V předchozím voze (Mondeo V6) jsem měl konusový bavlněný filtr místo původního airboxu, který (jak píe Darja) jsem pravidelně musel čistit a impregnovat. Výsledek byl ten, e "pocitově" el motor lépe od spodních otáček. Jak říkám, byl to můj subjektivní dojem. A kromě toho byl z motoru slyet nádherný zvuk, který se tímto jetě více podpořil. S původním airboxem zvuk takový nebyl. Vak posuď sám : .link. . Upřímně ale.... V6 je V6 . A na motor HDi bych tohle nedával. Určitě zachovat airbox ! Někde jsem četl, e váhy vzduchu bývají citlivé na to co se děje "před nimi" - tedy dokonce i na jiný filtr ne doporučuje výrobce vozidla. Snad by se ale nestalo nic, kdy tam přijde něco takového : .link. je to filtr od výrobce K&N - ověřil jsem si číslo v jejich katalogu 33-2539 sedí... místo původního filtru. Já u ale experimentovat nebudu. Jó mít motor jako Darja ... tak to by mě to asi nedalo .