Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 > >|
02.10.2017 09:44 - Re: Problém s dobíjením 3098882
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
100km je mi dost divne, mal som skusenost C5 1 2.2 automat, ze chalan odisiel odo mna, na dialnici niekde pri hlohovci to vypisalo ze nedobija, tak som mu povedal nech povypina ventilator, svetla do parkovaciek atd a vrati sa. Po tych 20km to uz neslo nastartovat.

Kazdopadne C6 ked vypisala ze nedobija tak automaticky prestala ist klima a nejake veci sa dali do usporneho rezimu, trumpetist by asi tiez vedel povedat kolko km to dalo

02.10.2017 10:04 - Re: Problém s dobíjením 3098887
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Když hlásil syn, že mu nedobíjí, tak mne tam za ním dovezla manželka a vzal jsem s sebou nově nabitou baterku 75 Ah.
Cesta domů asi 1.5 h, tak aby klekla úplně, tak by auto muselo brát 50A a to je blbost. Počítačů je tam hodně, ale ty moc neberou, kdyby braly jen několik A, tak by se uvařily. Automat nemám, světla a ventilátor a radio jsem vypnul hned.
A taky se mi automaticky vypnula klimatizace, protože kompresor je na stejném chybějícím řemenu jako altík

02.10.2017 10:10 - Re: Problém s dobíjením 3098888
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak X7 bere bez nastartovania so zapnutym klucom okolo 10A
beziaci motor a servo tomu este nieco pridaju

02.10.2017 12:30 - Re: Problém s dobíjením 3098902
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11788

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Když hlásil syn, že mu nedobíjí, tak mne tam za ním dovezla manželka a vzal jsem s sebou nově nabitou baterku 75 Ah.
Cesta domů asi 1.5 h, tak aby klekla úplně, tak by auto muselo brát 50A a to je blbost. Počítačů je tam hodně, ale ty moc neberou, kdyby braly jen několik A, tak by se uvařily. Automat nemám, světla a ventilátor a radio jsem vypnul hned.
A taky se mi automaticky vypnula klimatizace, protože kompresor je na stejném chybějícím řemenu jako altík


No jenže počítače pro svůj chod potřebují +- 11V a ten pokles tam tam bude už po pár Km - pokud se budeme bavit o starých ropácích tak souhlasím tam stačí aby bylo napětí na cívce co otevírá naftu.Ono stačí BHI = když sepne tak ti pohasnou žárovky,pokud je el.servo bere i víc než 20A = tyhle dvě věci ti bez altíku sundaj napětí pod 11V v podstatě hned.Ale je to jedno.

02.10.2017 18:16 - Re: Problém s dobíjením 3099105
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Dneska jsem si na to vzal multimetr. Baterka v klidu 11,77 V a po pohodovém nastartování za motoru na volnoběh 11,09 V.
Ale při rychlejších pohybech volantem u rázy do řízení, tak jsem i ty 2 km do servisu raději vzdal a dojedu tam zítra po dobití baterie.
Takže těch mnou absolvovaných 97 km bez altíku je zhruba maximum, které může auto mojí konfigurace vydržet za ideálních podmínek.

02.10.2017 19:06 - Re: Problém s dobíjením 3099123
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Dá se dojet i bez serva. Dojel jsem až do Piešan.

02.10.2017 20:22 - Re: Problém s dobíjením 3099182
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11788

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Dá se dojet i bez serva. Dojel jsem až do Piešan.


Bez dobíjení ? nebo jen bez serva a BHI

02.10.2017 22:23 - Re: Problém s dobíjením 3099222
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Kolik pak se dá ujet bez dobíjení? Syn že mu svítí kontrolka dobíjení. Stačilo mi 10 vteřin, abych zjistil, že ztratil řemen pohonu příslušenství. Vypnul jsem ventilátor, světla, rádio a 100 km domů jsem ujel v klidu.
Diesel sám o sobě elektriku nepotřebuje vůbec, ty současné potřebují počítač. Nejvíc možná baští servo.


Je to uz hodne davno, ked sa otcovi este na C5I 2,0HDI manual, rozsypala volnobezka v Rakusku niekde pri Linzi. Vtedy sa mu podarilo doplachtit az do Bratislavy Nastastie bolo dobre pocasie, takze nebolo treba klimu ani kurit a riskol to v Rakusku s vypnutymi svetlami. Takze cca 250 km len na baterku.

02.10.2017 23:32 - Re: Problém s dobíjením 3099248
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Bez dobíjení ? nebo jen bez serva a BHI

Jen bez serva. Teklo, tak jsme vyndali pojistku a jelo se docela dobře. Jen na parkovištích to bylo o ruce, ale za jízdy pohoda.

03.10.2017 09:28 - Re: Problém s dobíjením 3099420
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no ono take zalezi na stavu baterie ..
s X7 se takovej "dojezd" uz nezazije

03.10.2017 09:57 - Re: Problém s dobíjením 3099433
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Kolik pak se dá ujet bez dobíjení? Syn že mu svítí kontrolka dobíjení. Stačilo mi 10 vteřin, abych zjistil, že ztratil řemen pohonu příslušenství. Vypnul jsem ventilátor, světla, rádio a 100 km domů jsem ujel v klidu.
Diesel sám o sobě elektriku nepotřebuje vůbec, ty současné potřebují počítač. Nejvíc možná baští servo.

Tak ja (X7 2.0 HDi Exclusive) som v pohode dal 50km, cca 1hod jazdy, 4 žudia na palube. A to som ešte počas jazdy 3x zhasol a naštartoval - či kontrolka nezhasne, lebo sa rozsvietila vždy cca po 5km jazdy (úplná debilita, keby sa rozsvietila hneď po naštartovaní tak okamžite idem kontrolova remeň )
Až po tom treom zhasnutí som otvoril kapotu a videl sa hompáža remeň na altíku... (bola to mačka ale to som rozoberal už inde )

03.10.2017 10:34 - Re: Problém s dobíjením 3099441
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
50 neni 250 ani 100 ze ne ?

03.10.2017 11:01 - Re: Problém s dobíjením 3099452
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
moja chyba, reagoval som na vilousa - zabudol som jeho príspevok citova. Idem to opravi.

04.10.2017 23:39 - Re: Problém s dobíjením 3099902
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Neviem ci sa to hodi do temy, ale...je normalne ked som rano o pol 8 odparkoval auto na parkovisku a o 19tej donho sadal a startoval, tak mi vyhodilo Economy Mode? Uz sa mi to stalo asi 3. krat za posledne 2 mesiace..

05.10.2017 07:03 - Re: Problém s dobíjením 3099905
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Neviem ci sa to hodi do temy, ale...je normalne ked som rano o pol 8 odparkoval auto na parkovisku a o 19tej donho sadal a startoval, tak mi vyhodilo Economy Mode? Uz sa mi to stalo asi 3. krat za posledne 2 mesiace..


Aku tam mas Bateriu ? Vidim ze mas rovnaky rocnik ako ja, mne to tiez skakalo do Ecomomy modu dost casto, Stacilo ak som mal dlhsie otvoreny kufor atd.. Napriek tomu ze baterka nemala problem pretocit motor som ju vymenil (bola este povodna) a odvtedy sa stav vyrazne zlepsil.

05.10.2017 07:31 - Re: Problém s dobíjením 3099908
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Neviem ci sa to hodi do temy, ale...je normalne ked som rano o pol 8 odparkoval auto na parkovisku a o 19tej donho sadal a startoval, tak mi vyhodilo Economy Mode? Uz sa mi to stalo asi 3. krat za posledne 2 mesiace..



den novou baterku.ta co tam mas uz to ma za sebou ..a nesetri kup kvalitni

05.10.2017 11:15 - Re: Problém s dobíjením 3099931
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Bateria ma max 6 mesiacov. Ano ak som napr dlho umyval auto a mal otvorene dvere/kufor tak sa mi to sem tam stavalo. Mi to pripada ako keby bolo nieco zapnute aj po zhasnuti motoru. Lenze co..

Bateria je od Exide. .link. A nebol to ziaden leziak. Ked som ju kupoval bola 2 mesiace stara.

05.10.2017 11:56 - Re: Problém s dobíjením 3099934
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
A zkoušel jsi měřit alternátor?

Mě to děla podobně ale to protože jak se hodně zahřeje alternátor(respektive se zvětší přechodový odpor) tak nedobijí ale dokud je teplota rozumná tak dobíjí.(Na té stejné straně mám KO saharu)

05.10.2017 12:45 - Re: Problém s dobíjením 3099936
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Alternator ma napadol ako dalsia vec, kedze sme s jumepom zistili asi niekedy v maji ze uz asi dosluhuje (pri pridani plynu cvrlikal. Nemalo by to ale zobrazit chybovu hlasku?

05.10.2017 21:18 - Re: Problém s dobíjením 3100067
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Bateria ma max 6 mesiacov. Ano ak som napr dlho umyval auto a mal otvorene dvere/kufor tak sa mi to sem tam stavalo. Mi to pripada ako keby bolo nieco zapnute aj po zhasnuti motoru. Lenze co..

Bateria je od Exide. .link. A nebol to ziaden leziak. Ked som ju kupoval bola 2 mesiace stara.


No ja kupujem len Varty Blue alebo Silver Dynamic, V mojom pripade bola originalna bateria Varta 12V L3 800A (EN) 75 Ah. Baterku s takym oznacenim som vsak nikde nanasiel, zrejme je to oznacenie do prvovyroby. Ale parametrami najblizsie som nasiel tuto .link. . Ak si vsak mal povodnu bateriu inu ako si kupil, tak sa vraj maju do auta nahrat jej udaje aby vsetko fungovalo tak ako ma, ale o tom ti viac povedia odbornici cez diagnostiku.

Co sa toho cvrlikania tyka, tak pokial mas najazdene 160 tis a viac, tak to bude volnobezna remenica a treba ju vymenit. Vyrobcom INA je odhadovana zivonost remenice 180 az 200 tis Km. Aternatory pri normalnej prevadzke vydrzia dvojnasobok a viac. V otcovom Sharane vydrzal altik az 650 km, menila sa len volnobezna remenica asi dva krat.
Co sa prechodovych odporov tyka, tak to mam skusenost, ked kolega tvrdil ze mu slabo dobija alternator na aute s 50 tis najazdom, co je prilis malo na to aby odisiel altik pri beznej prevadzke. Samozrejme to bol prechodovy odpor na kostre, respektive kablove oko na prepojovacom kabli medzi motorom a kasnou, nebolo od vyroby dobre zacvaknute o kabel. Bolo to tak slabo ze sa stacilo trochu zavesit na kabel a kabel sa vytiahol. Stacilo len ocistit plochy dobre zacvaknut a pre istotu zaliat cinom. Altik zacal opat fungovat.
Detekcia prechodoveho odporu, respektive ubytku napatia je jednoducha, staci na to voltmeter. Pri nastartovanom motore staci prilozit jeden kablik priamo na kostru alternatora a druhy na minus pol baterie. Ak voltmeter nacita dake napatie (0.1V a viac), tak tam bude problem zo spojmi. A pri zvysovani zataze (zapnutie svetiel a dalsich spotrebicov) sa bude ten ubytok napatia zvascovat (u kolegu sme namerali nieco cez 2V). Ak nameras 0V, tak su spoje v poriadku a chyba bude najskor v altiku. Tak isto sa da odskusat aj + kabel, len kabliky voltmetra das na + srob na alternatore a + pol baterie. Ale s problemom na plusovom kabli som sa este nestretol, asi preto ze vacsinou je to priama cesta altik - baterka.

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator