Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Motory kterým se vyhněte
20.01.2015 15:36 - Motory kterým se vyhněte 2777140
9000petr
Město: Lednické Rovne, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 78

U??vate? Poslat soukromou zprávu
.link.
a aj druhá čas .link.

20.01.2015 16:05 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777147
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
o 1.6tkach PSA THP je toho napsano celkem vsude dost, zadna nova zprava. Taktez 1.6VTI a rozvody/vacky. Zrovna sestrence se s tim neco stalo nedavno v P 208. Co se tyce PSA vs BMW, tak se jim ta spoluprace moc nepovedla.

20.01.2015 17:23 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777155
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
A já myslel, že motory VTi jsou v poho. Pořádný benzíny už tedy PSA nedělá žádný

20.01.2015 18:42 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777182
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 576

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pořádné motory už nikdo nedělá. A vše je to o normách splodin od EU. Poslední slušný motor se vyráběl před patnácti lety. Od doby co jsou samá turba, vysokotlaké vstřiky a malé objemy s ohromným výkonem je to o ničem. Zlaté časy kdy motor najel půl mega, a nafta či benzín jsou dávno ty tam. dnešní motory padnou po 200 t. a některé i dřív.

20.01.2015 19:08 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777194
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Tady bych zásadně nesouhlasil. 200 t má ve skutečnosti většina ojetin C5 na našem trhu, a je stav tachometru jakýkoli. A kupujícímu ještě jednou tolik v klidu nakroutí. Myslím zejména diesely vyjma 1.6. Byl tu na klubu i nějaký skoro milionář.
Ty vysokotlaké vstřiky s turbem mimo jiné způsobí, že proti těm starým jezdíme s 2x výkonnějším motorem za 6 l a ty emisní finty, že se ve městech dá dýchat, já ještě pamatuji, že se nad křižovatkami vznášel modrý dým při 10x menším provozu než dnes.

20.01.2015 19:23 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777197
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ještě zapomněli na M57: .link. ,ale to už by v tý desítce nezbylo místo na jiný
...A tohle je ten N63: .link. . Všechno tu máme

20.01.2015 19:25 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777199
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
vilous@
To mᚠsice pravdu, ale někde by ta hranice měla být. Nekonečný snižování emisí na úkor objemu a životnosti motoru nemá smysl. Eurokomisaři nejsou žádní odborníci a odborníky nechtějí ani poslouchat. Mají za cíl jen ty emise. Víc je nezajímá. Škodovku dotlačili i ke zrušení slavnýho 1,2 HTP a nahradí ho 1.0 HTP. I do Octávek. Je to normální? Kde se ten blázinec zastaví?

20.01.2015 19:26 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777202
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vodik, elektrika ... ?

20.01.2015 19:27 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777203
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
vilous@
To mᚠsice pravdu, ale někde by ta hranice měla být. Nekonečný snižování emisí na úkor objemu a životnosti motoru nemá smysl. Eurokomisaři nejsou žádní odborníci a odborníky nechtějí ani poslouchat. Mají za cíl jen ty emise. Víc je nezajímá. Škodovku dotlačili i ke zrušení slavnýho 1,2 HTP a nahradí ho 1.0 HTP. I do Octávek. Je to normální? Kde se ten blázinec zastaví?

Kde se to zastaví?
Viděl jsi Flinstounovi ?

20.01.2015 19:30 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777204
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Vodík a elektriku nám nedovolí ropná loby. Kam by přišli ti naftoví magnáti?
Flintstoneovi, to je ta správná cesta?

20.01.2015 19:56 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777207
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vodik, elektrika ... ?

Už jsme tady o tom spolu debatovali-elektřina v podobě,jako je dnes(jakékoliv akumulátory) budoucnost podle mě nemá...
Vodík je,myslím schůdnější cesta. Jeho prozatímní nevýhodou je skladování/transport.
Ale jak psal Mikra-ještě nějakých 40 let budeme jezdit na různý mrtvoly,protože ropné lobby všechny pokusy o alternativu zaseknou...

20.01.2015 20:25 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777226
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 576

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Tady bych zásadně nesouhlasil. 200 t má ve skutečnosti většina ojetin C5 na našem trhu, a je stav tachometru jakýkoli. A kupujícímu ještě jednou tolik v klidu nakroutí. Myslím zejména diesely vyjma 1.6. Byl tu na klubu i nějaký skoro milionář.
Ty vysokotlaké vstřiky s turbem mimo jiné způsobí, že proti těm starým jezdíme s 2x výkonnějším motorem za 6 l a ty emisní finty, že se ve městech dá dýchat, já ještě pamatuji, že se nad křižovatkami vznášel modrý dým při 10x menším provozu než dnes.


Já nesouhlasím s tebou. 200 t má skoro každá ojetina co se u nás prodává, ale ukaž mi motor 1,2 nebo 1,4 nebo 1,6 s turbem , což se dnes běžně dělá, který přežije starší atmosferický motor o objemu dva litry. Dám ruku do ohně za to, že žádný z těchto nových motorů nedá to co poctivej dvoulitr jedno jestli nafta nebo benzín.

20.01.2015 23:53 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777298
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Rozhodně nemám pocit, že by to moje biturbo mělo za sebou ve 200k km. Ano, přicházejí servisní úkony, které nejsou z levných krajin, ale o to je zase svým způsobem auto levnější... X7 jsem nechtěl a biturbo s málo km je podezřelý (ne nereálný, že jruze )

Ale malé motory to ve 200k km za sebou mít můžou, viz. HTP a voda ve válcích, atd.

21.01.2015 10:26 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777316
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
HTP = hodne technickych problemu .... to je zname po 80t km ventili na vymenu atd ....
divim sa ze okrem THP tam nespomenuli 1.6HDi 80kw ...

21.01.2015 10:40 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777317
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
taky zapoměli na "slavné" HPI a GDI

21.01.2015 13:09 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777338
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Rozhodně nemám pocit, že by to moje biturbo mělo za sebou ve 200k km. Ano, přicházejí servisní úkony, které nejsou z levných krajin, ale o to je zase svým způsobem auto levnější... X7 jsem nechtěl a biturbo s málo km je podezřelý (ne nereálný, že jruze )

Ale malé motory to ve 200k km za sebou mít můžou, viz. HTP a voda ve válcích, atd.


Když má biturbo 200. tisíc tak třeba RHR by mělo +- 300. tisíc - za předpokladu že obě auta vytáčíš do 3000ot - bitirbo na stejnou richlost točí o 1000ot méně takže kdyby to umělo zaznamenávat počet otáček motoru na Km tak na stejnou vzdálenost by bitutbo mělo o 1/3 méně otáček. a nevím proč by mělo být biturbo ve 200000Km KO jezdí mi sem s 350000Km a motor v dobré kondici.

21.01.2015 18:21 - Re: Motory, kterým se vyhněte 2777375
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hlavně biturbo vzhledem k objemu a k tomu,že to je "biturbo" nemá nijak závratný výkon(pozor,neříkám,že není dostatečný!),věřím tomu,že i s nějakými 150kw (ne dejlovanými) by mohlo fungovalo vesele,dobře a dlouho.
Kdežto ty malý motory)1,6HDi např.) jsou na výkon naspeedovaný a to se musí někde projevit... Vzpomeňme východoněmecké atlet(k)y
Další samostatnou kapitolou jsou konstrukční chyby a překotné závádění do výroby...

21.01.2015 20:44 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777408
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Hlavně biturbo vzhledem k objemu a k tomu,že to je "biturbo" nemá nijak závratný výkon(pozor,neříkám,že není dostatečný!),věřím tomu,že i s nějakými 150kw (ne dejlovanými) by mohlo fungovalo vesele,dobře a dlouho.
Kdežto ty malý motory)1,6HDi např.) jsou na výkon naspeedovaný a to se musí někde projevit... Vzpomeňme východoněmecké atlet(k)y
Další samostatnou kapitolou jsou konstrukční chyby a překotné závádění do výroby...


No tak to nevím jak jede tvé,ale mé má až až - co vím tak si za to vezme líp než 2.7 ,nevím jestli u AP omezují výkon jako u 3.0 ale na mím to zavře ECU i na dvojku(jak začnou hrabat obě kola) pravda od 180. už to zrychlení není takové,ale ve 130 si na přístrojovku nesáhneš když ho sešlápnu a ve 150. otvírá druhá část turba - to je také cejtit.

21.01.2015 20:50 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777412
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jsem psal,že ho nepovažuju za nedostatečnej
Jen jsem tím chtěl říct,že ten motor je na ten výkon předimenzovanej a že by bez problémů unesl i víc,ale těch 125kw mi bohatě stačí... A ano,nástup krouáku při rozjezdu je razantnější,než na 2,7...

21.01.2015 20:58 - Re: Motory kterým se vyhněte 2777417
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hmm, som rad ze sa to tu zasa zvrhlo a ze si uvedomujete ako je riesene preplnovanie biturbo vs 2.7


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator