Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|< < 1 2 3 4 > >|
28.09.2010 13:44 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2356925
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Když tu skoro nikdo nemá zkušenosti s zážehovým 3,0, horkotěžko tu budou zkušenosti se vzněákem, co je realtivně nový motor.
Plusy budou křivka krouáku a jeho položení, příjemný zátah, to je dané starou stařičkou větou o objemu a o nahraditelnosti. Je to prostě pro fajnšmekry

Mínusy budou spotřeba (ten obsah se něčím krmit musí), špatná servisovatelnost, naprostá neznalost servisů v případě vzácného typu motoru a samosebou dražší ND.

28.09.2010 15:43 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2356930
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 701

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
osobne bych sel pri koupi noveho auta do osvedceneho motoru..v nasem pripade 2.0 HDi 100KW,ale bacha 2.0HDi 103KW uz je jiny motor,resp jine vstrikovani

Mohol by si byt presnejsi? Nakolko sa 2.0 HDi 100kW verzia uz tusim u C5 neponuka (len 103 a 120kW) tak by ma zaujimal rozdiel. Co pozeram, 100 kW je u C4 picasso.

28.09.2010 15:59 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2356931
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
EURO IV. vs. EURO V.

28.09.2010 16:48 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2356933
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500e , Škoda Citigo-iVPočet příspěvků: 6235

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Mohol by si byt presnejsi? Nakolko sa 2.0 HDi 100kW verzia uz tusim u C5 neponuka (len 103 a 120kW) tak by ma zaujimal rozdiel. Co pozeram, 100 kW je u C4 picasso.



100Kw vstrikovani siemens (SID803/A) DW10BTED4
103Kw vstrikovani delphi (DCM 3.5) DW10CTED4

kdyz pominu malickosti jako jina napeti na zhaveni,umisteni komponentu a chlazeni tak hlavni zmeny jsou:
- tlak na railu (2000bar)
- piezzo vstrikovace 3 generace (8 difuzoru)
- el.egr
- turbo s promenlivou geometrii bez ovladani chlazene kapalinou
- egr ve vpredu spolu s vymenikem a je to jeden kus
- olejove cerpadlo s promenlivym ucinkem
- oxi kat je primo za turbem
- FAP a KAT je jeden celek
- vyko ventilu je jeden kus a je zaroven i saci potrubi

je toho vic ale to je tak vse co mi zustalo v hlave

31.10.2010 09:15 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2360982
aucklander
Město: Auckland - Praha, Auto: Volvo V70 D5Počet příspěvků: 5

99 Poslat soukromou zprávu
ja prave zvazuji presedlat z Volva do C5 Tourer V6 3.0 HDI - jednak nedam na automaty dopustit a druhak se mi to auto tak libi, ze jsem ochoten opustit jeste pravou svedskou ocel s pohonem AWD a jit jen do predokoly. skoda je ze jich asi opravdu v CR mnoho nejezdi - ja jsem jel nedavno na lestiste CDG v Parizi v C6 s diessel sestivalcem a to bylo opravdu uzasne svezeni a po te co jsem na letisti sedl do zebrinaku V70, uz me nebavi jezdeni...

03.11.2011 19:51 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2423459
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 219
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Uz jsi neco poridil nebo to usnulo? Mate ho uz nekdo?

23.01.2014 15:04 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661409
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 526
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jelikoz jsem nikde nenasel a nechtel zakladat dalsi topic prikladam svou zkusenost.

Koupeno v kvetnu 2013 od dealeara z Frankfurtu, jeli jsme tam pro to s jruze. Auto v pekne stavu, zadny problem, vse super. Overenych 108tis km

Za cca 4 mesice mi zacal poklepavat motor. Nevenoval jsem tomu pozornost. Rozhodl jsem se to ted v zime budu resit, a po pokusech s remenem kladkama atp. to skoncilo v aut. servisu citroen. Jelikoz to vyhradne klepalo - bylo slyset - od remenice/rozvodu, aspon se bylo od ceho odpichnout. Remenice nepomohla. Klepalo jen kdyz se poradne zahralo, za studena pekne zvuk, za tepla rachtani.

Po sundani vany a zkouseni je diagnoza - velka axialni vule klikove hridele. Technik rikal ze namerili cca 1mm. Loziska se nedelaji, pulmotor taky ne, takze vymena celeho motoru. Nastesti pro me, dealer auto prodaval pojistene u Car Garantie na pozarucni vady do 120tis km s plnenim 80% na material a 100% na praci.

Delal jsem si pruzkum na jaguar a LR forech a na 2.7/3.0 jim odchazeji v teplych krajich sem tam loziska a sem tam prasknou kliky. Na PSA jsem nic nenasel, tak jen doufam, ze mam maximalne hodne blby kus. Pry se diky hodne dlouhym intervalum vymen oleje 30tis km spatne ty loziska mazou a muzou se nicit, ale to byly na tech forech jen domenka. Zrejme to pan Ford ne tak dobre udelal a motor DT17 a DT20 (2.7 a 3.0 HDi) nejsou z hlediska kvality tim nejlepsim. Jinak z hlediska vlastnosti si je vsichni chvali.

Aktualne je motor objednany a ceka se.

Radost z pekneho silneho a pohodlneho auta me presla. Doted si pamatuju na vsechny ty slova a rady: bracha - kura vem trilitra, at to aspon jede (majitel 530D , ruza - skladnik rikal, ze trilitry se neserou atp, hehe. No jeste, ze bylo to pojistene, jinak by z auta za 400tis byla totalka na dily. Asi bych se picnul.

23.01.2014 20:32 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661516
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 649
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jsem přesvědčen,že na ty dlouhé intervaly výměny olejů dojelo SPOUSTA lidí a ještě dojede. I Ty jsi jedním z nich.Je to šetření na nepravém místě,obzvláště třeba,když krapet eventuelně uchcává vstřik,nebo rovnou dva.... 20000 km a STOP - to by měl být maximální strop a i tak je to dost.Motor bude určitě SKVĚLEJ,ale chce to trochu HO "hejčkat"čerstvým olejem...

23.01.2014 20:58 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661543
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 526
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zcela souhlasim, jelikoz si chci auto nejakou dobu nechat, zkratim to na pulku cca 15tisic. Olej zas tak drahy neni kdyz se teda nekupuju primo u dealera a i kdyz se tam toho leje neco pres 6 litru, porad je to levnejsi nez motor v cene zakladni fabie Co ale udivilo je, ze 2.7ckam docela praskaly hlavy, u trilitra jsem to nikde na forech Diska a Jagu nevidel.

23.01.2014 21:02 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661545
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17053

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som videl u 2.7 prerazeny blok, tiez proste bude dane olejom a plechovou vanou ktoru nevypustis uplne (cize kal tam zostava, mozno by bolo vhodne raz za cas (70-100t km) ju dat dole a vycistit)
hlava tam trpi skor na zle zaobchadzanie

23.01.2014 21:25 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661550
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja som videl u 2.7 prerazeny blok, tiez proste bude dane olejom a plechovou vanou ktoru nevypustis uplne (cize kal tam zostava, mozno by bolo vhodne raz za cas (70-100t km) ju dat dole a vycistit)
hlava tam trpi skor na zle zaobchadzanie


Co jsem slyšel tak jen na těch prvních - potom to nějak vylepšili a už byly dobré,co jsem slyšel o 3.0 tak v Servisu je ještě neměli a dvě o kterých mám info(vedoucí a skladník servisu) bezproblémové jedna má asi 160. u druhé nevím, na clubu jsou nějaké 2.7 také a že by si někdo stěžoval?? ( ten spodek bz mohl být skoro - nebo úplně stejný)- Já nevím vlastní zkušenost nemám.

23.01.2014 22:03 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661567
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 526
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
z Disco fora jsem vycetl, ze 2.7 i nekterym 3.0 zrejme v dusledku lozisek praskaly cele klikovky. Ale samozrejme tam bylo, ze nekomu to udelalo po 50 a nekdo ma najeto 250 a v pohode. Navic tam jeste je to, ze ty rovery jsou jeste o dost tezsi auta. Snad to neni tak hrozne, tenhle motor dava ford i do F150tky. Jinak pro zajimavost nebyt toho Aisinu, v Jaguarech nebo RR to ma 202 kW (271 hp), 600 Nˇm, to uz by byl sakra kroutak oproti 450 co tam je ted. Ale to jen tak bokem

23.01.2014 22:45 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661612
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
z Disco fora jsem vycetl, ze 2.7 i nekterym 3.0 zrejme v dusledku lozisek praskaly cele klikovky. Ale samozrejme tam bylo, ze nekomu to udelalo po 50 a nekdo ma najeto 250 a v pohode. Navic tam jeste je to, ze ty rovery jsou jeste o dost tezsi auta. Snad to neni tak hrozne, tenhle motor dava ford i do F150tky. Jinak pro zajimavost nebyt toho Aisinu, v Jaguarech nebo RR to ma 202 kW (271 hp), 600 Nˇm, to uz by byl sakra kroutak oproti 450 co tam je ted. Ale to jen tak bokem


Je zajímavé že axiálka - to bývá příznak manuálů u AP toto nebývá - nemá co na axiály tlačit.

23.01.2014 23:20 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661616
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 526
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
S ohledem na ty patalie to ani tak zajimave neni no. Jsem zvedav jestli budou s novym motorem i vstriky a cerpadlo, nebo to se prehazuje nebylo by od veci

24.01.2014 07:51 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661638
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
S ohledem na ty patalie to ani tak zajimave neni no. Jsem zvedav jestli budou s novym motorem i vstriky a cerpadlo, nebo to se prehazuje nebylo by od veci


No když si zadᚠna citroen service motor (jsou dvě možnosti - komplet ustrojený a jen motor odstrojený) tak kompletní nejze - jen ten na který přestrojí vše z tvého(čerpadlo,turba atd..)

24.01.2014 12:09 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661681
Míra Cindr
Město: Nymburk, Auto: Počet příspěvků: 44

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja som videl u 2.7 prerazeny blok, tiez proste bude dane olejom a plechovou vanou ktoru nevypustis uplne (cize kal tam zostava, mozno by bolo vhodne raz za cas (70-100t km) ju dat dole a vycistit)
hlava tam trpi skor na zle zaobchadzanie
Někde,myslím,že ve Světě motorů jsem četl o servisu citroen,kde ty vany vyrovnávají pro dokonalé vypuštění.Ale jednalo se tenkrát o 1.6.hdi

24.01.2014 12:12 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661682
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17053

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak u 1.6 ani nehovorim, vo vani ostane vsetok sajrajt .... zapcha nasavaci kos a potom to uz ide jedno za druhym

24.01.2014 12:18 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2661685
Míra Cindr
Město: Nymburk, Auto: Počet příspěvků: 44

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak u 1.6 ani nehovorim, vo vani ostane vsetok sajrajt .... zapcha nasavaci kos a potom to uz ide jedno za druhym

No to byl právě důvod,proč to dělají.

18.03.2014 15:30 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2677822
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 526
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak po dvou mesicich a neco jsem dostal auto ze servisu zpet. Novy motor prede, merka oleje ani poradne nemeri - fungl novy motor - olej je naprosto prusvitny Po te dobe jezdeni v C3 a MHD je jizda v Toureru jako zjeveni bozi.

18.03.2014 16:13 - Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi 2677828
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17053

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nezabudni ze aby ti to prezilo lepsie, interval na olej max 20000

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator