Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Optimální zacházení s motorem HDi
|< < 1 2 3 > >|
29.10.2011 20:33 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422236
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
úplně v poho padesátkou ve městě na 4, nema probléma

01.11.2011 19:28 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422985
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je fakt,že když netočím nad 2000 tak mi připadá řazení jako turbo efekt. Chviku nic a pak příjde zrychlení. Nemám teda žádné cukání. Musím si zvykat i na tu hydraulickou spojku je to jiné. Je to spojení těch dvou věcí otáčky a spojka. Teda aspon u mě.

01.11.2011 19:35 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422987
Gabo
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 81
99 Poslat soukromou zprávu
najk napsal(a):
úplně v poho padesátkou ve městě na 4, nema probléma


Ja jazdím pri 50-tke na trojke, na štvorke od 60, na päke od cca 80 a šestku dávam od 90 a viac.

01.11.2011 19:57 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422993
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Teď jsem to zkoušel. Na 4ku o rovině při 1500 ot. mám rychlost přesně 60km/h. Při 50 km/h je těch tocek jen cca 1250, což jenproklatě málo.

01.11.2011 20:01 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422997
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
duff74 napsal(a):
Teď jsem to zkoušel. Na 4ku o rovině při 1500 ot. mám rychlost přesně 60km/h. Při 50 km/h je těch tocek jen cca 1250, což jenproklatě málo.


ja to dnes taky zkoušel ale tempomatem: na tempomatu 53 - otáčky cca 1450 a na pedál plynu v poho reagovalo, ale asi v tom bude zádrhel v průměru kola - vzorek nový/sjetý

01.11.2011 20:03 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2422998
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rychlost je optimalne sledovat podla gps a hlavne na rovine

01.11.2011 20:35 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423012
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
DaveLbc napsal(a):
Je fakt,že když netočím nad 2000 tak mi připadá řazení jako turbo efekt. Chviku nic a pak příjde zrychlení. Nemám teda žádné cukání. Musím si zvykat i na tu hydraulickou spojku je to jiné. Je to spojení těch dvou věcí otáčky a spojka. Teda aspon u mě.


turboefekt poznas jedine zastudena když není ješte dost zahřáté a promazané, roztočí se skokově pak to kopne.

01.11.2011 20:40 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423013
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak to není ono.Já nevím jak bych to popsal. Když zařadím tak pustím spojku a jako by se nepřitlačila hned,ale za vteřinku. A pak je záběr. Když mám otáčky nad těch 2000 tak je to hned a přesné. Reakce je rychlá.

01.11.2011 20:48 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423015
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
TheOne napsal(a):
turboefekt poznas jedine zastudena když není ješte dost zahřáté a promazané, roztočí se skokově pak to kopne.

Myslím, že turboefekt se pozná i za tepla a není způsobený nepromazaným turbem. Turboefekt je zapříčiněn tím, že turbo se roztáčí výfukovými plyny. A pokud je motor v nízkých otáčkách, tak než nějaký výfukový plyny s vyšší rychlostí vzniknou, tak se musí nejdřív do motoru dostat palivo a vzduch. A vzduchu je málo, protože turbo se pomalu točí, protože ho výfuk nehoní . Tak tím se celý roztočení turba zpomalí. Ale jedná se o zlomky sekundy.

02.11.2011 10:50 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423101
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No pánové asi by jste potřebovali automat ten vám ukáže sám (na 4000ot bych lítal počítám tak 180km/h)

Můj automat 4r. s tempomatem na 130 (GPS 128km/hod) cca 2400 ot.

02.11.2011 13:04 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423122
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Na rovince 50km/h na čtyřku a tempomat bez problémů ( cca 1400ot/min ). Mírný kopec a motor začne drnčet. Proto raději jezdím cca 55km/h na 4 a je to znát. Do kopečků na 3 a do prudkých na 2( vše při cca 50km/h )
Mám 80Kw 2.0HDi a je mi divné, že by někdo se silnějším motorem měl problém jet na čtyřku po rovince nebo mírného kopce bez drnčení motoru.

02.11.2011 14:08 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423135
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já musím říct,že já mám na 4k otáčky motoru 1600 a jedu 50 km/h. A když na to šlápnu tak je okamžitá reakce. Nesmím podtáčet to se mu vůbec nelíbí a to začne drnčet. Je to teda 1.6 Hdi 80kw.

02.11.2011 15:44 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423175
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
dnes som to nafotil
mam namerany tachometer, ukazuje mi 50 uplne presne

ps. pre rypalkov - ano blbne mi alternator

Přílohy:
IMAG0256.jpg ( 343744b ) -

02.11.2011 16:09 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423190
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
...Mám 80Kw 2.0HDi a je mi divné, že by někdo se silnějším motorem měl problém jet na čtyřku po rovince nebo mírného kopce bez drnčení motoru.

No ona 2,2 má sice o 18 kW víc, ale to podle mně neznamená, že po rovině při 50km/h na 4ku se nepodtáčí. Řekl, bych, že než výkon motoru v těchto otáčkách rozhoduje spíš nějaký převodový poměr. Pokud teda nemá 2,0 a 2,2 stejnou převodovku, to nevím. Třeba by sme zjistili, že 2,2 má např. při 140 km/h oproti 2,0 zase míň otáček.

02.11.2011 17:24 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423209
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
DaveLbc napsal(a):
Já musím říct,že já mám na 4k otáčky motoru 1600 a jedu 50 km/h. A když na to šlápnu tak je okamžitá reakce. Nesmím podtáčet to se mu vůbec nelíbí a to začne drnčet. Je to teda 1.6 Hdi 80kw.

Zvláštní, já se na otáčky, kdy se to auto zdá pružné (těch cca 1600) dostanu až při rychlosti 55km/h (podle tempomatu), při 50 jsem těsně pod 1500.

03.11.2011 06:05 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423313
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
dnes som to nafotil mam namerany tachometer, ukazuje mi 50 uplne presne ps. pre rypalkov - ano blbne mi alternator


jak se to blbnutí altíku z obrázku rozpozná?

03.11.2011 12:35 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423360
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ze je rucicka moc vpravo ... obcas nedobija, obcas je moc vpravo ...

ale islo mi o to ze na tej 4ke to v tychto otackach proste sa da ist ... a ze mam ten tacho presne ... takze ani presnych 50 som tam nemal

03.11.2011 13:04 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2423369
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
já jen, že mám tu ručičku podobně

15.01.2016 14:43 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2908985
crussader
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 226

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte,
otvaram staru temu, no tiez som nad tym nie raz rozmyslal ako mam vlastne tocit to auto (mam ho asi 5 mesiacov) a u mna teda 4ka pri 50tke toci 1250, motor ide tichsie no nezda sa mi ze sa trapi (byvam a jazdim na rovine) ak chcem ist 50 na 3jke tak toci 1900 a to sa miu zda zbytocne moc, moc brzdi motorom potom... tak neviem snad ho moc nepodtacam...
Este som sa chcel spytat ake je optimum pri studenom motore? Snazim sa nechodit moc nad 2000, je to ok?

15.01.2016 20:42 - Re: Optimální zacházení s motorem HDi 2909100
spacekj
Město: Brno, Auto: Audi A4 2013 1,8TFSI 172kWPočet příspěvků: 93

99 Poslat soukromou zprávu
Ohledne zachazeni s motorem bych se chtel zeptat. Stehuju se ted a budu to mit asi 14km do prace a na prd spojeni busem, takze budu muset autem (na kole se kvuli dalnici taky moc nedostanu). Co presne trpi kratkyma trasama u dieselu vic nez u benzinu? Jen filtr pevnych castic (ten uz dnes maji stejne aji nektery benziny)? Prece jen nezahraty diesel oproti benzinu aspon maze naftou. Nechce se mi moc kupovat druhe auto, tak necham at se tu k tomu vyjadrite vy odbornici Diky za nazory

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator