Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 ... 198 > >|
17.12.2015 14:16 - Re: Koupě Citroenu C5 2897996
organika
Město: Litoměřice, Auto: Počet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Proč? No, vždysky jsem měl francouze , uvažoval jsem o C5 II, samozřejmě že se nejezdí jen krátké trasy, o víkendech výlety, jezdíme na kola a tak, v zimě hory skoro každý víkend. Oktávku v kombiku v rodině máme, ale moc mi nesedí, nějak mi "němci neseděj". Prostě je to "pudovka" C5 se mi líbí, tak proč ne. Ono většinou přez léto jezdím do rachoty na kole, ale v zimně to moc nejde . Jak jsem psal teď mam 306 break v HDI a musim ríci že s motorem spokojenost. Má nalítáno 250 t km a žádný problém ( kupoval jsem ho jako funglovku 2000), teda už na to že na přechodu ten za mnou nedobrzdil. Ale je mi jasný že muj zimní provoz tomu motoru moc nevyhovuje. A jak jsem psal kufr velkej, podvozek výbornej na delší cesty tak proto C5.

17.12.2015 14:18 - Re: Koupě Citroenu C5 2897997
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Nevím na co LPG, řešit revize a problémy s tím spojený (i tady na fóru je o tom toho dost).. Na těch pár km co najezdíš bohatě stačí samotnej benzín..

17.12.2015 14:20 - Re: Koupě Citroenu C5 2897998
organika
Město: Litoměřice, Auto: Počet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
myslel jsem něco takového:
.link.
.link.

nemusí to být nutně C II

17.12.2015 14:23 - Re: Koupě Citroenu C5 2897999
organika
Město: Litoměřice, Auto: Počet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
s LPG jsou problémy? Tak to budu muset tady na foru prostudovat. Děkuji

17.12.2015 14:27 - Re: Koupě Citroenu C5 2898000
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Stačí se podívat nejen na fóru, ale i pogůglit.. Je to dobrý pro někoho, kdo najede ranec, ale jestli ročně dᚠcca 15tkm? Tak mi to přijde zbytečný.. Revize každej rok (mě osobně otravuje i technická jednou za dva..), nádrž v kufru/místo rezervy taky nic moc..
Jen můj názor..

.link.

17.12.2015 14:27 - Re: Koupě Citroenu C5 2898001
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Revize? Dvě kila a pár minut v servisu jednou za rok není problém ... Cena přestavby sice trochu jo, ale tankovat za 13-14,-Kč? To mi za to stojí. A i když půjde cena nahoru, tak benzínu taky.
A dnešní sekvenční vstřikování LPG je úplně jinde, než PB flaška za sedačkou v Š105

17.12.2015 15:17 - Re: Koupě Citroenu C5 2898006
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já mám ropáčka s FAPem, jezdím 10ti km úseky deně, jednou týdně a někdy až 14 dní delší trasy, regenerace probíhají v pohodě a žádné problémy nejsou, takových nás je zde na klubu víc, jestli se nepřiznají, tak je napráším , volba je samozřejmě na tobě, ale opravdu bez problémů.

17.12.2015 16:45 - Re: Koupě Citroenu C5 2898029
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
co je to "regenerace"??

17.12.2015 17:25 - Re: Koupě Citroenu C5 2898040
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Já mám ropáčka s FAPem, jezdím 10ti km úseky deně, jednou týdně a někdy až 14 dní delší trasy, regenerace probíhají v pohodě a žádné problémy nejsou, takových nás je zde na klubu víc, jestli se nepřiznají, tak je napráším , volba je samozřejmě na tobě, ale opravdu bez problémů.


Bojim bojim - má auta jezdí denně 2x dvoukilometrovou tra,denně 5km tra a občas 100Km tra no a potom párkrát do D. a HR. a není problém s FAP.
Myslím že na krátkých trasách budou větší problémy s benzínem než naftou.

17.12.2015 17:29 - Re: Koupě Citroenu C5 2898045
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
U staršího vozu můžeš naběhnout a benzín, nebo diesel. S přestavbou LPG to není taky všude stejné. Cena kvalitní přestavby je dost vysoká, v poměru k C5I. Těžko radit. S LPG musíš někam dát nádrž a rezervu. Na dovču bych asi nejel se sprejem . Osobně s jedním dieslem C5 dost jen courám a nemám problém. Já bych vzal diesel, když už kombi.

17.12.2015 18:14 - Re: Koupě Citroenu C5 2898053
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
S biturbem jezdíme krátké i dlouhé trasy, FAP nemá žádný problém, i když už je asi před koncem životnosti (215 000km). Čas od času jezdíme delší trasu nad 100 km, jinak po městě a okolí. A to nemluvím o tom, jak krásně se s biturbem jezdí. Jen ta spotřeba není za 5l/100, ale s tím jsem počítal.

17.12.2015 19:11 - Re: Koupě Citroenu C5 2898070
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1813

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A hlavně teď mᚠtaky naftu,psal jsi Peugeot HDI, tak co řešíš? Benzínové C5 jsou málo, blbě se shání a mají jen 5 rychlostí...

17.12.2015 19:30 - Re: Koupě Citroenu C5 2898078
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím, má niekto info o týchto vozidlách?

.link.

.link.

17.12.2015 20:09 - Re: Koupě Citroenu C5 2898082
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Neni to nic důležitýho, ale u toho prvního je pár nesrovnalostí - jako že píše alarm, kterej to originálně nemá (možná dodělanej), neni to 8/2008, ale 3/2008, barva neni červená.. Ale je to z Piešan, tak tam sebou vem určitě Jumepa (až bude) a uvidíš..

17.12.2015 20:26 - Re: Koupě Citroenu C5 2898085
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Osobná skúsenos hovorí..že FAP má dlhú životnos, najviac čo ho zabíja sú vstreky..

18.12.2015 07:45 - Re: Koupě Citroenu C5 2898119
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Osobná skúsenos hovorí..že FAP má dlhú životnos, najviac čo ho zabíja sú vstreky..

Je to tak a doplním ještě stav přívodu vzduchu(EGR,turbo,těsnost hadic) , popř.spotřeba oleje.

18.12.2015 14:19 - Re: Koupě Citroenu C5 2898159
organika
Město: Litoměřice, Auto: Počet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Dobře, nechám si poradit a dám na vás, zůstanu tedy u HDI, te'd tedy vyřešit jaký objem, určitě v manuálu a něco tak do 90 - 100 tisic Kč. Uvidime, snad bude štastná ruka.

18.12.2015 14:21 - Re: Koupě Citroenu C5 2898160
organika
Město: Litoměřice, Auto: Počet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
je lepší podivat se za hranicemi? DE, A, jakou mete zkušenost s dovozem? mam takový pocit že auto z německa bude v lepsim stavu nez u nas.......... jak to vydíte?

18.12.2015 14:55 - Re: Koupě Citroenu C5 2898163
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Tak v Německu bude hlavně větší nabídka, ale dobrý auto najdeš i u nás.. Každopádně platí to, co pořád a stále a vždycky - kamkoliv pojedeš, vem sebou někoho zkušenýho.. Jinak motor bych bral 2.0 (RHR origo bez FAPu by byl asi ideál ) nebo 2.2.. Nebral bych ani biturbo a určitě ne 1.6..

18.12.2015 15:19 - Re: Koupě Citroenu C5 2898166
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
Tak v Německu bude hlavně větší nabídka, ale dobrý auto najdeš i u nás.. Každopádně platí to, co pořád a stále a vždycky - kamkoliv pojedeš, vem sebou někoho zkušenýho.. Jinak motor bych bral 2.0 (RHR origo bez FAPu by byl asi ideál ) nebo 2.2.. Nebral bych ani biturbo a určitě ne 1.6..


Biturbo by jsi nebral z jakého důvodu? to asi že jsi s ním nejel,neznᚠho!! Jak asi potvrdí majitelé této motorizace zde na clubu - no a lepší asi bez AP (to ale jen z důvodu spotřeby) i když jde samo o to kde a jak bude auto provozováno i když i s biturbem se dá jezdit pomalu - pokud chce jezdit předpisově bude jezdit v podstatě na volnoběh max do 1500ot,auto má takovej výkon a krouák že i v těchto otáčkách pojede a nezná zatížení(kopec nekopec) já za sebe bych jiný motor ani moc nechtěl snad jen 3.0HDI a ten ve II.není a to zase jen z dúvodu že jsem ,,hovado" a začíná pro mne být biturbo pomalé.

|< < 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 ... 198 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator