| 	
	| Blodmen | 
			| 28.05.2020 09:47 -
				Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW |  |  
	|  
   | jumep napsal(a): U chyba je v tomto pripade uplne bezpredmetnaked to bolo rozobrate, tak to bolo bez nafty a zavzdusnene a delphi je povestne tym ze nevie odvzdusnit startovanim vstrekovace
 
 treba ho dostat do otacok aby to malo vyssi tlak ako  volnobezny a potom sa to odvzdusni
 Tak s těmi otáčkami jsi měl asi pravdu, povedlo se nám to protůrovat a motor krásně drí, tak jak má. Bohuel, skáče nám to do nouzáku s hlákou Anti pollution systém faulty, co můe být cokoliv. V diagnostice svítí chyby P0488 a P1498 nesprávná poloha směovače vzduchu. Mechanik zjistil, e vůbec nefakčí EGR, take prý asi prohodil vzadu za víkem ventilů něco, jsou tam tuím čtyři vzduchové hadičky a dva zaměnitelné konektory. Není tam přístup a chytáme se kadého stébla. Hrál si s tím celý večer a nakonec se mu povedlo EGR rozchodit, ale hláky jsou pořád. Dokonce v diagnostice nově nastavoval polohu klapky (nevím, na mě u je to vyí dívčí), ale prostě ani prd. Prý mu egr chodí obráceně, zavře se, ale neotevírá. Kdy jsem tam auto hodil, normálně jezdilo, teď to začalo házet i hláku nutné výměny FAP P1445, , den předtím to bylo na jiné diagnostice a fap tam nebyl, je to čerstvě po technické, na emisích ádný problém, výfuk krásně čistý. Na to, e jsem řeil jen výměnu blbýho těsnění, jen abych to měl prostě v pořádku, tak kdybych věděl, jak si s tím zaděláme, tak se na těch pár kapek oleje vyprdnu. Pořád si ale říkám, e to je jen nějaká blbost, někde něco patně napojené, nic víc. Jen to dohledat.
   |  
	 |  |  |  
 |  |