Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Tvrdy podvozek
sanchez
24.01.2020 11:28 - Re: Tvrdy podvozek
99
PATaMAT napsal(a):
Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to ještě horší I pouhým okem na blatníku vidíš, že předek je vejš jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To že to bylo po servisu znát je možné, neb došlo k odtlakování a když byly koule špatné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pružit. Když ale auto odtlakuješ, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.


Děkuji za reakci. Ano, auto bylo foceno nastartované a v provozní poloze.
Vše by tomu napovídalo, koule mají 180tis. a 10let., takže přední vyměním určitě.
Stejně ale bude nutné nastavit znovu výšky, nemýlím li se. Tím, že vyměním koule, auto v provozní neklesne, že?
Momentálně se nastavovaly hodnoty
na předku: 150mm k styčnému bodu na nápravě///kola nafoukána stejně, ale na předku byl poloměr kola 325mm
na zadku: 219mm k styčnému bodu na nápravě/// na zadku poloměr kola 330mm
což byly realně naměřené hodnoty.
Takže bych měl potom zadat jiné než co jsem pod autem naměřil???
Nebo to zkusit ještě před výměnou koulí? Co by jsi navrhoval?

PS:
Včera jsem ještě koukal jestli nevyskočily nové chyby na podvozku.
CCS čisté je čisté, ale v susspension_ecotech jsou 2 chyby:

1)Průměrný zdvih na předni nápravě C195 / trvalá / po smazání nevyskakuje ihned / třeba až po ujetých 20km
2)neplatná data vysílaná počitačem jednotky / přechodná
Ty chyby přikládám k tomu jak je tvrdá.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator