| 	
	| PATaMAT | 
			| 26.01.2021 12:49 -
				Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW |  |  
	|  
   | Cert napsal(a): Máte vyrdano v pálících konec 
 Cert napsal(a):
 to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádri  je nějaký lodní rouby vae kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled 
  
 Já hovado, které nemá přehled, se ti pokusím zprostředkovat trochu vědomostí jak funguje čerpadlo Siemens v 2,0 HDI 16V v Citroenech.
 Na videu vidí jak to funguje, povimni si hlavně nápisu a pozice ipek " the fuel supply pump " Lze to přeloit jako Palivové čerpadlo. Dále pak si povimni nápisu a pozice "" The high pressure pump "" - lze přeloit jako Vysokotlaké čerpadlo.
 
 .link.
 
 Tato 2 , ( slovy dvě ) "čerpadla" se nacházejí v jednom celku, sloeném ze dvou částí, jak je patrno na videu a na přiloené fotce.
 
 Systém vstřikování Siemens u motoru RHR v tomto případě nemá dopravní palivové čerpadlo v nádri, jak je patrno z doloeného materiálu. Podruným znakem pro to je také balonek - ruční dopravní čerpadlo na hadičce před filtrem nafty.
 
 
 EDIT: Jetě sem nael toto:  Siemens-Common Rail System   .link.
 
 kde je jasně psáno, e: "" First, the fuel is drawn from the tank by the transfer pump integrated in the high pressure pump and delivered to the high pressure pump. ""
 
 Překlad: "" Nejprve je palivo čerpáno z nádre pomocí přečerpávacího čerpadla integrovaného ve vysokotlakém čerpadle a dodáváno do vysokotlakého čerpadla.""
 
 Vichni jsme blázni, jen ty jsi letadlo
   |  
	 |  |  |  
 |  |