servis. Mám ještě záruku. Záruka půl roku. Tak doufám že se dohodnem. Prozatím v pohodě.

09.03.2012 12:59 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2457305
ferda
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
tak to mám opraveno , skutečně škrtící klapka.
Takže autíčko zase šlape jako hodinky. Oprava mě stála 3000Kč. Vyměněná škr. klapka.

01.05.2012 21:40 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2473482
Hajkis
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Tak a mám taky problémy.Po pípnutí rezervy mi chcíplo auto a nešlo natočit,klasika antipol.fault a ABS/ESP faulty.Po natankování asi na pošestý to zhaslo.Dva dni byl klid a po projetí zatáčky opět to samý.Tak jsem dneska vyčistil EGR a klapku a dobrý,jenže když jsem se chtěl podívat na čerpadlo a povolit matku se mi povedlo urazit vývod na výstupní hadici.Zkouším to slepit s kovovou trubičkou vevnitř.Neměl by někdo náhradní obal bez čerpadla a palivoměru?Zítra napíšu víc

02.05.2012 16:16 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2473591
Hajkis
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Tak je to čerpadlo,tlačí málo a na vrakáči v Prunéřově nemají,takže objednána nová matka a čerpadlo.Takže dáno nové čerpadlo a až to jede jak má ,i pocitově to jezdí lépe.Ve starém jsem našel kovovou šponu(že by z komutátoru) a O-kroužek.Při zkoušce motorek běží,ale chrastí,takže si myslím,že spíš odešel ten ventil ve zpodku čerpadla.Tak uvidíme.Jinak čerpadlo 4200,- a matka 109,- v Citroenu

15.06.2012 15:14 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2484345
Hajkis
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Tak opět to samý ,už jsem myslel,že to je vyřešený.Po dnešním načtení závad to hodilo P1294,P1297 a P0223.Ty P 1294,1297 je tlak paliva a P 0223 je pedál.Auto jde nastartovat v pohodě,ale při rozjezdu pípne autopolution fault a chcípne.Když se rozjede,tak jede v pohodě a nechcípá,takže otázka zní čím začít?pedál nebo škrtící klapka?Kdo pomůže?

15.06.2012 21:22 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2484415
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tlak paliva nema s klapkou relativne nic (teda pokial hodi diagnostiku)
chcelo by to zive data co to spravi

15.06.2012 22:31 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2484433
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hajkis napsal(a):
Tak opět to samý ,už jsem myslel,že to je vyřešený.Po dnešním načtení závad to hodilo P1294,P1297 a P0223.Ty P 1294,1297 je tlak paliva a P 0223 je pedál.Auto jde nastartovat v pohodě,ale při rozjezdu pípne autopolution fault a chcípne.Když se rozjede,tak jede v pohodě a nechcípá,takže otázka zní čím začít?pedál nebo škrtící klapka?Kdo pomůže?

Text k těm chybám(nechce se mi to hledat)? Regulace tlaku? Palivový filtr máš? Jestli jo,jak je starej,od jakýho výrobce? Kolik mají nacvakáno injektory? Ale jak psal Jumep,diag podle aktuálních hodnot může napovědět víc...

16.06.2012 10:29 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2484453
Hajkis
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Čerpadlo v nádrži je nový,palivový filtr to nemá(jenom sítko v čerpadle).Včera večer jsem byl nucený jet nakupovat a zase to jezdilo normálně v pohodě.Ten tlak mohl být,protože jsem odpojil přívod do vys.čerpadla a měl při tom zaplý klíček.Ale jak říkám,dělá to většinou při rozjezdu a dokud jedu tak v pohodě.Ten potenciometr možná bude načatej,neb okolo 2000 ot motor lehce pocukává(lochtám pedál) a když přišlápnu vše OK.Zkusím si půjčit potĄák od kámoše z HDi a uvidíme

17.06.2012 11:25 - Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu 2484525
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
len tu je rec o vysokotlakom cerpadle
tam bude poletovat tlaka z toho je aj ta chyba zaznamenana

samozrejme ten tlak tam mohol byt aj z minula co to chciplo bez benzinu, preto sme hovorili o zivych datach

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator