Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 ... 31 32 33 34
07.01.2020 18:07 - Re: Akumulátor 3253726
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

U??vate? Poslat soukromou zprávu
VB. napsal(a):
Tony prosím tě,můžeš mi napsat,kde si to našel podle mého vin? Děkuji

.link.

07.01.2020 21:40 - Re: Akumulátor 3253769
VB.
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 34
99 Poslat soukromou zprávu
Díky,ale po zadání vin mi to píše neplatné vin

08.01.2020 14:47 - Re: Akumulátor 3253798
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli jsi zadával ten VIN z tvýho předchozího příspěvku ... VF7RDRHH8AL538076... tak je platnej

Přílohy:
cdfg.png ( 33365b ) - VF7RDRHH8AL538076

08.01.2020 16:51 - Re: Akumulátor 3253852
VB.
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 34
99 Poslat soukromou zprávu
Jo zadával a nic. Nevím, jestli to není tím, že jsem tam registrovaný jako nezávislí provozovatelé

Přílohy:
Screenshot_2020-01-08-16-46-15-566.jpeg ( 433158b ) -

08.01.2020 17:06 - Re: Akumulátor 3253860
VB.
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 34
99 Poslat soukromou zprávu
Už to jde,děkuji všem

29.01.2020 11:37 - Re: Akumulátor 3256727
Pavel123
Město: Benešov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 60
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny. C5 I benzín 2.0. V poslední době je ručička stavu napětí na palubce ve 3/4 napravo. A to jak před startem tak i během jízdy. Předpokládám, že napětí na baterce je vyšší než má být.Musím ověřit voltmetrem. Chci se ovšem zeptat , zda-li toto řekněme přepětí , může být způsobené vadnou baterii. A pokud ano vyměním ji.Mám vybranou VARTU silver ,ale nejsem si jistý kapacitou. Předpokládám ale, že se mi tam rozměrově stejně větší jak 63 Ah nevejde (175/278/190).Ale na benzín asi stačí. A ještě bych se chtěl zeptat , kde má být kladný pól pro C5 I. Vpravo či vlevo? Resp. z jakého pohledu na baterii se to určuje. Pokud po výměně baterie se situace nezmění , tak potom asi alternátor či regulátor,nevím.

29.01.2020 12:30 - Re: Akumulátor 3256730
lake
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 11

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pavle, pokud sis vybral baterii VARTA, použij prostě jejich firemní vyhledávač baterií na adrese .link. . Pro tvůj konkrétní vůz nabízejí tři modely baterií, a ty určitě budou mít plus pól na správné straně - to jest vpravo. Určuje se to při pohledu na baterii zepředu (pozorovatel vidí oba póly).

Pokud jde o dobíjení, napětí které "leze" z regulátoru zjistíš jedině voltmetrem. Tomu ukazateli na palubce bych nevěřil. A přeměřil bych to dřív, než tam půjde nová baterka. Nesprávné napětí ji dovede zničit docela rychle.

Kontrola výstupního napětí z regulátoru se provádí na autě se zahřátým motorem a s plně nabitým akumulátorem. Vypnout všechny elektrické spotřebiče. Pokud při 5000 ot/min překročí napětí alternátoru 14.7 V, pak je regulátor vadný.

29.01.2020 12:45 - Re: Akumulátor 3256731
Pavel123
Město: Benešov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 60
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Velice děkuji za jasnou odpověď. Udělám tak ,jak je uvedeno. Děkuji.

29.01.2020 19:42 - Re: Akumulátor 3256789
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6357

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lake napsal(a):
Kontrola výstupního napětí z regulátoru se provádí na autě se zahřátým motorem a s plně nabitým akumulátorem. Vypnout všechny elektrické spotřebiče. Pokud při 5000 ot/min překročí napětí alternátoru 14.7 V, pak je regulátor vadný.


tohle je prave uplne spatne...
dobijeni na volnoveh a zapnout vse co jde (svetla,vyhrivani ,mlhovky,ventilator na plno atd)
napeti (u tveho typu dobijeni) se musi stale udrzet v rozmezi cca 13.8 - 14.2v
pri otackach musi zustat take v tomto rozmezi

29.01.2020 20:17 - Re: Akumulátor 3256791
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6357

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pavel123 napsal(a):
Mám vybranou VARTU silver


misto Varty bych urcite volil Exide
i tve motorizace bych dal co tam patri ,je zbytecne navysovat kapacitu a tim i cenu

29.01.2020 20:55 - Re: Akumulátor 3256798
lake
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 11

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tohle je prave uplne spatne...

Nemyslím si, že bych Pavlovi napsal něco špatně. Co jsem mu uvedl je doslovná citace z originální příručky "Citroen C5 - Evasion, Méthodes techniques documentation". V roce 2002 ji vydal Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220. Řekl bych, že výrobce auta nejlíp ví co a jak kontrolovat.

Pavel se přece neptal na kontrolu maximálního výkonu alternátoru pod zatížením. Ptal se na možné přepětí v palubní síti. Napsal "Předpokládám, že napětí na baterce je vyšší než má být." Na to jsem mu odpověděl jak si má zkontrolovat zda mu správně funguje regulátor napětí.

Tvá odpověď je taky správná, ale je o něčem jiném. Popsal jsi kontrolu výkonu alternátoru pod zatížením. Za těch podmínek ovšem regulátor vůbec nepřijde ke slovu: odběr proudu je tak velký, že napětí na alternátoru nikdy nedosáhne maxima. Pavel by se podle tvé rady určitě měl zařídit kdyby měl opačný problém - nízké napětí baterie, což by znamenalo, že alternátor za provozu "nestíhá" a baterka se nedobíjí.

30.01.2020 07:26 - Re: Akumulátor 3256803
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6357

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@lake

tak jo,uz 20 let delam vse spatne..ja blbec sem si mel precist Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220

20.06.2021 14:47 - Re: Akumulátor 3314073
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte, včera sa mi vyskytol problém s akumulátorom (aspoň teda myslím). Skúsim to popísa troška obšírnejšie. Včera ráno som štartoval - potreboval som preparkova o 5 metrov ďalej - a už som počul, že auto pri štarte zakoktalo. O 2 hodiny neskôr som sa chystal na cestu a po otočení kžúča do druhej polohy auto už ani neškrtlo, iba sa rozsvietili kontrolky po prepnutí do 1 polohy kžúča. Následne som skúsil štartova ešte 2 razy, po tom poslednom už naskočili na palubovke veci ako engine fault - repair, suspension deactivated, parking break fault a podobne, hotová symfónia. Nasledovalo vytiahnutie akumulátora, 2 hodiny nabíjania, nahodenie akumulátora naspä, preistotu aj pripojenie štartovacích káblov z druhého auta. Auto naskočilo, engine fault - repair hláška ale zostala. Prešiel som cca 40 km až domov. Dnes ráno som šiel znova na cestu a udialo sa to isté - auto ani neškrtlo. Nahodil som teda druhú plne nabitú baterku - auto naskočilo na prvý krát a všetko sa javí v pohode. Urobil som preistotu nejaké merania a zistil nasledovné - 1. po vypnutí a zamknutí auta si auto stále niekadiaž ahá cca 2,3A (nemôže to by tým, že som vymenil baterku auto sa s ňou zoznamuje? ak nie, potom mi niečo cucá akumulátor a to mohlo spôsobi aj vybitie tej pôvodnej), alternátor dobíja na 14,7 - 14,8V. Nie je to veža? Z hore uvedeného popisu, podobá sa to niečomu, čo ste už zažili resp. to riešili niekde tu vo vlákne? Za posledné hodinky prechádzania vlákien som k ničomu nedospel Nechcem dôjs do bodu, kedy vyrácham aj druhú batériu, resp. sa stane niečo horšie..

Preistotu som baterku odpojil a ráno pred cestou do práce ju zapojím, aby mi ju dovtedy nevyráchalo.

PS: jumep, to auto si už samo pýta tvoju starostlivos

22.06.2021 21:52 - Re: Akumulátor 3314479
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 187
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A meril jsi to az auto usne po par minutach nebo hned po zamceni? Po zamceni jeste treva nejakou dobu, nez usnou jednotky.
14.7-14.8 by odpovidalo nastaveni pro AGM baterii, pokud mas kapalinu tak uz je to moc a plynuje. Zkus si dat voltmetr do zapalovace a vysledovat, jak se to chova za jizdy. Jestli je napeti stabilni nebo lita.

|< < 1 ... 31 32 33 34


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator