Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 53 > >|
05.07.2017 17:18 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3080086
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vaf napsal(a):
Ahoj Jiří, a dají se ty futra v řízení, aspoň ty krajní vyměnit? Bez vytahování celého řízení?
Václav


Když tak jsem Jaroslav a nedají - buď repas celého řízení a nebo starší dobré

06.07.2017 11:14 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3080213
Marsiano
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 90

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem zkusil dalšího mechanika, po hodině na zvedáku zjištěno, že je utržený přední silentblok ramene, tak to s největší pravděpodobností dělá on. Na zvedáku to ale vůbec žádné rány nedělá a to i když se bouchá do kola nebo se s ním všelijak hýbe. Tak se to vymění a pak se uvidí dál.
Co se týče toho řízení, tak jsem zkoušeli hýbat tou tyčí řízení nahoru a dolů a nehlo se to ani o kousek, doufám v to, že to to řízení nebude.

06.07.2017 17:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3080277
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Potom pis ci je to ono... Ono vies ty ked s tym hybes tak sa o to opiera smiesnych 70-140kg podla toho aky si chlopek. Za jazdy pri brzdeni ci zatackach. Vhupnes do diery sa opieraju niekolki takyto muzickovia ako ty

06.07.2017 18:40 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3080284
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):