Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Turbotimer Apex
30.11.2014 19:21 - Turbotimer Apex 2759242
Ph34k
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte. Mate niekto skusenosti s montazou turbotimeru .link. do C5? Ponuka mi to znamy, tvrdi, ze to je dobra vec ked clovek jazdi dlhe trasy. Stara sa to o dochladovanie turba po vypnuti motoru, cim predchadza jeho predcasnemu opotrebeniu. Mate to niekto vo svojom aute?

30.11.2014 21:25 - Re: Turbotimer Apex 2759344
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nějak jsem tam nenašel,jak by to mělo tu turbínu dochlazovat...
Na benzínu je chlazený vodou a bývá tam čerpadlo,který tam po vypnutí klíče honí vodu,ale u dieselu...

30.11.2014 21:51 - Re: Turbotimer Apex 2759380
Ph34k
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
ak som to pochopil spravne, tak to necha nastartovany motor na volnobehu aj po vybrati kluca a zamknuti auta

30.11.2014 21:55 - Re: Turbotimer Apex 2759381
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak to bych si do auta určitě nebastlil, pokud to nechává auto nastartované bez klíčku..

30.11.2014 22:04 - Re: Turbotimer Apex 2759396
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ph34k napsal(a):
ak som to pochopil spravne, tak to necha nastartovany motor na volnobehu aj po vybrati kluca a zamknuti auta

Aha... A není jednodušší v tom autě zůstat třeba minutu sedět,když zastavim a tím to turbo dochladit?Já to tak třeba dělám. A nepotřebuju tam něco,co mi může udělat v elektrice slušnej bordel...
Jak píše luta...

30.11.2014 22:56 - Re: Turbotimer Apex 2759453
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Třeba mu to po zhasnutí zaspívá ještě ukolébavku (autu) aby usnulo. A také se můžeš modlit aby to nemělo sklerózu a nezapomělo to zhasnout.A ještě až přijedeš na diag tak v tom bude mít ten dotyčný dobrej gulᚠproč to nechce zhasnout - nevím jak,přes co a kam je to zapojené , ale musí to obejít elektroniku v autě - zakázal bych tyhle nesmysli prodávat a jak to v autě najdu zvedám cenu za diag.

30.11.2014 23:13 - Re: Turbotimer Apex 2759476
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

U??vate? Poslat soukromou zprávu
třeba do auta z roku 96, kde jen kupa drátů a jedna řj bych se to nedal bát..ale do C5 bych nevrtal .. navíc by mě osobně vadilo, že auto musím nechat jen na ručce..raděj nechávám kvalt než zataženou ručku..

01.12.2014 00:13 - Re: Turbotimer Apex 2759497
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Jak dlouho se vlasně potřebuje to turbo dochlazovat? Já na dálnici před sjezdem vyřadím, pár set metrů dojedu volně k parkovišti, v klidu zaparkuju, počkám pár sekund 10-15 a vypnu motor -stačí to?

01.12.2014 00:21 - Re: Turbotimer Apex 2759498
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nikdy jsem takovéto věci nedělal , najezdil jsem na x autech v průměru 150 - 200000Km a turbo mi nikdy neodešlo.Neříkám že je to špatné , nebo k ničemu - určitě to autu prospějě, u biturba pokud jedu rychle ho také nechám chvilku na volnoběh (pár vteřin)

01.12.2014 08:19 - Re: Turbotimer Apex 2759542
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Tuhle funkci má mimo jiné i dvoucestný alarm s dálkovým startem. Mám ho na druhém autě a mám ji vypnutou. Není to závoďák abys to musel dochlazovat. Pár vteřin stačí jak píše jruze. Pokud není turbo chlazené vodou, tak je důležitější spíš neustřihnout přísun oleje než dochladit... Prostě nesmíš chcípnout motor ve chvíli kdy je turbo roztočené.

01.12.2014 09:00 - Re: Turbotimer Apex 2759563
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 166

99 Poslat soukromou zprávu
Nemyslím si, že C5 je zrovna auto na nějakou divokou jízdu a při běžné jízdě se turbo nedostane do nějak závratných teplot, aby bylo třeba dochlazovat, bohatě stačí chvilka než se třeba zaprkuje. Tím nechci říct, že je to věc k ničemu, sám to mám na druhým autě a je to docela praktické. Zapojuje se to přímo na spínací skříňku, takže auto nepozná že se klíč vyndal, ovšem nesmí v něm být imobilizer. Pak je to ještě jištěno přes ruční brzdu, tzn že to funguje jen když je zatažená. Doba se dá nastavit ručne, nebo se prodávají autotimery (mám já), který si dobu dochlazení vypočítají podle jízdy, tam se ještě připojuje snímání impulzů do tachometru.

01.12.2014 11:37 - Re: Turbotimer Apex 2759644
gull
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 171
99 Poslat soukromou zprávu
ja si postojim cca 15-30 vterin a pak vypinam, no a manzelka to taky pochopila po jedinem vysvetleni, takze u nas zbytecne. Dal bych to do sluzebaku, kde co chvili jede nekdo jiny.

01.12.2014 12:58 - Re: Turbotimer Apex 2759685
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ja to mam z tohoto hladiska najoptimalnejsie
zidem z dialnice a mam to este 15km okreskami a dedinami domov, tam to schladne urcite dostatocne

kazdopadne ide presne, neustrihnut ho v otackach od mazania a tiez ked je zerave moze zapiect olej

01.12.2014 13:45 - Re: Turbotimer Apex 2759717
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ja to mam tak isto,
a cez dialnicu to predsa toci nejakych 2200ot, co podla mna to turbo nejak extra nezatazuje, ci ?
a vacsinou pred vypnutim motora este parkujem a necham ho nejakych 10s bezat
vacinou

01.12.2014 15:44 - Re: Turbotimer Apex 2759748
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Záaž turba nieje rovnaká pri jednych otáčkach.. je rozdiel či ideš kopec a musíš na to dupnú aby to malo 2200ot. alebo schádzaš z kopca bez plynu na 2200ot..


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator