Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Netěsnost filtru paliva
|< < 1 2
28.06.2014 22:00 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710514
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Koukam že jsem tu rozpoutal vášnivou diskuzi. Mě se hydraulika dozvedne během asi 3s tak to asi moc tu baterii nesežere jak píšete, možná jsem měl už baterku horší, uvidím jak to bude startovat příští zimu až dám novou baterii. Každopádně jsem dnes na chvilku zkusil propojit ty koncovky co jdou do filtru mimo filtr, krásně do sebe zapodnou a nastartovat,vím riziko startovat bez filtru paliva, ale bylo to jen chvilku na zkoušku jestli to bude těsnit nebo ne. Bublinky nešli ani jedna,tak to vidím že to netěsní někde ve filtru. Máte někdo nápad jak otestovat či prověřit jednotlivá těsnění ve filtru paliva? Na filtru mám připojený zelený konektor, přes ten by si to přisávat nemohlo? Co je to vůbec zač? Nějaký snímač nebo elektrický předehřev?
Díky za další napady či info.

28.06.2014 22:52 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710542
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
To je myslím detektor vody. A je dole, takže pokud je motor v klidu, tak by tam asi tekla nafta, kdyby to netěsnilo. Pokud to někde přisává vzduch a bublinky jsou jen za filtrem, tak to bude určitě v těsnění na tý rychlospojce. Ale pár bublinek nemůže až tak moc vadit. To už by muselo být hafo vzduchu, aby se nafta zpěnila a čerpadlo by nedokázalo dát dost vysoký tlak, nebo dostatečný množství nafty. A nízký tlak na railu ti to snad nehlásí.

28.06.2014 23:38 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710562
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mam na víčku jenom jeden konektor a je to předehřev nafty,myslím že máme stejný typ auta,já teda Breaka ale filtr by měl bít stejný,jak jsem psal dřív,mam občas také bublinky,na výkon ani chod motoru to vliv nemá,jenom občas mam mokrý odvzdušňovák od nafty,těsnění v háji,kdybys to měl na vypoušáku,vytékalo by ti to hadičkou,to by sis všiml,jednou mi to přisávalo velkym těsněnim pod víčkem,všude bylo sucho,nešlo to najít,zde na foru jsem se dočetl,že u levných filtrů je slabší těsnění,tak jsem koupil lepší filtr a opravdu bylo o nějakou desetinku silnější,purflux jsem v té době nesehnal tak jsem koupil championa,od té doby dobrý až teda na to těsnění na odvzdušňováku.

29.06.2014 01:03 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710577
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Synátor má taky 2.0 HDi r.v. 2006 a má tam čidlo vody. Předehřev nemá. Viz. příloha.

Přílohy:
Pal.filtr_2.0 HDi.jpg ( 97626b ) -

29.06.2014 13:41 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710680
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Voda je t잚í než nafta. Platí: Kabelហdole na filtru - detekce vody, kabelហna víku filtru - předehřev nafty.

29.06.2014 15:52 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710725
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Synátor má taky 2.0 HDi r.v. 2006 a má tam čidlo vody. Předehřev nemá. Viz. příloha.




Přílohy:
download.php.jpg ( 148066b ) -

29.06.2014 17:32 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710761
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
OK, asi tam teda předehřev má. Jen na tom obrázku není označený, tak mě nenapadlo, že tam je. No a v tom případě by to teda u toho konektoru asi přisávat vzduch mohlo.

29.06.2014 18:01 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710778
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Švagrova 2.0 - zavzdušňování filtru. Výměna vložky filtru, těsnění, víčko filtru ode mně a pořád to samý. Pak jsem zjistil, že má na 4. válci v nálitku vlhko od nafty. Po prohlídce zjištěno, že přepad (plastové T na vstřiku) má vlasovou trhlinku, kudy při volnoběhu slzela nepatrně nafta ale jakmile se zvedly otáčky, tak si to přisávalo vzduch. Daly jsme jiný a v pohodě.

30.06.2014 10:14 - Re: Netěsnost filtru paliva 2711114
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Tak tu detekci vody v naftě nemám, jen tedy ten předehřev jak píšete tu. Dnes nám tu leje jak z konve tak se k tomu nedostanu, tak uvidím jak zítra. Podezřívám hlavně to velké těsnění pod filtrem a nebo ty přípoje. Písnu jak budu vědět více.

30.06.2014 12:27 - Re: Netěsnost filtru paliva 2711169
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Těsnění na filtru to pravděpodobně nebude. Včera jsem měnil vložku filtru a nedostatečně jsem utáhl převlečnou matku. Na volnoběh v pohodě, ale stačilo zvýšit otáčky na 1200 a hned sundat nohu z plynu, anejen že to nepřisávalo vzduch, ale tekla nafta ven. Docela slušně natlakovaný. A Ty píšeš, že Ti nafta neteče.

01.02.2017 18:15 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035146
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kolegova C5II 2.0 HDi 100kW
- pri teplotách pod 0°C dlho štartuje, vždy pomôže balónikom dotlači naftu.
- na hadičke pred balónikom žiadna bublinka, na hadičke za filtrom bubliny (aj za behu motora)
- filter som rozobral (odkažovač, odvzdušňovák, prívod, vývod) a zložil a nič nepomohlo, tesnenia vyzerajú OK.

dá sa nejako zisti, kde presne to prisáva vzduch (teleso filtra, balónik, spojky)?

01.02.2017 19:22 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035177
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
mám uplně stejnej problém a trápím se s tím už dlouho, dnes jsem přišel na to,že mi za filtrem proletí každých cca 15 vteřim velká bublina a pokud zahýbu rychlospojkou co je za filtrem tak bublin je daleko víc, takže zkusím vyměnit ještě tu krátkou hadici.

01.02.2017 20:10 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035201
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli není ko těsnění a je to pouze nečistotou v rychlospojkách, dobrý přípravek je čistič brzd, na těsnění nepůsobí žádné škody, stačí sebemenší nečistota a přisává to, na ověření stačí nová gum. hadička a stáhnout ji objímky místo rychlospojek.

01.02.2017 21:36 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035217
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cistic brzd je velmi ucinne odmastovadlo,cou tady neni vubec zadouci,pokud nastrikas spojky nebo i O krouzek na filtru tak si zakladas na jejich dokurveni a tim vice to potece
spis je potreba prekontrolovat jestli uz neni gumicka strzena nebo pretocena a je stejna rozmerove jako puvodni a je potrena ji NAMAZAT olejem ... do spojek striknout treba silikonovy nebo teflonovy olej, nebo kapnout na gumicky olej (jsou tam dve)

01.02.2017 22:11 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035239
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
kucí nehádejte se, ono to stejně nečistotou není,já už to čistil několikrát a stejně to tahá luft furt dál

02.02.2017 07:08 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035302
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vežký O krúžok mažem naftou aby šiel žahšie, tie malé na spojkách som len pozrel.
Ešte ma napadá, je vežké riziko spoji vstup/výstup napriamo aby som vylúčil netesnos balóniku a výstupnej spojky? Zdá sa, že by sa dali spoji. Keby bol spoj tesný, bolo by jasné že to prisáva telesom filtra...

02.02.2017 07:47 - Re: Netěsnost filtru paliva 3035310
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Vežký O krúžok mažem naftou aby šiel žahšie, tie malé na spojkách som len pozrel.
Ešte ma napadá, je vežké riziko spoji vstup/výstup napriamo aby som vylúčil netesnos balóniku a výstupnej spojky? Zdá sa, že by sa dali spoji. Keby bol spoj tesný, bolo by jasné že to prisáva telesom filtra...


Já bych to nedělal - jak čerpadlo ale hlavně vstřiky jsou hodně náchylné na nečistotu

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator