Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Co nového chystá Citroen
|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 57 > >|
17.05.2017 21:32 - Re: Co nového chystá Citroen 3066632
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1556

U??vate? Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
Ale Citroen netvrdí (dle mého) že něco překonalo Hydractive. To se ptám jen já Ten Magic Body Control od MB vypadá stejně jako Hydractive, jen používá klasické vinuté pružiny (pokud jsem to pochopil správně).
Myslím, že evoluce Hydractivu v podobě scanování vozovky před autem by byla ta správná cesta. Holt se z Ciitroenu stávají konvenční paštiky bez jakékoliv přidané hodnoty.

No já se tuhle nechal unést a na Facebooku u stránky CITROEN a reklamy na Picaso jsem napsal, že by to bylo super auto,kdyby mělo Hydroactive. Oni mi odepsali že Hydroactive je zastaralý (takže ho nahradili ještě staršími pružinami...) a že se mám zkusit svézt. Že je to jiné ale taky dobré. No a že chystají nový typ odpružení. Na moje výše uvedené otázky už odpověď nepřišla...
Ale byl to CITROEN cz. S Frantíky nemluvím ,na to jsou zde jiní specialisti.

18.05.2017 09:33 - Re: Co nového chystá Citroen 3066715
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
No já se tuhle nechal unést a na Facebooku u stránky CITROEN a reklamy na Picaso jsem napsal, že by to bylo super auto,kdyby mělo Hydroactive. Oni mi odepsali že Hydroactive je zastaralý (takže ho nahradili ještě staršími pružinami...) a že se mám zkusit svézt. Že je to jiné ale taky dobré. No a že chystají nový typ odpružení. Na moje výše uvedené otázky už odpověď nepřišla...
Ale byl to CITROEN cz. S Frantíky nemluvím ,na to jsou zde jiní specialisti.


a co taky jiného by měli napsat ? že je to odpružení horší než originál ? PSA si samo zvolilo tuhle cestu, omezené výdaje na vývoj se někde musí projevit, takže spolehají na naleštěné pozlátko, to co je vidět z venku, že to bude zákazníkům stačit. Možná to stačit bude, pokud bude i rozumná cena, těžko říct. V přímém srovnání s nějakou vyspělejší technikou ale tyhle pozlátka prohrají na plné čáře...

Kdyby stejný postup zvolili BMW/Mercedes/Audi/Lexus/Jaguar tak nikdy nejsou dneska tam kde jsou. PSA si lže do vlastní kapsy.

04.06.2017 14:02 - Re: Co nového chystá Citroen 3071799
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

04.06.2017 22:45 - Re: Co nového chystá Citroen 3071888
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 524

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):

hmm a přelož si toto:
Another innovation will be new progressive hydraulic suspension. The system has been developed as part of Citroen’s Advanced Comfort programme, aimed at improving everything from ride comfort to customer satisfaction. The system will feature hydraulic cushions as well as conventional shock absorbers to soften and smooth body movements.

05.06.2017 08:11 - Re: Co nového chystá Citroen 3071901
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
a co se ti na tom nezdá ? jde přece o tohle .link.

06.06.2017 14:12 - Re: Co nového chystá Citroen 3072309
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 524

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Taky argumentovali tím, že na malé vozy se hydraulika nedá použít... Bx, Gs ... No, stačilo by oprášit staré projekty, tady ten na podvozku Bx by pasoval do jejich modelové řady i teď s tou úzkou maskou a světlama jak mají teď ... rok 1986 vizionáři ... .link.
.link.
.link.
chjo

06.06.2017 15:10 - Re: Co nového chystá Citroen 3072318
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no jo, ale to byly jen prototypy a když mělo dojít na sériovou výrobu, vždycky to narazilo na vysokou výrobní cenu, takže PSA tomu dalo stopku. Údajně i GS/GSA přes vysoká prodejní čísla bylo jako projekt ztrátové (i kdy tomu těžko věří při 2.400.000 vyrobených a prodaných kusech) Za těmi ztrátami spíše byly experimenty s wankelem než samotná HS platforma. Něco výrobně jednoduchého jako byl ZX, přesně to by se PSA líbilo.

To co do Citroenu chtějí dávat teď je jen obyčejné odpružení s mírně modifikovaným hydraulickým tlumičem. Můžou to nazývat jak chtějí, pořád to bude horší než skutečná hydraulika nebo vzduchové odpružení....

06.06.2017 18:53 - Re: Co nového chystá Citroen 3072417
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3475

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono to může být trochu pohodlnější, než klasický tlumiče, ale nikdy to nenahradí vyrovnání výšky po naložení, nebo přizvednutí auta při přejezdech nerovností. To je pro mě největší deviza hydractivu.

06.06.2017 22:01 - Re: Co nového chystá Citroen 3072516
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 9491

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jenitroen pořád jen ,,chystá" ale jiné automobilky vyrábějí a prodávají

07.06.2017 09:40 - Re: Co nového chystá Citroen 3072651
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tohle se jako červená nit táhne jejich historií od doby co je koupil Peugeot.
Nejdříve zařízli velký Citroen SM, CX byla ještě poctivá Citroenovská konstrukce. U XM a BX už došlo ke sdílení platforem s Peugeotem, takže se ve předu objevily poprvé za celou historii vzpěry mcPherson. Ovšem jinak je na konstrukci BX i XM i přes tyto ústupky sdílení vidět pořád hodně velký vliv filozofie Citroenu. Ten nejvíce oslabil s uvedením Xantie, v podstatě jde o Peugeot s hydropneumatickým podvozkem. Odklon od Citroenovského designu je vidět i na ostatních modelech značky jako ZX/Xsara/Saxo. Koncem devadesátých let se začíná blýskat na lepší časy, pod vedením Jeana Martina Folze se objevují zajímavé koncepty včetně C6 lignage nicméně sériová produkce se opět nese v duchu průměrnosti (kromě opožděného Citroenu C6). Právě na vzhledu modelové řady je vidět jak během času slábnul nebo sílil vliv Citroenu v PSA. Jediné čím se nová C5 odlišuje od zbytku produkce je hydractive 3. Poté se objeví několik dalších zajímavých studií a vynikající nápad na vzkříšení DS, který se zpočátku ubírá správným směrem, tedy k posilování image Citroenu. Mluví se o velkém vozu značky Citroen DS coby nástupce C6 se všemi typickými znaky Citroenu a hydropneumatickým podvozkem. Zdá se že je vše na dobré cestě. Také nový CEO Christian Streiff je nakloněn posilování image Citroenu a hodnot značky.
Po vypuknutí krize a vyměně šéfů ve vedení PSA dochází k naprostému obratu filozofie, síla značky je uměle oslabena, DS je v roce 2014 vyděleno do samostatného brandu a postupně zrušeno všechno, co se odlišuje od běžných technologií kterými disponuje Peugeot. Dochází k ukončení vývoje a výroby hydropneumatického odpružení s prohlášením, že jde o "zastaralou technologii". Vlastní vývojové centrum hydraulických skupin podvozku Asnieres je v roce 2008 zavřeno a v roce 2012 kompletně zbouráno. .link.
PSA hledá strategické spojenectví s GM ze kterého má vzejít několik společných projektů nicméně nakonec celý ambiciózní projekt dopadne jinak. PSA kvůli GM ukončuje spolupráci s Fordem na výrobě a vývoji dieselových motorů, ukončuje prodej osobních vozů v Iránu a dává větší důraz na Asijský trh. GM prodává svůj podíl v PSA a ze čtyř ambiciózních projektů zůstává malý městský crossover a společný nákup dílů v Evropě.
Je ukončena výroba velkých tradičních hatchbacků vyšší střední třídy jako C6 (2012) a vozu střední třídy C5(2017). PSA se dokonce ani nesnažilo nabízet hydraulické odpružení v Číně aby tím potencionálně navýšilo produkci hydraulických komponentů, takže všechny prodávané modely v Asii mají konvenční podvozky. Poslední co zbylo z původního Citroenu, jeho duše je tímto nenávratně ztracena. A tak se vedení PSA paradoxně z role zachránce Citroenu v 70tých letech pasovalo do role jeho hrobníka..... Většinu zajímavých nápadů a vesměs většinu revolučních technologií se kterými Citroen přišel během posledních 30let PSA vedení zařízlo. Myslím, že tento obrázek vystihuje trefně současný stav .link. Z unikátní automobilové značky zbylo vlastně už jen jméno, ale produkce a současná filozofie značky nemá s původním Citroenem nic společného.

.link.

07.06.2017 18:30 - Re: Co nového chystá Citroen 3072710
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 1187
U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze - naprosto skvělé!!!
Francie je jen žvanírna. Stejně já mohu říkat, že chystám let na Mars. Stejně naši politici "zvažují". Já mohu zvažovat kandidaturu na prezidenta USA - nic mi v tom nebrání.
Dělám ve francouzské firmě a je to frustrující. Jejich styl je, že se sejde porada, která vytýčí skvělé zítřky. A všichni účastníci porady jsou hrdí a spokojení, jak stanovili pokrok. Že by ty jejich cíle pak měl někdo taky realizovat - to je nepodstatný detail.

07.06.2017 19:00 - Re: Co nového chystá Citroen 3072711
artsvec
Město: Sušice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 548

U??vate? Poslat soukromou zprávu
.link.

07.06.2017 19:09 - Re: Co nového chystá Citroen 3072714
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

07.06.2017 19:36 - Re: Co nového chystá Citroen 3072717
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 524

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no, ale žádný opravdová hydropneumatika, pouze ty jejich úžasné nové tlumiče ...

07.06.2017 20:45 - Re: Co nového chystá Citroen 3072727
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no ale tohle řešení jim naprosto vyhovuje, je to levné na výrobu a nekomplikované. Přesně jak slíbila Linda a bude to prý stejný pocit jako "na koulích"

07.06.2017 21:28 - Re: Co nového chystá Citroen 3072730
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 9491

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
no ale tohle řešení jim naprosto vyhovuje, je to levné na výrobu a nekomplikované. Přesně jak slíbila Linda a bude to prý stejný pocit jako "na koulích"


Jo ale to na nich hopsá ona

08.06.2017 12:08 - Re: Co nového chystá Citroen 3072850
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Jo ale to na nich hopsá ona


no jestli doteď hopsala na těch Tavaresových , tak se nedivím že nepozná žádnej rozdíl


08.06.2017 12:20 - Re: Co nového chystá Citroen 3072851
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jak jsem skalní zastánce koulí,tak musím uznat že Jaguar S type R s aktivními tlumiči (CAT) mě oslnil. "Žehlí" naprosto srovnatelně.

08.06.2017 14:03 - Re: Co nového chystá Citroen 3072878
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V BiTurbo ExclusivePočet příspěvků: 687

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jaguar trpí rovnakými chorobami ako Citroen.. tiež bol kedysi nekompromisný a šiel svojou cestou..aj tak dopadol. Dnes je z neho obyčajná audi konkurencia s minimalnym podielom na trhu

10.06.2017 17:06 - Re: Co nového chystá Citroen 3073372
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 298
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

prej cestující trpěli mořskou nemocí

|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 57 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator