Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
PATaMAT
26.01.2021 12:49 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
U??vate?
Cert napsal(a):
Máte vyrdano v pálících konec


Cert napsal(a):
to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádrži je nějaký lodní šrouby vaše kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled



Já hovado, které nemá přehled, se ti pokusím zprostředkovat trochu vědomostí jak funguje čerpadlo Siemens v 2,0 HDI 16V v Citroenech.
Na videu vidíš jak to funguje, povšimni si hlavně nápisu a pozice šipek " the fuel supply pump " Lze to přeložit jako Palivové čerpadlo. Dále pak si povšimni nápisu a pozice "" The high pressure pump "" - lze přeložit jako Vysokotlaké čerpadlo.

.link.

Tato 2 , ( slovy dvě ) "čerpadla" se nacházejí v jednom celku, složeném ze dvou částí, jak je patrno na videu a na přiložené fotce.

Systém vstřikování Siemens u motoru RHR v tomto případě nemá dopravní palivové čerpadlo v nádrži, jak je patrno z doloženého materiálu. Podružným znakem pro to je také balonek - ruční dopravní čerpadlo na hadičce před filtrem nafty.


EDIT: Ještě sem našel toto: Siemens-Common Rail System .link.

kde je jasně psáno, že: "" First, the fuel is drawn from the tank by the transfer pump integrated in the high pressure pump and delivered to the high pressure pump. ""

Překlad: "" Nejprve je palivo čerpáno z nádrže pomocí přečerpávacího čerpadla integrovaného ve vysokotlakém čerpadle a dodáváno do vysokotlakého čerpadla.""

Všichni jsme blázni, jen ty jsi letadlo

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator