Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Blow Off
15.11.2009 10:58 - Blow Off 1428030
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
Nemáte někdo zkušenosti s namontováním Blow Off ventilu?.link.

15.11.2009 11:11 - Re: Blow Off 1428031
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Na diesla ?

15.11.2009 11:29 - Re: Blow Off 1428034
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
.link. Omlouvám se myslel jsem na diesel!Díky.link.

15.11.2009 11:37 - Re: Blow Off 1428035
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Je ti jasne ze krome "psoukani" to nebude mit zadny efekt ?

15.11.2009 11:38 - Re: Blow Off 1428036
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
trošku jsem hledal a našel i vysvětlení... u dieslov to nemá žiadny praktický význam, ako u benzínov . Diesel totiž nemá tú klapku ktorá zbrzdí turbo. Na diesle sa používa iba na parádu a ten zvuk robí nejaká elektricky napájaná sranda...
co ja vím tak na naftove motory se to nedava... a jeste jedna vec je ze BLOW-OFF ventil sice odstrani turbo díru ale zpusobuje zpusobuje stratu par koníčků.... pokud mas 300 koni tak te ta strata par koni nemrzi ale pokud mas v aute 125 koni nebo kolik ma nafta a prijdes tram treba o 6 koniku tak je to skoda... znamej ma iprezu udelanou a ma cca 300 koni blof off ventil mu sebral 12 koní..

Takže nic takového bych tam fakt ani nedával...

15.11.2009 11:42 - Re: Blow Off 1428037
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
Takže to nemá vliv na přívod vzduchu k turbu?


15.11.2009 11:45 - Re: Blow Off 1428038
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za radu!A jak to je se sportovním filtrem,popřípadně sportovním výfukem na diesel?

15.11.2009 11:46 - Re: Blow Off 1428039
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Na diesli to vliv nema - jenom "psouk" nic vic ...

15.11.2009 12:00 - Re: Blow Off-sportovní filtr a výfuk 1428040
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
.link. nemáte někdo namontovaného něco podobného,popřípadně jestli jste někdo nedával sportovní výfuk?Díky

15.11.2009 12:10 - Re: Blow Off 1428041
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Jo, kónusovej green máme na druhým autě. Na denní jezdění je to zbytečné a náročné. Filtr se zanáší, je potřeba ho čistit a impregnovat. Nevyčistěnej a nenaipregnovanej sportovní filtr může být ještě více ke škodě, než k užitku.


Jestli chceš mermomocí utratit nějaký koruny, kup si vložku do boxu. Ale krom pocitu, že mᚠv boxu schovanej green, se nic moc nezmění.

A sportovní výfuk, myslíš spíš jen nějakou dunící rouru s ozdobnou koncovkou, nebo jdeš seriózně na performance?

15.11.2009 12:32 - Re: Blow Off 1428042
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
Samozřejmě nechci nic dunícího!Koncovky samozřejmě nějaké pěkné a pokud možno,tak jednu na pravou a druhou na levou stranu!Ohledně toho filtru myslel jsem samozřejmě vložku do originál boxu,snad by se měl zlepšit přínod vzduchu k motoru a zas tak velkej cenovej rozdíl oproti normálnímu to není!!!

15.11.2009 12:41 - Re: Blow Off 1428043
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
No papírák mě stojí asi 300Kč a green stojí 1600Kč. Motoru, na kterým není nic upraveného je to fuk.

Duplex se na C5 nedělá, takže leda si jej nechat udělat na zakázku. Jinak dělá "relativně" tiché a pěkné koncáky na C5 Remus.

15.11.2009 12:54 - Re: Blow Off 1428044
boza
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 89
99 Poslat soukromou zprávu
Díky!Protože dělám pro jednu firmu s autoozvučením tak mám od jednoho odběratele dobrou nabídku na GREEN za super cenu,jen jsem chtěl vědět jestli nic nepokazím!

15.11.2009 13:35 - Re: Blow Off 1428049
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
V předchozím voze (Mondeo V6) jsem měl konusový bavlněný filtr místo původního airboxu, který (jak píše Darja) jsem pravidelně musel čistit a impregnovat. Výsledek byl ten, že "pocitově" šel motor lépe od spodních otáček. Jak říkám, byl to můj subjektivní dojem. A kromě toho byl z motoru slyšet nádherný zvuk, který se tímto ještě více podpořil. S původním airboxem zvuk takový nebyl. Však posuď sám : .link. . Upřímně ale.... V6 je V6 . A na motor HDi bych tohle nedával. Určitě zachovat airbox ! Někde jsem četl, že váhy vzduchu bývají citlivé na to co se děje "před nimi" - tedy dokonce i na jiný filtr než doporučuje výrobce vozidla. Snad by se ale nestalo nic, když tam přijde něco takového : .link. je to filtr od výrobce K&N - ověřil jsem si číslo v jejich katalogu 33-2539 sedí... místo původního filtru. Já už ale experimentovat nebudu. Jó mít motor jako Darja ... tak to by mě to asi nedalo .

15.11.2009 14:04 - Re: Blow Off 1428051
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
JirkaŘ napsal(a):
"pocitově" šel motor lépe .... byl to můj subjektivní dojem

Ano, jsi jedním z těch, kteří měli masហmozku a uvěřili, sériovej motor tohle nijak nepocítí. Jenom tvoje namasírovaný vědomí a peněženka

P.S. Jako exmajitel V6 bys měl mít pocit, že to táhlo "vocpoda" i se sériovým filtrem, o tom je ta krása velkých objemů a hromady hrnků.
Jenže tady bude asi problém, že ten tvůj starej ford 2,5 s nemá pořádnej krouáčisko


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator