sanchez
|
25.01.2020 14:58 -
Re: Tvrdy podvozek
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí  I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protoe jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Ne budu měnit koule, rád bych věděl, e jsou výky v pořádku. |
| |
| |