 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
PATaMAT
|
15.01.2020 08:24 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
jruze napsal(a): Ani uváděné údaje co má v protokole ji neplatí - nově upravili třeba ze čtyř po sobě na tři měření a jiné (ale to si celé nepamatuji) a s tím títkem = pokud není títek(nebo je pokozen) tak smolík - musí na výrobce a nechat si vystavit novej.
A jinak to auto je 14.let starý - myslí e někomu vadila ta norma kouřivosti , nebo e spalovna v té době musela mít na komíně lapač prachu (nečistot) a dneska musí
Hmm, tak jo, STK kde sem byl to dělá uplně patně, ale má to tak určené jak to má dělat a povolení na ve má ... měření proběhlo v lednu. Při měření sem mu stál za zadkem a ve dělal ofiko, ádná levárna. ..
autodiag napsal(a): to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?
priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje 
Podle dat z diag FAP funguje jak má, auto motoricky jezdí velmi dobře a spotřeba dlouhodobá je 6 litrů. Regenerace při vyloeně jen městském provozu je okolo 700km a při dovolenkovém dálničním byla přes 1260 km...
Udaje sem upravil pro "GDPR"
autodiag napsal(a): technik je na emisich dnes jen cvicena opice na ukony typu pripoj,vycti a odpoj...cely system je on line a technik ani nikdo jiny nezasahne do predepsanych ani merenych hodnot..
..z tiskarny uz leze jen protokol ktery prijde take online  ..nekdy si tam zajed at vidis jak vypada praxe
Naprostý souhlas a proto mám já v protokolu -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25
|
| |
| |