sanchez
|
24.01.2020 11:28 -
Re: Tvrdy podvozek
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí  I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
Děkuji za reakci. Ano, auto bylo foceno nastartované a v provozní poloze.
Ve by tomu napovídalo, koule mají 180tis. a 10let., take přední vyměním určitě.
Stejně ale bude nutné nastavit znovu výky, nemýlím li se. Tím, e vyměním koule, auto v provozní neklesne, e?
Momentálně se nastavovaly hodnoty
na předku: 150mm k styčnému bodu na nápravě///kola nafoukána stejně, ale na předku byl poloměr kola 325mm
na zadku: 219mm k styčnému bodu na nápravě/// na zadku poloměr kola 330mm
co byly realně naměřené hodnoty.
Take bych měl potom zadat jiné ne co jsem pod autem naměřil???
Nebo to zkusit jetě před výměnou koulí? Co by jsi navrhoval?
PS:
Včera jsem jetě koukal jestli nevyskočily nové chyby na podvozku.
CCS čisté je čisté, ale v susspension_ecotech jsou 2 chyby:
1)Průměrný zdvih na předni nápravě C195 / trvalá / po smazání nevyskakuje ihned / třeba a po ujetých 20km
2)neplatná data vysílaná počitačem jednotky / přechodná
Ty chyby přikládám k tomu jak je tvrdá. |
| |
| |