Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Prosakující posilovač řízení (servo)
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 10 > >|
26.12.2017 22:40 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3120653
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to co davam ja robit, tak tam to navaraju a potom brusia a hore davaju gumovu krytku
aj ked je podivne ze doteraz som riesil len pruzinove podvozky, podla mna to ma nieco spolocne aj s mnozstvom a chladenim servokvapaliny


A jaké je množství kapaliny v řízení na drátech a jaké v hydře - to servo má podle mne stejnou náplň - nádržku hydry nepoužívá nebo používá ale jen pro doplnění v případě úniku.(když vypustíš nádobku jen nádobku tak servo bude chodit normálně) aleje pravda že odchází daleko častěji na drátech.

26.12.2017 23:33 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3120678
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to co davam ja robit, tak tam to navaraju a potom brusia a hore davaju gumovu krytku

Když je k sehnání gufero s menší dírou, nemusí se nic navařovat, stačí jen obrousit a dát jiné gufero ... Pokud se obrousí jen lehce, může se dát gufero původní velikosti.

27.12.2017 19:31 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3120943
Zdenal
Město: Ostrava, Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.8i 16V 127k (92kW)Počet příspěvků: 7
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky moc za rady. Ma teda i C5 III stejné střeva v servu jako na Xantii, nebo XM, C5 I ? A jestli už to vybrakuju, a už je to komplet nové. Sice jsem to nikdy nedělal, ale nejblbější asi je to nechat někde na špalkách a s vyvěšenou nápravou, protože kolem toho není lautr místo, musí se to vyhodit celé ven.
SErvo leju normalně Total Fluide DA, jak předepisuje PSA, jen v létě to má větší roztažnost, tak je nad Max trošku. V tom repasu byla chyba, že to někdo sbrousil a dal stejně velké gufero, proto to vydrželo jen necelé dva roky. protože tyčku jsem namazal a kontroloval hned od začátku, protože už jsem byl poučený že ta původní zrezla.

27.12.2017 21:52 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121034
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Pánové mám asi problém. Dnes jsem kontroloval kapaliny v motoru neb zítra odjíždíme na hory a zjistil jsem ,že mám prázdnou nádržku na servo. Nikde jsem nenašel,nějaký iúnik. Je možné,že se olej časem nějak ztratí? Nebo budu mít stejný problém jak se píše o příspěvek výše. Pod autem nikde žádný flíček. Děkuji za rady. Servo jde normálně. Bojím se odjet aby cestou nenastal nějaký větší problém.

27.12.2017 22:26 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121043
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
budes mat unik ako vsetci pruzinari tu, na serve hore a tece ti to uz hodnu chvilu najskor

27.12.2017 22:51 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121070
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Na servu nahoře? Dá se to zkontrolovat bez zvedáku a jak náročná je oprava? Dal by se Petře dát nějaký obrázek.

28.12.2017 08:56 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121129
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
musi se vymenit hreben rizeni...

28.12.2017 10:18 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121143
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
da aj bez zvedaku, z jamy

mozno by to bolo od kolesa dostupne, ale najjednoduchsie je dostat sa pod auto a pozret to

28.12.2017 11:17 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121155
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Nahoře na servu - ten je ten problém s guferem?

28.12.2017 12:50 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121166
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, ale najprv si to pozri
co sa ale tyka jazdenia, kludne s tym mozes jazdit, akurat treba doliat kvapalinu do serva a mat na pamati ze to treba riesit

28.12.2017 14:40 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121196
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Příští týden budu měnit olej a filtry, tak se podívám kde to teče. Zatím díky.

28.12.2017 15:21 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3121210
Zdenal
Město: Ostrava, Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.8i 16V 127k (92kW)Počet příspěvků: 7
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ano, gufero shora, těsnící od řídící tyče, od volantu. Budeš mít pravděpodobně potečené za LP kolem podběh a krycí plast podvozku. Zespodu toho moc neuvidíš. Vytoč kola doprava naplno. A za tou hadicí k servu, tam to uvidíš nejlíp, jak mᚠpotečené od řídící tyče. obr. někde u mě před 3 dny. Tak pak se též pochlub fotkou. Ale zatím kontroluj a dolívej.

23.02.2018 15:03 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3133968
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proč to řízení teče častěji a téměř výhradně na pružinovém podvozku???
Proto že tam jinak proudí vzduch pod autem od kol, pod motorem, okolo převodovky .... Vzduch nese vodu, sůl, kamínky, písek ... Ta hřídel do serva nemá žádnou ochranu ani nátěr, je vždy hodně zkorodovaná a ta koroze postupně "steče" až do prachovky a gufera a dílo je dokonáno. Co sem řízení dělal, tak Gufero je stále krásně měkké, ale vybroušené rzí od hřídele, prachovku to celou obejde i po vnějším obvodu... na řízení je nálitek se šroubem jako kdyby tam asi původně měl být nějaký kryt, ale nic tam není ( ušetřili ..)
Pružiny jsou spojené s jinými motory, mají i jiné kryty pod motorem - menší a kratší, nemají boční krytí ( viz obrázky)... Dále je prostor za převodovkou jinak zaplněný - hydra tam má plno věcí, má tam ventil s koulí, trubky a hadice. Pružiny tam mají prázdno, prohání se tam vítr
Jsem o tom přesvědčený, že to tak je. Co mě k tomu závěru vede?

Dělám trubky na Citronech docela dlouho a např na Xantiích pověstné trubkohadice do serva byly v případě bufíku v předním rohu nárazníku podstatně v lepším stavu než auta bez bufiku. Ono je to tam jinak - více zaplněné okolo té trubky, vzduch se tam nemůže tak moc prohánět... Nebo na zadní nápravě v místech prostupu trubek otvorem přes nápravnici je to skoro vždy chycené, asi tím otvorem intenzivně proudí vzduch s bordýlkem, celá trubka je OK a pouze tam je sežraná ... Tak že proudění vzduchu pod autem je docela zásadní činitel pro korozi.

První Obr. "dekl" je projekce - oba tvary přes sebe cca tak nějak pro názornost, ty druhé každý samostatně ...

Přílohy:
c5_dekl.jpg ( 316235b ) -
c5_dekl01.jpg ( 309261b ) -
c5_dekl02.jpg ( 136655b ) -
c5_rizeni_nalitek.jpeg ( 9820b ) -

23.02.2018 15:10 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3133978
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Každému co to bude dělat, nebo tomu chce zavčas předejít, tak namazat tu hřídel třeba vazelínou A4 a pokud je to řízení venku z auta, tak uříznout ten nálitek ( viz vejš, obr - šipka ..), obrousit tvar do průměru a tvaru jak je to okolo a na hřídel a servo nasadit kus manžety přes ten hliník až k trubkám. Já použil asi 5 cm manžety za 55,- kč přesně této .link. , krásně to tam sedí a kryje, pod manžetou namazal vazelínou ...

14.03.2018 22:26 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3139553
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dělal jsem teď zas jedno servo z pružiňáka žebřiňáka co mi dodali vyndané... Provedl jsem pár úprav, myslím že už to nikdy nepoteče a nezrezne v guferu. Přebroušení hřídele, úprava odlitku - povrchu, nové gufero, nová - jiná prachovka, další krytí manžetkou a to celé překryté harmonikou. Pár fotek bez komentáře ... .link. když to bude chtít někdo přetěsnit, jsem k dispozici.

15.03.2018 08:58 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3139609
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jak řešíš když teče stranama ? (kolem hřebenu) - já ho sice nepotřebuji ale mám jedno v rezervě kdyby náhodou (ale na hydru - mělo by být shodné dráty-hydra) i když uvádí několik typů , ale myslím že bude spíš jen tozdíl alu-plech nápravnice.

15.03.2018 15:40 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3139683
Zdenal
Město: Ostrava, Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.8i 16V 127k (92kW)Počet příspěvků: 7
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Musím pochválit PATaMATa za pěknou dokumentaci a řešení. Díky. Ale též musím upozornit na ten výběžek, který se má odbrousit pro lepší dosednutí té vrchní krycí manžety (harmoniky).

U benzínových motorů 1,8i a 2,0i, atmosferických, tento výběžek, který má být originál opatřen ještě šroubem, viz foto, drží tepelný štít od motoru. Takže u těchto motorizací by to asi vhodné nebylo, štít něměl by na čem držet. U (některých) naftových motrů tento štít není ani dodávaný.

A jinak je zajímavé, že u některých servořízení - originálních, ten výběžek je se šroubem a u jiných ne. Já měl původní se šroubem, repas byl bez šroubu, a nový originál má opět šroub.

Přílohy:
WP_20180315_14_03_31_Pro[1].jpg ( 1755016b ) - tepelny stit (pro benzinove motory 1.8 a 2.0)
WP_20180127_11_23_26_Pro[1].jpg ( 1272783b ) - sroub s tepelnym stitem
WP_20180124_07_13_23_Pro[1].jpg ( 1511227b ) - servo s vystupkem a sroubem
WP_20180127_09_11_59_Pro[1].jpg ( 1456653b ) - servo s vystupkem bez sroubu

16.03.2018 22:26 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3140067
cjeky
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Můžu mít dotaz ohledně těch hadic? Všude se píše že se má zajít někam kde dělají hydraulické hadice a tam to přelisovat. A už se jedná o hadici k servu, nebo k pérování. Samozřejmě mám na mysli tlakové, vratku teď neřeším.
Nojo alebjak přelisovat. To jako že jen více stáhnout originál objímku, když to teče u ní, nebo nějak s citem odstranit starou objímku, nahradit novou a nechat původní hadici. A nebo se prostě zbavit celé staré hadice s objímkou a nahradit obojí nové?
Pokud je to lisování bez šroubení, přímo na původní silnou trubku tak předpokládám že se musí dávat velký majzla na orientaci obou konců vůči sobě. V tom je výhoda šroubení, lze pootočit.
Jenže pak zase dojde na otázku jakou hadici, rozměry, jaké šroubení atd. Které člověk který se tomu nevěnuje prostě moc nezná no.

16.03.2018 22:39 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3140068
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hadicu serva by som si 2x rozmyslel, je v nej este "tlmic", ktory ked tam nedas, tak to bude strpat

inak ked to das niekomu spravit, tak ten by mal vedet ako na to a zlozit to ako to aj rozobral, ale mam s tym zle skusenosti

17.03.2018 08:42 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo) 3140087
cjeky
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak já se ptal všeobecně na trubkohadice na c5. Spíše teda i na hadice u pérování.

Když se ale bavíme o tom "tlumiči" vtrubce k servu. Vítě někdo v jaké čássti je? U xantie to bylo hned v přechodu mezi trubkou a hadicí, ale u c5 nevím Xantie měla jen jednu hadici na celé "trase", kdežto c5 jich (teda alespoň u mě) má od čerpadla po posilovač 3.

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator