Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK
PATaMAT
15.01.2020 08:24 - Re: dojmy z STK
U??vate?
jruze napsal(a):
Ani uváděné údaje co mᚠv protokole již neplatí - nově upravili třeba ze čtyř po sobě na tři měření a jiné (ale to si celé nepamatuji) a s tím štítkem = pokud není štítek(nebo je poškozen) tak smolík - musíš na výrobce a nechat si vystavit novej.

A jinak to auto je 14.let starý - myslíš že někomu vadila ta norma kouřivosti , nebo že spalovna v té době musela mít na komíně lapač prachu (nečistot) a dneska musí

Hmm, tak jo, STK kde sem byl to dělá uplně špatně, ale má to tak určené jak to má dělat a povolení na vše má ... měření proběhlo v lednu. Při měření sem mu stál za zadkem a vše dělal ofiko, žádná levárna. ..


autodiag napsal(a):
to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?

priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje


Podle dat z diag FAP funguje jak má, auto motoricky jezdí velmi dobře a spotřeba dlouhodobá je 6 litrů. Regenerace při vyloženě jen městském provozu je okolo 700km a při dovolenkovém dálničním byla přes 1260 km...

Udaje sem upravil pro "GDPR"

autodiag napsal(a):
technik je na emisich dnes jen cvicena opice na ukony typu pripoj,vycti a odpoj...cely system je on line a technik ani nikdo jiny nezasahne do predepsanych ani merenych hodnot..
..z tiskarny uz leze jen protokol ktery prijde take online ..nekdy si tam zajed at vidis jak vypada praxe

Naprostý souhlas a proto mám já v protokolu -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator