Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi
Iwan
19.08.2019 11:35 - Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi
99
Zdravím,
a omlouvám se, pokud je můj dotaz už někde zde řešen. S C5 jezdím dlouhé trasy, většinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvláštní věc. To že upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý šroubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohužel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvláští věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nešpinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto už šlapalo jak mělo. Bohužel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, že jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i broušené dva roky zpět), ale dalších cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde žádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netušíte kde mám začít hledat chybu? Díky!

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator