Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Tuning, jak na to?
1 2 > >|
26.12.2010 13:21 - Tuning, jak na to? 2366913
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
Moc som ešte nelaminoval, len také drobné opravy ako praskliny a podobne..vyrobit kus niečoho som neskusal. Vie niekto poradit ako na cca toto?

.link.

+kde zozeniem take hmlovky?

26.12.2010 13:23 - Re: Tuning, jak na to? 2366914
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Instalater mal svého času hezké fotky a povídání jak se laminotuni ...

26.12.2010 18:35 - Re: Tuning, jak na to? 2366940
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
Moc som ešte nelaminoval, len také drobné opravy ako praskliny a podobne..vyrobit kus niečoho som neskusal. Vie niekto poradit ako na cca toto?

.link.

+kde zozeniem take hmlovky?

No to je naprosto BOŽÍ-NÁDHERNÉ-KOLOSÁLNÍ !!! Někteří chlapi jsou opravdu MISTŘI !!! nádherný vůz !!!

26.12.2010 23:42 - Re: Tuning, jak na to? 2366951
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
Doufak:: to je zatial len virtual tuning , este som to nevyrobil ,v galerii su aj ine variacie ale tie nevyzeraju nic moc--

27.12.2010 10:26 - Re: Tuning, jak na to? 2366960
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
takto by mohla vyzerat vo finale .link.

27.12.2010 15:32 - Re: Tuning, jak na to? 2367012
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
takto by mohla vyzerat vo finale .link.
ještě euro paletu jako křídlo a paskvyl je dokonalý

27.12.2010 18:43 - Re: Tuning, jak na to? 2367038
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
takto by mohla vyzerat vo finale .link.

Pěkné,ale mám slabost pro BREAK. A sorry - nemám rád stříbrnou barvu. Tam ten první Break v šedé barvě byl KUS.

28.12.2010 09:29 - Re: Tuning, jak na to? 2367103
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
co uz, mam striebornu C5, koli hmlovkam a mracitkam nejdem prelakovat cele auto

23.09.2013 20:43 - Re: Tuning, jak na to? 2621280
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Pokud byste někdo chtěl dávat podložky pod kola, tak zde můj názor:

Domníval jsem se, že podložky pod kola byl koníček lehce odrostlých mladíků se Škodou 105. Ale že to někdo bude dávat na C5, to mne opravdu nenapadlo. Dost jsem se tím dříve zajímal, takže:

Úplně nesmyslné jsou podložky pod každý šroub (to by bylo o ústa), lépe pokud jde o celoplošnou podložku s prodlouženými bezpečnostními šrouby. Pak z hlediska bezpečnosti nejde nic zásadního namítat. I se k tomu vyjádřil bezpečnostní expert pojišoven, že v případě havárií po tom nejdou, takže tím nemá cenu strašit.

Přesto je bezpečnější a elegantnější řešení použít disky s menším ET. Pro daný model je předepsáno ET32, pokud se použijí disky s ET kolem nuly, tak je to totéž jako 32 mm podložka. Při ceně těch kvalitních podložek a dlouhých bezpečnostních šroubů už to není takový rozdíl.

Ale hlavní cíl, proč píšu: PROČ si to tam lidi dávají? To mi stále uniká. U té Š 105 jakýsi pofiderní sportovnější vzhled? No ale co u C5? To má být sportovní auto? Vždy výrobce dělá co může, aby to NEbylo sportovní auto. Pokud někdo něco takového chce, tak u konkurence je nepřeberný výběr.

Zásadní OMYL je, že je auto stabilnější. Směrovou stabilitu udává rozvor, nikoli rozchod. No a stabilnější proti převrácení - to je právě ten omyl. Výrobce všechny momenty sil spoustu času ladil a vysazením kola se to zásadně změní - já tomu přece rozumím lépe než výrobce! Ty páky k závěsům kol nejsou velké, řádově 15-20 cm a rozdíl třeba 3 cm to rozhodí o dost. Takže na závěsy kol a pérování je působeno větším momentem, což není nejlépe. Auto celkově klesne (pro názornost si představte, že kolo je vysazeno ven třeba o metr a bude to jasné), což u C5 výjimečně kompenzuje hydra. Celé pružení změkne, protože kolo lehčeji stláčí pružinu (nebo kouli) a tedy v zatáčkách dojde k silnějšímu naklánění, tudíž k většímu riziku převrácení!! Takže přesný opak toho, co si většina lidí myslí. Pokud někdo opravdu chce rozšířil podvozek a udělat to slušně, tak musí změnit aspoň tuhost pružiny a obvykle i některé díly nápravy.

Závěr - rozchod auta se změní percentuálně nepatrně, z cca 170 na 176, čili asi o 3%. Ale auto změkne i o deset a více procent, takže beze změny tuhosti pružení je to kontraproduktivní.

23.09.2013 21:28 - Re: Tuning, jak na to? 2621287
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Pokud byste někdo chtěl dávat podložky pod kola, tak zde můj názor:

Domníval jsem se, že podložky pod kola byl koníček lehce odrostlých mladíků se Škodou 105. Ale že to někdo bude dávat na C5, to mne opravdu nenapadlo. Dost jsem se tím dříve zajímal, takže:

Úplně nesmyslné jsou podložky pod každý šroub (to by bylo o ústa), lépe pokud jde o celoplošnou podložku s prodlouženými bezpečnostními šrouby. Pak z hlediska bezpečnosti nejde nic zásadního namítat. I se k tomu vyjádřil bezpečnostní expert pojišoven, že v případě havárií po tom nejdou, takže tím nemá cenu strašit.

Přesto je bezpečnější a elegantnější řešení použít disky s menším ET. Pro daný model je předepsáno ET32, pokud se použijí disky s ET kolem nuly, tak je to totéž jako 32 mm podložka. Při ceně těch kvalitních podložek a dlouhých bezpečnostních šroubů už to není takový rozdíl.

Ale hlavní cíl, proč píšu: PROČ si to tam lidi dávají? To mi stále uniká. U té Š 105 jakýsi pofiderní sportovnější vzhled? No ale co u C5? To má být sportovní auto? Vždy výrobce dělá co může, aby to NEbylo sportovní auto. Pokud někdo něco takového chce, tak u konkurence je nepřeberný výběr.

Zásadní OMYL je, že je auto stabilnější. Směrovou stabilitu udává rozvor, nikoli rozchod. No a stabilnější proti převrácení - to je právě ten omyl. Výrobce všechny momenty sil spoustu času ladil a vysazením kola se to zásadně změní - já tomu přece rozumím lépe než výrobce! Ty páky k závěsům kol nejsou velké, řádově 15-20 cm a rozdíl třeba 3 cm to rozhodí o dost. Takže na závěsy kol a pérování je působeno větším momentem, což není nejlépe. Auto celkově klesne (pro názornost si představte, že kolo je vysazeno ven třeba o metr a bude to jasné), což u C5 výjimečně kompenzuje hydra. Celé pružení změkne, protože kolo lehčeji stláčí pružinu (nebo kouli) a tedy v zatáčkách dojde k silnějšímu naklánění, tudíž k většímu riziku převrácení!! Takže přesný opak toho, co si většina lidí myslí. Pokud někdo opravdu chce rozšířil podvozek a udělat to slušně, tak musí změnit aspoň tuhost pružiny a obvykle i některé díly nápravy.

Závěr - rozchod auta se změní percentuálně nepatrně, z cca 170 na 176, čili asi o 3%. Ale auto změkne i o deset a více procent, takže beze změny tuhosti pružení je to kontraproduktivní.


Celé jsem to nečetl,ale změníš ET - vytahnes kola ven zmenis zatizeni cepu - pojistovny o tom vedi asi h..no. tim ET vytvoris sakra paku na cepy

23.09.2013 22:03 - Re: Tuning, jak na to? 2621318
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
1. Kopíroval jsem to z jiného vlákna a omylem jsem nějaké pasáže vložil opakovaně, za což se omlouvám. V mém příspěvku již odstraněno.
2. Naprostý souhlas - stručně se zvětší páka působící na čepy a pružiny (a už jsou řešeny čímkoli) a to není vůbec dobře.

27.09.2013 00:05 - Re: Tuning, jak na to? 2622091
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pokud by měl někdo zájemtak bych snad ještě mohl sehnat kola na centrální matku dělená s pneu ,,suché" 22 nebo 19x 225x40(ze závodního auta) - pneu kevlar vydrží tak +-500 až 1000Km (běhoun je hladký,hloubka použitelného běhounu je asi 5mm - vyznačen otvory ) pneu je potřeba zahřát aby měla správnou přilnavost(nejlépe prokluzem - nedoporučuji stát za kolem - běhoun při tomto odtéká a pálí to a bolí )cena sady určitě převýší cenu C5 IaII.

17.07.2015 19:13 - tuning-ne technický,ale vzhledový 2842066
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím..mám prosbu,potřeboval bych nějaký nápad,jak "vytunit"zadek mého autíčka..sedan C5..připadá mi takový prázdný..třeba i tím,že SPZ je až dole,předek je OK (i díky tvaru světel a provedením znaku).Přivítám každý nápad..líbil by se mi třeba nějaký stylizovaný odkaz na C5 klub,nebo něco takového-nebo nějaká grafika (samolepa a pod.)..nechci tam mít něco jako vídávám na cestách..např. jedu co můžu,jsem Ok jedu z STK,a pod.. Nejsem obdařen představivostí..takže pokud má někdo nápad ..sem s ním Díky předem a všem hezký letní víkend .

17.07.2015 20:44 - Re: Chiptuning 2842077
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Nech si vyřezat takovouhle samolepku a hned mᚠněco netradičního.

Přílohy:
HMFJ.jpg ( 58790b ) -

17.07.2015 20:45 - Re: Chiptuning 2842081
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nedávno jsem viděl v Lípě před Priorem Fiat Punto, barva hnědozrzavá, na zadku měl nápis - malý - vzteklý - zrzavý, mᚠna mysli něco podobného?

17.07.2015 20:46 - Re: Chiptuning 2842083
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
C5 nereznou.

17.07.2015 20:50 - Re: Chiptuning 2842086
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Nedávno jsem viděl v Lípě před Priorem Fiat Punto, barva hnědozrzavá, na zadku měl nápis - malý - vzteklý - zrzavý, mᚠna mysli něco podobného?

Díky za odpověď..ale to právě née..něco chytrýho..tohle je právě to co bych si tam nikdy nedal ..ale stejně dík

17.07.2015 20:53 - Re: Chiptuning 2842090
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ještě se tu začíná rozmáhat na přední kapotu dát kyselinu, pak je to jak liška, dej to na zadek a budeš také in.

17.07.2015 20:55 - Re: Chiptuning 2842092
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Nech si vyřezat takovouhle samolepku a hned mᚠněco netradičního.

Mikro,Mikro..já fanda..no to bych nepřál ani tomu co nefandí citronům...když jim pripadají kyselé tak a je nelížou (jsou lepší možnosti )

17.07.2015 20:57 - Re: Chiptuning 2842094
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Ještě se tu začíná rozmáhat na přední kapotu dát kyselinu, pak je to jak liška, dej to na zadek a budeš také in.

Zdendo,já to myslel doopravdy,nedělám si srandu..škoda,že Ty coby skoro soused jsi to nepobral ..no nic..uvidíme snad se najde někdo jiný..

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator