Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
1 2 > >|
26.12.2016 17:51 - Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023342
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 309
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ve staré C5 II se v 240t km už hromadí neakutní opravy (volné silentbloky motoru, náprava, turbo, vyšší kouřivost, vzpěry kufru..). Jinak bylo auto pravidělně udržované, ale tohle už čeká a je to poznat. (To turbo mají třeba v servisu problém nadiagnostikovat, jak jsem tu psal, což je vopruz s nimi řešit)
Přemýšlím, jestli investovat do oprav nebo obměnit (a láká mě automat).

Na co si dát pozor při koupi C5 III X7?

Požadavky mám: Kombi+Hydra+Automat+Xenony.

Motory (co slýchám) jsou v klidu 2,0/2,2/3,0. Výkon a spotřeba je mi jedno. Liší se něčím jiným? Mám se bát oprav šestiválce?

Slýchám že přední náprava odchází brzy a je to ranec. Je to tak? Něco dalšího?

Díky

26.12.2016 21:20 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023360
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Predni naprava je o dost slozitejsi nez u C5 I a II ale neni to likvidacni. Odchazi opakujici se veci. Silenty v ramenech (stejne jako I a II) spodni silentblok v hlinikove tehlici a hlavne spodni ceplozisko.

Bach si davej na pistnice predni i zadni, stahovacky oken, treti brzdove svetlo, elektronicka rucka, mno a pak veci jako nerovnomerne sjete gumy.

Take dat auto do nejvyssi a musi vypnout cerpadlo. (u dost auto to posledni dobou nejde)

Jinak nekoho s DIAG protoze u X7 je uz i pomerne dost moznosti el. zavad...

27.12.2016 13:34 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023445
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Škoda, že na foru nejsou skoro vůbec zkušenosti s 2.2 150kW a 2.0 132kW. Páč já plánuju výměnu C5 za novější model někdy tak za 2 až 3 roky a zrovna tyhle motory jsou horkými favority. Na netu je testů samozřejmě dost, ale nic o spolehlivosti, nákladech na údržbu a podobně. Zatim jsem jen našel, že ten 2.2 má super palivovej filtr, kterej stojí 3x tolik než klasickej.
Až se za 2,3 roky objeví v inzerátech něco jako aktuální nabídka na toho Tourera ze 2014, začnu prudit prodávajícího.

27.12.2016 15:11 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023455
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Palivovy filtr to bude to nejmensi. Ten je za podobne penize jako 1.6 hdi a nebo 2.2 hdi 125 kw. Spise bych mel strach o kvalitu jako takovou. Citroen se hrozne pokazil v kvalite ale to je asi celosvetovy trend.

27.12.2016 19:07 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023510
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Palivovy filtr to bude to nejmensi. Ten je za podobne penize jako 1.6 hdi a nebo 2.2 hdi 125 kw. Spise bych mel strach o kvalitu jako takovou. Citroen se hrozne pokazil v kvalite ale to je asi celosvetovy trend.

Teď jsem na to kouknul a vidim, že moje 2.0 HDI je podle ostatních super levnej motor na výměnu dílů. Co se to blbne s těmahle filtrama? Vždy to neni ani ekonomický, ani ekologický a ani výměna neni lehčí, ne? Nejsem žádnej mechanik, ale odjakživa jsme do aut (skoro samej francouz, dřív povětšinou s pič... na kapotě) dávali klasický "vložkový" paliváče nebo plecháče.
Vždycky jsem si řikal, proč všichni řeší, co dál po C5, když se ještě C5 vyrábí a i ojetiny budou řadu let k dispozici. Začínam asi chápat, že do X7 se spoustě lidí z těchhle důvodů nechce.

27.12.2016 19:27 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023511
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20€ je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v “ludovej“ Octavii.
Blby palivak… na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal…

27.12.2016 19:41 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023513
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
pozor pri kupe x7 si treba dat hlavne na majitela

ja ked toto budem predavat, tiez nebudem do toho pred predajom pchat peniaze. ako ze zbytocne. nik to neoceni. poucil som sa ked som predaval auto co nemalo jediny skrabanec, bez zavad , nikdy na umyvarke nebolo a bolo skoro v plnej vybave. skoncilo a AAA a nikoho tieto veci nezaujimali - tabulky nepustili. a ja som nemal cas a par mesiacov o auto nebol zaujem u autorizovaneho predajcu znacky.

no a fakt neviem co riesite filter, proste ho treba menit a hotovo. po 20tisic km je vzdy jak blatom obrasteny. cerpacka shell/nova v porovnani s poskodenymi vstrekmi je to nic. aj ja som bol trulko co nechcel menit naftovy filter [lebo benziny to ani nemaju niektore] , ale ked som to videl, des

27.12.2016 20:51 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023519
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 309
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A co ten šestiválec? Bát se ho na servis nebo ne? Jestli je stejný jako u C6, tak tam si ho celkem chválili, ne? Jestli není na C5 moc těžký např..

Jsou nějaké milníky, na které se připravit? Jakože třeba u II 100kw odcházela spojka s dvouhmoákem už při 160t km... Spíš by mě zajímaly, kdy se dají čekat takovéto nějaké macatější investice, o kterých by člověk měl vědět a případně si zkontroloval..

Každopádně díky za super tipy zatím.

27.12.2016 22:06 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023527
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20€ je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v “ludovej“ Octavii.
Blby palivak… na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal…

Společný to má tu cenu údržby (dᚠprostě víc jak 3x víc jen za tuhle prkotinu) a filtr byl jen rychle nalezenej příklad. Další příklady vyšších nákladů zmiňovali jiní. Mně spíš šlo o princip, proč se musí měnit celej tenhle plastovej bastl namísto tý vložky. To se mi zdá těžce ujetý z výše jmenovaných důvodů.
Jo a měnit palivák po 100k, to chce už sakra velký gule. Já sice tankuju jenom premiovou naftu (nebo v nouzi vozim vif), ale i tak měnim při výměně oleje komplet všechny filtry (kabinovej vlastně ob jednu výměnu). Ale palivák teda vždy vypadá skoro jak novej.
S tim 3.0 se přidávam. Slyšel jsem zatim na něj snad jen chválu, což se mi zdá nějaký podezřelý.

27.12.2016 22:23 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023530
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ten palivak, to som nan pozabudol, proste tam bol 2 roky. PDcko to znieslo v poho, ked som ho rozrezal a rozbalil, bol pekne zlty, ziaden humus.
Ale plakat, ze palivak je niekde o 20€ drahsi, mi pri udrzbe auta strednej triedy pride byt zcestne… Na tu primitivnu fabiu stoji ten palivak zrovna podobne, cca 30-40€,aj na trojvalec a nik sa nad tym nepozastavuje, proste vlozka je lacnejsia pre majitela, avsak vo vyrobe nakladnejsie, nakolko je potrebne aj teleso tej vlozky. Na vymenu mi pride jednoduchsie vymenit filter v kartusi, nez vlozku.
Este drobnost, prevadzka a udrzba 6 valca je urcite nakladnejsia, nez u 4 valca.

27.12.2016 22:55 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023534
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Na X7 jsou náhradní díly dražší, ale nechápu tě, vlákno nazveš na co si dát pozor při koupi a probírᚠzde, kolik stojí palivák.
Pokud takto budeš pokračovat, vlákno je zbytečné, porovnání C5 I,II a X7 zde už je, zkušenosti také, mělo by opravdu sloužit jenom k radám na co si dát pozor.

27.12.2016 23:55 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023563
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nepreberalo sa toto uz nahodou niekde inde?
preco tu zivime toto zdvojene vlakno??

28.12.2016 00:22 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023566
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Na X7 jsou náhradní díly dražší, ale nechápu tě, vlákno nazveš na co si dát pozor při koupi a probírᚠzde, kolik stojí palivák.
Pokud takto budeš pokračovat, vlákno je zbytečné, porovnání C5 I,II a X7 zde už je, zkušenosti také, mělo by opravdu sloužit jenom k radám na co si dát pozor.

Palivákem jsem to tu zaspamoval já, když jsem ho zmínil jako zvýšenej výdaj u 2.2 oproti 2.0, co tam teď má. Jen takovej vrchol ledovce, prostě příklad. A pak jsem držkoval, proč vyrábí celý kartuše, páč mi to přijde jak výměna celých cartridge u tiskárny, když to můžu doplnit. Zbytečný plýtvání zdrojema na plastový kraviny. Už mlčim.

Ale jak psal autor, mě by taky zajímalo, zda má třeba 2.2 150kW nebo 3.0 nějaký vyložený mouchy, jako je spojka u RHR. Protože na foru je dost o X7, ale minimum info o těchhle dvou motorech.

28.12.2016 01:55 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023567
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jarduk napsal(a):
Palivákem jsem to tu zaspamoval já, když jsem ho zmínil jako zvýšenej výdaj u 2.2 oproti 2.0, co tam teď má. Jen takovej vrchol ledovce, prostě příklad. A pak jsem držkoval, proč vyrábí celý kartuše, páč mi to přijde jak výměna celých cartridge u tiskárny, když to můžu doplnit. Zbytečný plýtvání zdrojema na plastový kraviny. Už mlčim.

Ale jak psal autor, mě by taky zajímalo, zda má třeba 2.2 150kW nebo 3.0 nějaký vyložený mouchy, jako je spojka u RHR. Protože na foru je dost o X7, ale minimum info o těchhle dvou motorech.



Jak jsou výrobně staré ty motory? a kolik jich je ? Až budou jezdit 10. let a bude jich tisíce s nájezdem +- 200000Km bude informací spousta - já osobně jsem sice ten motor viděl ale nic na něm neřešil.

28.12.2016 08:36 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023570
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
Na mém autě podle záznamů v Citroenu měnili turbo někdy ve 110k km. Ale těžko říct, jestli to bylo z důvodu obecné nemoci a nebo jenom konkrétní kus.

28.12.2016 09:41 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023572
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
3.0 hdi si myslim ze je na nej chvala jen proto ze nema 10 let. Podle meho to bude uplne stejna pokladnicka jako 2.7 hdi s rozdilem v tom ze jich bylo hrozne malo takze nikde nic nebude a pro vse pujdes do znacky. Kdyby ten motor byl revolucni jak vsude pisou tak ho neztahnou z vyroby. Vlastne mozna jo. Sak ho stejne nemaji do ceho osadit.

28.12.2016 10:06 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023573
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já si myslím že výhoda silných motorů je v tom že se nedají uhonit a s nimi jezdí kdokoli a jakkoli (a hlavně musí dostat patřičnou péči) - problém slabejch motorů a jejich výdrže je že si je pořizují uživatelé kvůli spotřebě a chtějí po nich (nebo spíš ) aby vydrželi to co silné motory za minimální náklady. I 1.6 vydrží ale pokud jí chcete používat jako závodní auto Každý by si měl vybrat motorizaci k danému používání (pokud chce někdo jezdit 150 Km/h a vejš měl by si pořídit silnější motor - to ta 1.6 asi dlouho nesnese a ani nebude úsporná)

28.12.2016 10:39 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023580
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Spolehlivost techto motoru ukaze az cas. Ja s 3,0 HDI na C6 od 130tkm po asi 170tkm a bez vaznych problemu. Pak jsem ho radsi prodal z duvodu ze jsem chtel auto na ktere se muzu spolehnou. Po par mesicich zacal majitel resit volnobezku na altiku, EGR ventily a FAP. A to je prave ono. 3,0 Jsou dobre motory ale kolem 200tkm bych zacal mit strach s nespolehlivosti... Pravda je ze jinak jsem s tim motorem byl nadmiru spokojeny...

28.12.2016 12:27 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023630
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja bych volil,kdybych se mel vratit k C5 X7 asi jen 3.0i 24v V6

28.12.2016 13:04 - Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7? 3023646
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ja bych volil,kdybych se mel vratit k C5 X7 asi jen 3.0i 24v V6


Já sice nemám rád BA ale i přesto souhlasím = je to jedinej motor který mi nevadí a i jsem o něm také uvažoval

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator