Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Prosakující posilovač řízení (servo)
PATaMAT
23.02.2018 15:03 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
U??vate?
Proč to řízení teče častěji a téměř výhradně na pružinovém podvozku???
Proto že tam jinak proudí vzduch pod autem od kol, pod motorem, okolo převodovky .... Vzduch nese vodu, sůl, kamínky, písek ... Ta hřídel do serva nemá žádnou ochranu ani nátěr, je vždy hodně zkorodovaná a ta koroze postupně "steče" až do prachovky a gufera a dílo je dokonáno. Co sem řízení dělal, tak Gufero je stále krásně měkké, ale vybroušené rzí od hřídele, prachovku to celou obejde i po vnějším obvodu... na řízení je nálitek se šroubem jako kdyby tam asi původně měl být nějaký kryt, ale nic tam není ( ušetřili ..)
Pružiny jsou spojené s jinými motory, mají i jiné kryty pod motorem - menší a kratší, nemají boční krytí ( viz obrázky)... Dále je prostor za převodovkou jinak zaplněný - hydra tam má plno věcí, má tam ventil s koulí, trubky a hadice. Pružiny tam mají prázdno, prohání se tam vítr
Jsem o tom přesvědčený, že to tak je. Co mě k tomu závěru vede?

Dělám trubky na Citronech docela dlouho a např na Xantiích pověstné trubkohadice do serva byly v případě bufíku v předním rohu nárazníku podstatně v lepším stavu než auta bez bufiku. Ono je to tam jinak - více zaplněné okolo té trubky, vzduch se tam nemůže tak moc prohánět... Nebo na zadní nápravě v místech prostupu trubek otvorem přes nápravnici je to skoro vždy chycené, asi tím otvorem intenzivně proudí vzduch s bordýlkem, celá trubka je OK a pouze tam je sežraná ... Tak že proudění vzduchu pod autem je docela zásadní činitel pro korozi.

První Obr. "dekl" je projekce - oba tvary přes sebe cca tak nějak pro názornost, ty druhé každý samostatně ...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator